וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסף מהלל, מגדולי השחקנים של בני יהודה, הלך לעולמו בגיל 83

4.10.2023 / 14:23

מהלל שיחק בבני יהודה במשך 15 שנה והפך לאחד מסמלי המועדון: "יחד עם חברו יעקב גרונדמן מינפו את הקבוצה"

יוסף מהלל (יושב שני מימין) ושחקני בני יהודה תל אביב. ארכיון,
יוסף מהלל (יושב שני מימין) ושחקני בני יהודה תל אביב/ארכיון

יוסף מהלל, מהסמלים הגדולים של בני יהודה תל אביב, הלך לעולמו בגיל 83. בעמוד הפייסבוק של המועדון נכתב: "יוסף מגדול שחקניה של בני יהודה בכל הזמנים וממנהיגי הקבוצה בשנות ה-50 וה-60, ואחד מסמלי המועדון כאשר ענד את סרט הקפטן במשך שנים רבות, הניף את הגביע בשנת 1968 והיה חלק מנבחרת ישראל, שיחק כדורגל בשכונת התקווה עוד בילדותו, וב-1955 כאשר שיחקה קבוצתו בני יהודה ת"א בליגה ב' ויחד עם חברו, יעקב גרונדמן ז"ל, מינפו את הקבוצה, שעלתה לליגה א' ואחר כך השתלבה בליגה הלאומית. מועדון הכדורגל בני יהודה תל אביב על כלל אנשיו, משתתף בצער המשפחה".

מהלל נולד ב - 25 בדצמבר 1939 בירושלים משם עברה המשפחה לשכונה. הוא החל לשחק בקבוצת הנערים לצדו של חברו הטוב ביותר יעקב גרונדמן ודמות נוסטלגיות נוספות כמו ברה אלמוג, זכי מזרחי, מוכתר, מרקו עבוד ואחרים.

הקבוצה העפילה מליגה נמוכה בסוף שנות החמישים לליגה העליונה. כשחקן זכה עם בני יהודה בגביע המדינה בשנת 1968 בניצחון 0:1 על הפועל פתח תקווה. בנבחרת ישראל שיחק 5 פעמים וזכה בשנת 1964 באליפות אסיה בניצחון על דרום קוריאה 1:2. בשנת 1969 עזב את השכונה, שיחק בהפועל אשקלון, צפרירים חולון ויהוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
יוסף מהלל (עומד רביעי מימין) בנשף העלייה של בני יהודה ב-1958/9. במרכז עם מקטורן שחור - יעקב גרונדמן.. ארכיון,
יוסף מהלל (עומד רביעי מימין) בנשף העלייה של בני יהודה ב-1958/9. במרכז עם מקטורן שחור - יעקב גרונדמן./ארכיון

רוני "במבי" מאיר, כדורגלן העבר של בני יהודה: "איזו אבדה, הייתי פוגש את מהלל הרבה בשכונה כשחקן, תמיד כיוון ועודד אותי, ביקש שאשחק כמקצוען. אבא שלי והמשפחה סיפרו ודיברו עליו כגדול השחקנים, סופר סטאר של כדורגלן ובן אדם".

דורון עוז: "אבא שלי שיחק עם מהלל בשכונה למעלה מעשור, גם כחלוץ וגם כשוער. בזמנו ובזמן גרונדמן, ברה, מזרחי והאחרים, זאת הייתה הקבוצה הטובה בהיסטוריה של בני יהודה".

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully