וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כוכב נולד" תשודר פעמיים בשבוע

11.12.2003 / 10:32

להיט העשור יחולק לשתי תוכניות, שישודרו בשישי ובשבת, לרווחת הדתיים ולהכפלת מצביעי ה-SMS

העונה החדשה של להיט העשור של קשת, "כוכב נולד", תשודר בשני חלקים בימים עוקבים. התוכנית תשודר תחילה בערב שישי ושוב למחרת במוצאי שבת. ב"מעריב" דווח כי מדובר בהחלטה תקדימית מבחינת הערוץ, שמטרתה לפנות אל הקהל הדתי שאינו צופה בימי שישי ואינו יכול לתרום את חלקו ב-SMS.

כמו בעונה שעברה, יכללו התוכניות את הופעות המשתתפים, אך הפעם ישולב אחוז גבוה יותר של קטעים דוקומנטרים. התוכנית שתשודר בשבת תהיה קצרה יותר ותכלול תקציר אירועי התוכנית ששודרה בשישי. ההצבעה למועמדים, שתיפתח בערב שישי, תימשך עד תום שידור החלק השני במוצאי שבת, דבר שיאפשר גם לדתיים לקחת חלק בבחירה.

העונה החדשה, שתהיה ארוכה מהקודמת, צפויה לעלות בסוף פברואר והיא תימשך עד אוגוסט. האודישנים יתחילו בסוף החודש בראשון לציון, ובינואר יתקיימו אודישנים בחיפה ובבאר שבע.

עוד מהפתעות קשת לחודש פברואר: "המופע של האקדמיה לצחוק", תוכנית ריאליטי שמופקת בשיתוף עם ערוץ ביפ ומבקשת למצוא את הכוכב הנולד של הצחוקים. חמש תוכניות ישודרו במהלך השבוע בביפ ובהן יתועדו הכנות המשתתפים להופעה שתשודר בערוץ 2 בשישי או בשבת (ימי השידור של קשת). המשתתפים יתגוררו יחד בדירה. האודישנים נערכים בימים אלה, לידיעת הקורא צ'ינו אלמיזרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully