וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיילי מילואים בנצרים מתלוננים על מחסור במיגון

4.11.2003 / 6:39

הגדוד שהחליף את היחידה הסדירה שנפגעה בפיגוע הופתע מהמחסור בציוד המיגון במוצב. חלק מהם הביא שכפ"צים מהבית, אחד מהם הגיע עם אפוד שרכשה אמו. צה"ל: החוסרים יושלמו

חיילי מילואים שהוצבו בהתנחלות נצרים ברצועה מתלוננים כי חסר להם ציוד רב. חיילים סיפרו לקול ישראל שחלקם הביאו אפודי מגן מהבית. חיילי המילואים אומרים כי בצה"ל לא הפנימו, כנראה, כי מדובר באזור המחייב הדורש מיגון משמעותי.

המילואימניקים מחטיבת הצנחנים שהחליפו את חיילי גדוד שמשון, ששהותם במקום גבתה את חייהן של שתי חיילות וחייל לפני פחות משבועיים, הופתעו מרמת המיגון הנמוכה של המוצב. הם סיפרו כי קירות מבני המגורים עשויים דיקטים וחשופים לכל ירי, ובוודאי לפצצות מרגמה הנורות בתדירות גבוהה לעבר ההתנחלות.

החיילים הביעו תרעומת על המחסור במיגון אישי ראוי. "לא יכול להיות שבמקום כזה לא יהיו מספיק שכפ"צים קרמיים. אנחנו לא מצפים שלכל חייל יהיה שכפ"ץ כזה אבל אנחנו בהחלט חושבים שצריך להיות מספיק לפעילות הנדרשת", מספרים החיילים. כמה מהמגויסים הגיעו מהבית עם שכפ"צים קרמיים שקיבלו ביחידות קודמות. חייל אחד אפילו הגיע עם שכפ"ץ שרכשה לו אמו.

חיילי גדוד המילואים שירתו בעבר בנצרים אך למרות הניסיון הרב הם חשים בחוסר ביטחון בשהייה במקום. הם מסבירים כי הם מעלים את הדברים בגלל שבמקום כבר אירע אסון כבד.

מדובר צה"ל נמסר בתגובה כי רוב החוסרים כבר הושלמו והשאר יושלמו בעתיד. הדברים הובאו, בכל מקרה, לידיעת המפקדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully