וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמים ישראלים: אף סוכן מוסד לא נעצר בארץ ערבית

2.10.2003 / 9:09

הגורמים הרשמיים הכחישו את הדיווח לפיו חוליית מוסד נתפסה כשניסתה לחסל את חאלד משעל. הבהירו: "לא היה ולא נברא, מדובר בתעמולה זולה"

תגובה ישראלית ראשונה לפרסומי החמאס כי סוכני מוסד נתפסו במהלך ניסיון נוסף לחסל את ראש הלשכה המדינית של הארגון, חאלד משעל. גורמים מדיניים רשמיים אמרו ל"ידיעות אחרונות" כי "אף סוכן מוסד לא נעצר במדינה ערבית". הגורמים הבהירו כי "איש לא נעצר, וכל הסיפור הזה הוא דמיון ותעמולה זולה. לא היה ולא נברא".

אתמול דווח באתר האינטרנט "איסלאם און-ליין", אתר חדשות המקורב לתנועת החמאס, כי חולייה שפעלה מטעם המוסד ותכננה לפגוע בראשי החמאס ובהם משעל, נתפסה לאחרונה בארץ ערבית. מוחמד נזאל, חבר הלשכה המדינית של החמאס שהתראיין לאתר, סירב לומר באיזו מדינה מדובר.

חאלד משעל שוהה כיום בעיקר בסוריה, לאחר שגורש מירדן בנובמבר 1999. משעל מגיע מדי פעם לפגישות עם נציגי החיזבאללה בלבנון ואף למצרים, שם יש בבעלותו עסקים רבים. לאחרונה, כך נראה, נשאר משעל בדמשק.

בספטמבר 1997 ניסתה ישראל להתנקש בחייו ברחוב בעמאן, אך הוא ניצל. אנשי המוסד שביצעו את ההתנקשות נתפסו והועברו לישראל בתמורה לשחרורו של השייח' אחמד יאסין, מייסד החמאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully