וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדרה קיבלה את השחרור הבינלאומי של טומאשביץ', שצפוי לפתוח בשבת

הקרואטי אמור לרשום הופעת בכורה, גם אמבוג' בתמונת ה-11 של סילבס. שוורץ על החלון: "עבדנו קשה להתחזק. השארת בוראר לא פחות חשובה מכל רכש"

תקציר: בני ריינה - הפועל חדרה 1:2/ספורט1

הפועל חדרה קיבלה היום (רביעי) מהתאחדות הכדורגל היוונית את השחרור הבינלאומי של המגן הקרואטי, יוסיפ טומאשביץ', שנרשם אמש כחוק ובזמן וחוזהו אושר בהתאחדות בישראל ועבר בבקרת התקציבים. הבלם הסנגלי ממאדו אמבוג' קיבל כבר אתמול את השחרור הבינלאומי מקבוצתו הקזחית.

חדרה עברה שינוי משמעותי במהלך הימים האחרונים של חלון ההעברות, עם צירופם של ארבעה זרים חדשים - לצד אמבוג' וטומאשביץ' הגיעו גם גודסווי דוניו וג'יימס אדניי, בנוסף לשני ישראלים - אמיר ברקוביץ' ורוסלן ברסקי. במקביל שוחררו קויה מבאה, אוראל באייה, יואב תומר, אוהד ברזילי וספיר איטח. בשלב זה הוקפאו חוזיהם של סולימאן קוליבאלי וטוני גומס שנגרעו כמובן מהסגל.

"עבדנו קשה בחלון הזה על מנת להעמיד לרשות הצוות המקצועי את כל מה שהוא מבקש, כדי לחזק את הקבוצה כדי שנשיג את המטרות", אמר הבעלים יקיר שוורץ. "לצד כל השחקנים החדשים שהגיעו, הצלחנו גם להשאיר את סמי בוראר וזה לא פחות חשוב עבור המועדון. נאלצנו גם להיפרד ממספר שחקנים ובסך הכל היה לנו חלון פעיל ואני מאוד מקווה שהוא יתברר גם כמוצלח בסיום העונה. כעת כולנו יחד למען המטרה, אני קורא לכל האוהדים להגיע ולהתאחד סביב הקבוצה והשחקנים ולעזור להם כבר בשבת לחזור ולנצח".

שחקן הפועל חדרה יוסיפ טומאשביץ'. האתר הרשמי של הפועל חדרה, אתר רשמי
הבכורה כבר בשבת? טומאשביץ'/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל חדרה

בשבת תארח חדרה את הפועל תל אביב, כאשר המאמן חיים סילבס צפוי לכלול בהרכב את אמבוג' וטומאשביץ'. גם דוניו, שלא שיחק כמעט חודשיים, צפוי לקבל דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully