וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד אברימי יוסטמן מצטרף להנהלת ארגון גשר

5.9.2023 / 10:26

עו"ד יוסטמן הוא סמנכ"ל קרן קמ"ח הפועלת לקידום מקצועי עבור המגזר החרדי וכן משמש כיועמ"ש מפלגת אגודת ישראל וכנציג המפלגה בוועדת הבחירות

אברימי יוסטמן. יחצ,
אברימי יוסטמן/יחצ

הועד המנהל של ארגון גשר מודיע היום על הצטרפותו של עו"ד אברימי יוסטמן כחבר בהנהלת הארגון. המינוי החדש נועד להוסיף ולחזק את הקשר בין ארגון גשר לבין המגזר החרדי בתחומי התעסוקה, החברה והקשר בין המגזר החרדי לציבור הרחב. עו"ד יוסטמן הוא בוגר תוכנית המנהיגות של 'מכון גשר למנהיגות' ופעיל במסגרת המחלקה החרדית שלה. במסגרת זו אף השתתף בקמפיין ציבורי של הארגון למיתון השיח ברשתות החברתיות.

עו"ד יוסטמן מכהן החל משנת 2008 כסמנכ"ל קרן קמ"ח (קידום מקצועי חרדי). הוא אחראי על פיתוח הפרויקטים והתחום המשפטי בקרן ונחשב לשחקן מרכזי במגזר החרדי בנושא שילוב חרדים בשוק התעסוקה הכללי ובשירות המדינה בפרט. בנוסף הוא עוסק בשילוב חרדים באקדמיה ומציאת מענה בענייני הפרדה בין גברים לנשים ובתוכניות הכשרה וכלכלה חרדית. בנוסף לאלה, עו"ד יוסטמן הוא נציג אגודת ישראל בוועדת הבחירות המרכזית לכנסת החל מהבחירות לכנסת העשרים, וכן משמש כיועץ המשפטי של המפלגה.

עו"ד יוסטמן מתגורר עם משפחתו ביישוב ביתר עילית פעיל גם והוא מכהן במקום כחבר דירקטוריון בחברה לפיתוח ביתר עילית ואף משמש כיו"ר ועדת ערר בארנונה בעיר.

אברימי יוסטמן ואילן גל דור. יחצ,
אברימי יוסטמן ואילן גל דור/יחצ

מנכ"ל ארגון גשר, אילן גאל דור: "ארגון גשר פועל כבר למעלה מ-50 שנה למען חיבור וחיזוק הקשר בין חלקי העם השונים. אנו מצויים בתקופה מאתגרת ומורכבת, כאשר ייתכן והחברה הישראלית מפולגת כיום יותר מאי פעם. הצטרפותו של עו"ד יוסטמן להנהלת ארגון גשר, תסייע לנו למצוא דרכים נוספות לבנות את הגשר עם הציבור החרדי ויחדיו נפעל לייצר חברה בריאה, בה חיים בשלום, זה לצד זה, אנשים מכל גווני הקשת הפוליטית והדתית. אנו סמוכים ובטוחים כי עו"ד יוסטמן הוא האדם הנכון לאתגר זה ויחדיו נסייע ככל שבידינו לצמצם את המחלוקת והפערים בחברה הישראלית".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully