וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלון נסגר: קופרמן בהפועל תל אביב, טנקו יחתום במכבי נתניה?

המגן השמאלי עזב את מ.ס. אשדוד לטובת האדומים, ששחררו את סאלם למכבי פתח תקוה. הגנאי עובר בדיקות רפואיות מקיפות, היהלומים ביקשו זמן נוסף מבית הדין להחתימו. כל ההעברות והעסקאות שנפלו ביום האחרון לחלון ההעברות בישראל

תקציר: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 0:2/ספורט1

חלון ההעברות החורפי בליגת העל הגיע הערב (שלישי) לסיומו בשעה 19:00. לא מעט עסקאות נסגרו ממש ברגע האחרון, אך לצד זאת יש לא מעט שחקנים בכירים שהוזכרו כמועמדים לעזוב ובסופו של דבר נשארו בקבוצותיהם. כאן מופיעים כל העדכונים והעסקאות שנסגרו מהיום האחרון לחלון, בליגת העל וגם בליגה הלאומית.

אביב סלם הפועל תל אביב. קובי אליהו
עזב אחרי חצי שנה באדום. אביב סלם/קובי אליהו

19:20: נועם בונה הושאל מהפועל תל אביב להפועל עכו עד תום העונה.

19:00: החלון נסגר. עם זאת, עוד ייתכנו הודעות רשמיות על החתמות שטרם פורסמו או עסקאות שהתקבלה ארכה להשלמתן.

18:53: איחוד בני שפרעם החתימה את הקמרוני סיריל צ'אי צ'אמבה ואת לירוי גבאי מהפועל מרמורק.

18:48: החלוץ הקזחי ארתור שושנאצ'ב חתם בהפועל באר שבע. לידיעה המלאה

18:40: אביב סלם עזב את הפועל תל אביב וחתם במכבי פתח תקוה עד תום העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אביב סלם הפועל תל אביב לצד עובדיה דרויש בני סכנין. קובי אליהו
נפרד מהאדומים לאור צירוף קופרמן. סלם/קובי אליהו

18:36: איברהים טנקו נמצא ברגעים אלו בבדיקות רפואיות מקיפות, ובעקבות בירור רפואי מעמיק יותר, המועדון ביקש מנשיאות בית הדין העליון ארכה על מנת להחתימו. במכבי נתניה מקווים לסיים אותן בזמן ואם יעבור אותן בהצלחה הוא יוחתם. באשר לעידן נחמיאס, סיכויים קלושים שהסקה תצא לפועל כי המועדונים לא מגיעים להסכמות בכל הנוגע להשתתפות בתשלום שכרו (רענן ברנובסקי).

18:31: השוער רז כרמי עבר להפועל פתח תקוה ממכבי נתניה עד סוף העונה: "אני מאושר לחזור למועדון שגדלתי בו ותמיד הייתה לי פינה חמה בלב אליו" (שלמה וייס).

18:28: הפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית החתימה את יואב תומר, ושחררה את סהר רביבו שעבר לסקציה נס ציונה.

גילברט קומסון, כדורגלן גנאי. GettyImages
חיזוק לחלק הקדמי של טסלפפה. קומסון/GettyImages

17:49: אחרי שסירב להצטרף להפועל ראשון לציון, יואל אבוחצירה עבר מבני סכנין לאיחוד בני שפרעם מהליגה הלאומית.

17:11: הפועל פתח תקוה הודיעה על החתמתו של גילברט קומסון הגנאי בן ה-29. שחקן הכנף הגיע למלאבסים מסנדפיורד הנורבגית עד סוף העונה עם אופציה לעונה נוספת.

16:39: אחרי שחזר לארץ מסט. מירן הסקוטית, סתיו נחמני הושאל ממכבי חיפה למ.ס. אשדוד. "שמח לחזור לליגת העל ולהצטרף למ.ס אשדוד, מקום שידוע כבית חם לשחקנים צעירים. בטוח שאחזיר על האמון ואעזור לקבוצה", אמר (יניב טוכמן).

שחקן מ.ס. אשדוד דויד קופרמן. לירון מולדובן
בקרוב בהפועל תל אביב. קופרמן/לירון מולדובן

15:56: הבלם הסנגלי ממאדו אמבוג' (30), שעל מועמדותו להפועל חדרה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות, השחרור הבינלאומי שלו הגיע והוא חתם רשמית בקבוצה

15:50: מ.ס. אשדוד והפועל תל אביב הגיעו להבנות על ההעברה של דויד קופרמן. באשדוד התעקשו בשעות האחרונות על דמי ההעברה ובהפועל תל אביב הסכימו בסופו של דבר לשלם עבורו 75 אלף שקל (יניב טוכמן).

15:40: שוער מכבי נתניה רז כרמי סיכם בהפועל פתח תקווה וצפוי לחתום בשעות הקרובות. המלאבסים הודיעו על שחרורו של ריצ'רד בואטנג (שלמה וייס).

עידן נחמיאס, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
העסקה תקועה. נחמיאס/דני מרון

15:34: עידן נחמיאס הביע את הסכמתו להגיע למכבי נתניה, אך העסקה תקועה בשל סירובה של הנהלת נתניה לשלם את שכרו על פי חוזהו במכבי תל אביב (רענן ברנובסקי).

15:28: הבלם האיטלקי, לורנצו פרמאטי, התיר את חוזהו במכבי פתח תקוה וסיים את דרכו בקבוצה (רענן ברנובסקי).

15:16: בבדיקות הרפואיות של הגנאי איברהים טנקו שקיוותה לצרף מכבי נתניה, התגלו ממצאים בעייתיים שלא מאפשרים את החתמתו בשלב זה. נתניה רוצה לשלוח לבדיקות מקיפות יותר, אך לא בטוח שתספיק לעשות זאת לפני סגירת החלון ולכן לא משחררת את שבירו בשלב זה (רענן ברנובסקי).

לורנצו פרמאטי שחקן מכבי פתח תקוה פצוע. קובי אליהו
סיים את דרכו במכבי פתח תקוה. פרמאטי/קובי אליהו

14:21: למרות שבית"ר ירושלים סיכמה עם אלמוג כהן את פרטי עסקת ההשאלה של איתמר שבירו ממכבי נתניה, אייל סגל מסרב לשחררו. הבעלים של נתניה הסביר שלא יחזק יריבה על הכרטיס לפלייאוף העליון. על אף הטלת הוטו של סגל, השחקן וסוכנו אבי נמני מפעילים לחצים גדולים על נתניה לאשר את המעבר, כאשר גיא צרפתי כבר נתן לשחקן אור ירוק לעבור (אופיר סער).

14:00: מלבד אייל גולסה, מכבי נתניה מעוניינת לצרף ממכבי תל אביב גם את הבלם עידן נחמיאס (רענן ברנובסקי)

13:48: חוסה רודריגס הבהיר להנהלת הפועל תל אביב שיש לו הצעה מטורקיה אותה הוא שוקל. הספרדי סיפר שהמשפחה שלו לוחצת עליו לעזוב בגלל המצב הבטחוני והוא מתלבט אם להישאר עד סוף העונה, או להיענות להצעה הטורקית. בהפועל תל אביב מתכוונים לכבד כל החלטה שיקבל (אופיר סער). לידיעה המלאה

חוסה רודריגס, שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יעבור לטורקיה? רודריגס/ברני ארדוב

13:44: איתמר שבירו קרוב לבית"ר ירושלים. החלוץ צפוי לעבור בהשאלה ממכבי נתניה (אופיר סער).

13:42: הפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית פנתה ליואל אבוחצירה וניסתה לצרפו. בני סכנין נתנה אור ירוק למהלך, אבל החלוץ סירב (שלמה וייס).

13:33: בשעות האחרונות ישנם ניסיונות לשדך את שחקן מכבי תל אביב, יונתן כהן, לבית"ר ירושלים. במועדון מתלבטים אם להיכנס לעסקה (אופיר סער).

יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
נסיונות שידוך לבית"ר ירושלים. כהן/אריאל שלום

13:28: מכבי נתניה מנסה לצרף את אייל גולסה ממכבי תל אביב (רענן ברנובסקי).

13:22: מכבי חיפה צפויה להשאיר בסגל את הקשר הצעיר זיו בן שימול, ולא לשחררו להשאלה נוספת אחרי שבתחילת העונה הושאל להפועל עפולה (שלמה וייס).

12:21: רועי בן שמעון חתם בבית"ר ירושלים וכבר עבר בבקרת התקציבים. החלוץ בן ה-23 התחיל את העונה בהפועל כפר סבא, אליה הושאל מבני יהודה. הוא חתם עד תום העונה עם אופציה להאריך את ההסכם בשנתיים נוספות (אופיר סער).

רועי בן שמעון מוצג כשחקן בית"ר ירושלים עם סוכנו עידן בן אבו. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
הרכש של בית"ר. רועי בן שמעון עם סוכנו עידן בן אבו/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

12:08: הפועל באר שבע מנהלת מגעים עם חלוץ נבחרת קזחסטן וקייראט, ארתור שושנאצ'ב. השחקן בן ה-25 כבש 32 שערים ב-87 הופעות בליגה הקזחית, כולל 8 בעונה החולפת. הליגה בקזחסטן "הפוכה" לישראל והסתיימה בסוף אוקטובר, כך ששונאצ'ב לא שיחק באופן סדיר יותר משלושה חודשים.

10:49: מכבי פתח תקוה השאילה את החלוץ הצעיר אמיר אלטורי, להפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית (רענן ברנובסקי).

10:23: אם הפועל תל אביב לא תגיע לסיכום עם מ.ס. אשדוד בנוגע לדויד קופרמן, היא תנסה לצרף את מגן הפועל באר שבע, הראל שלום (יניב טוכמן).

ארתור שושנאצ'ב (צהוב) במדי הנבחרת הצעירה של קזחסטן. Quality Sport Images, GettyImages
שושנאצ'ב (ימין) במדי הנבחרת הצעירה של קזחסטן/GettyImages, Quality Sport Images

9:56: המגן הקרואטי יוסיפ טומאשביץ' והבלם הסנגלי ממאדו אמבוג', הגיעו אמש לישראל ועוברים בשעה זאת בדיקות רפואיות בדרך לחתימה רשמית בהפועל חדרה (רענן ברנובסקי).

9:47: הקשר הניגרי לורנס ניקולאס, שהיה אמור לעבור מפתיח קראגומרוק למכבי פתח תקוה, לא הצליח לעלות אתמול בערב על טיסה מטורקיה לרומניה ולא הגיע בסופו של דבר. נכון לעכשיו מסתמן שהחתמתו לא תצא לפועל בגלל קוצר הזמן. לדברי אנשי פתח תקוה, ניקולאס עם כל המסמכים הדרושים וכן ויזה לכניסה לישראל, אך משום מה לא איפשרו לו לעלות על הטיסה (רענן ברנובסקי).

9:14: גורמים בהפועל חיפה מפעילים לחץ על הבעלים יואב כץ לאשר עוד חיזוק. נכון לעכשיו הבעלים נוטה לסרב (שלמה וייס).

שחקן פתיח קראגומרוק, לורנס ניקולאס. Seskim Photo/MB Media, GettyImages
לא הצליח לעלות על הטיסה לישראל. ניקולאס/GettyImages, Seskim Photo/MB Media

8:40: מגעים בין הפועל באר שבע ובני ריינה על העברת מארק קוסטה. בריינה דורשים עבור החלוץ ההונגרי סכום כספי וגם תוספת של שחקן בכיר. בבאר שבע בודקים עוד אופציות בשוק הזרים בליגת העל אחרי שאשדוד סירבה לשחרור אבנעזר ממאטה (יניב טוכמן, רענן ברנובסקי).

8:22: סתיו נחמני אמור לחתום היום על החוזה במ.ס. אשדוד ולהצטרף לאימונים. הקבוצה מקבלת שלל פניות מקבוצות בליגה הלאומית כמו בני יהודה, ראשון לציון ונס ציונה שמבקשות לקבל בהשאלה עד תום העונה את אדיר לוי.

8:09: אחרי שנתקלה כמה פעמים בסירוב, הפועל פתח תקווה שוב פנתה לשוער רז כרמי ומופעל עליו לחץ לחתום בקבוצה ולהתמודד עם עומר כץ על המקום בהרכב.

שחקן הפועל תל אביב אלן אוז'בולט. דני מרון
בינתיים נשאר, אבל לא בטוח שלעוד הרבה זמן. אוז'בולט/דני מרון

7:20: הפועל תל אביב ממשיכה לנסות לצרף את דויד קופרמן ממ.ס אשדוד, שמעוניינת בכסף או טרייד. אלן אוז'בולט יישאר בקבוצה עם סיום החלון, אך סוכניו והפועל תל אביב מתכוונים להעבירו בשבועות הקרובים לליגות שהחלון יישאר בהן פתוח (אופיר סער).

7:10: בית"ר ירושלים מנסה לסגור קצוות אחרונים לשחרורו של החלוץ רועי בן שמעון מהפועל כפר סבא. החלוץ שהה אתמול בבית וגן, סיכם את תנאיו, ואם לא יהיו תקלות צפוי לחתום היום רשמית.

6:40: הנרי אדו נחת לפנות בוקר בישראל לקראת בדיקות רפואיות וחתימה במכבי תל אביב. הוא יירגש מז'ילינה הסלובקית תמורת 500 אלף יורו (יניב טוכמן).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully