וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילוף מנכ"לים בסונול EVI: יובל אלעזר מונה במקום רז שגיא

20.12.2023 / 14:11

בשבע השנים האחרונות שימש אלעזר כסמנכ"ל מכירות, שירות ושימור לקוחות בחברת "אמישראגז" ולפני כן בשורה של תפקידים בכירים, בהם מנכ"ל אירוקה, סמנכ"ל תפעול בינלאומי בתאטראות ישראל וכן ב Deloitte Consulting בישראל, ארה"ב ואירופה

יובל אלעזר. אוראל כהן,
יובל אלעזר/אוראל כהן

סונול EVI, המספקת פתרונות טעינה לבעלי רכב חשמלי בישראל, מודיעה על מינויו של יובל אלעזר למנכ"ל החברה. אלעזר מחליף את רז שגיא, שביקש לצאת לדרך חדשה לאחר כ-3 שנים בתפקיד.

יובל, 53, נשוי +2, מילא שורה של תפקידים בכירים בשוק הישראלי והבינלאומי. בשבע השנים האחרונות שימש כסמנכ"ל מכירות, שירות ושימור לקוחות בחברת "אמישראגז" ולפני כן בשורה של תפקידים בכירים, בהם מנכ"ל אירוקה, סמנכ"ל תפעול בינלאומי בתאטראות ישראל וכן ב Deloitte Consulting בישראל, ארה"ב ואירופה. ליובל תואר ראשון במימון ותואר שני במנהל עסקים מ London Business School.

אלעזר: "אנו עדים לקצב הולך וגובר של כניסת רכבים חשמליים לשוק הישראלי, כזה אשר עולה על התחזיות המוקדמות ואשר נראה כי ימשיך לצבור תאוצה. מגמה זו מסמנת את עתיד שוק הרכבים בישראל ועלינו להערך לכך. סונול EVI היא מהחברות המובילות בשוק בתחום טעינת הרכב החשמלי. אנו רואים אחריות רבה בפעילות של סונול EVI בקידום שוק טעינת הרכבים, כך שנושא הטעינה לא יהווה שיקול או מכשול לכל מי ששוקל לרכוש רכב חשמלי. תפקידי להמשיך ולמצב את סונול EVI כחברה המובילה את השוק, הן בפריסת עמדות הטעינה, הן בהיצע של פתרונות לצרכים השונים בתחום וכמובן במתן שרות איכותי ומלא לציבור נהגי הרכב החשמלי בישראל."

120 עמדות טעינה ב-15 קניונים

סונול EVI, בבעלות משותפת של סונול ומשק אנרגיה, נחשבת לאחת החברות הגדולות בישראל לאספקה והתקנה של עמדות טעינה פרטיות, ציבוריות ועמדות לעסקים ומנהלת מעל 1,000 עמדות טעינה ברחבי הארץ. החברה זכתה יחד עם קבוצת עזריאלי במסגרת הקול הקורא של משרד האנרגיה, בזכות להקים 120 עמדות טעינה ב-15 קניונים של עזריאלי ברחבי הארץ. כמו כן, החברה זכתה בשורה של מכרזים מוניציפליים להתקנת עמדות טעינה בערים גדולות, בהן ירושלים, ראשון לציון, רעננה ונתיבות. ל'סונול EVI' הסכמים רבים נוספים ובין לקוחותיה העסקיים הבולטים: בזק, משטרת ישראל, GM, מיקרוסופט, קבוצת לובינסקי וקבוצת מאיר. החברה מייצגת בבלעדיות בישראל מספר חברות מהמתקדמות והוותיקות בשוק הטעינה החשמלית בעולם, דוגמת Rolec הבריטית, Keba ו-EO וחברת EFACEC הפורטוגלית.

במהלך 2023 פרסה סונול EVI מעל ל-300 עמדות טעינה ציבוריות חדשות , בהן מעל ל-60 עמדות מהירות ואולטרה מהירות בתחנות הדלק של סונול, פלוגות, ביתן אהרון , יגור, ב"ש, חרמון, טמרה, קדומים, רמלה ועוד רבות. בשלושת החודשים האחרונים, מדווחת החברה על עלייה של 25% בצריכת החשמל בעמדות הטעינה הציבוריות בהשוואה לרבעון הקודם.

בנוסף, בחודשים האחרונים, כחלק מהמאמץ לשיפור חווית השירות והטעינה, הטמיעה החברה מערכת אוטומטית (Alert Machine System) שמאתרת באופן יזום תקלות בעמדות הטעינה ומבצעת תיקונים אוטומטיים מרחוק , מה שמגדיל משמעותית את זמינות העמדות ללקוחות.

מתחילת המלחמה, סונול EVI מאפשרת הטענה בחינם בכל העמדות הממוקמות בעוטף עזה: מפלסים, ניצנים, בארי, קיבוץ אורים, ארז, עין השלושה, ניר עוז, קיבוץ צאלים, דורות, מגן וכפר עזה.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully