וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולנסיה פירסמה הודעה רשמית: לא באים

אלי סהר

23.3.2004 / 20:10

הנהלת ולנסיה החליטה סופית לא להגיע, ביורוליג הודיעו שהמשחק יתקיים רק בת"א ושהספרדים יתכוננו להפסד טכני ועונש כבד

למרות איומי הנהלת היורוליג בהפסד טכני ובסנקציות נוספות, ראשי פמסה ולנסיה הספרדית היו נחושים, נכון לאמש בחצות, לא להגיע לתל אביב למשחק מחר מול מכבי ת"א.

בוולנסיה הגיעו להחלטה לאחר ההתנקשות במנהיג החמאס, אחמד יאסין. שלשום קיבלה הקבוצה הבהרות מהנהלת היורוליג לגבי ביטחון הקבוצה, אולם המאמן, פאקו אולמוס, הפתיע אתמול במסיבת העיתונאים המסורתית לפני משחקי החוץ והכריז שהקבוצה הודיעה ליורוליג כי אינה מתכוונת לשחק בת"א. "בהתחשב באווירה המתוחה של האלימות באיזור, ולנסיה הודיעה כי אינה מוכנה לשחק בתנאים הנוכחיים ולכן על היורוליג יהיה למצוא פיתרון לכך. השחקנים מפחדים, הראש שלהם לא בכדורסל והדבר הראשון שאנו מחויבים לפני שמשחקים כדורסל זה לביטחונם", טען אולמוס, "כל קבוצה אירופית אחרת היתה נוהגת כמונו באותו מצב".

"יש למכבי ת"א ערבויות לביטחון השחקנים. מכבי היא קבוצה מאורגנת ואין לה בעיה לדאוג לביטחון קבוצה של 20 איש", נאמר בתגובה בהודעת היורוליג שהתפרסמה אתמול ביומון הספרדי 'מארקה'. נודע כי ולנסיה ביקשה להעביר את המשחק למקום ניטראלי או לדחותו, אולם ביורוליג סירבו. "הם הודיעו שהם לא רוצים וניסו לשכנע אותנו, אבל אין שום שינוי בעמדתנו, שהמשחק אמור להיערך בת"א", אמר דובר היורוליג, ולדימיר סטאנקוביץ', שציין שאם ולנסיה לא תופיע, מלבד הפסד טכני 0:20, ייפסקו נגדה סנקציות נוספות.

במכבי ת"א נדהמו מהודעת ולנסיה אחרי שדאגו ביומיים האחרונים לכל סידורי האבטחה. עוזר המאמן, דייויד בלאט, כינה את דבריו של אולמוס "אמירות עלובות". יו"ר הקבוצה, עו"ד שמעון מזרחי, שוחח במשך כל הערב עם ראשי היורוליג ובקרב ראשי הקבוצה הובע חשש כבד מהפסדים כספיים ניכרים ומהשלכות המהלך לגבי הפיינלופור בעוד כחודש.

מזרחי: "לא העניין של יאסין מעניין את ולנסיה, אלא שאחרי הניצחון על ז'לגיריס הם מנסים להוציא מאיתנו את הביתיות ומי שהוציא את הידיעה הזאת זה המאמן ולא ההנהלה. כל משרדי החוץ הורו לא לנסוע לטורקיה, אז אנחנו לא ניסע לשחק לשחק מול אולקר בשבוע הבא? אם לוולנסיה היה משחק במדריד השבוע, הם לא היו משחקים שם?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully