וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד דליה טל, מצטרפת כיועצת למשרד ארדינסט, בן נתן, טולידאנו ושות' עם המבורגר עברון

30.5.2023 / 9:24

טל ייצגה לקוחות רבים בתחום הבנקאות, הפיננסים ובתחומים מסחריים מגוונים, בהם, לאומי, לאומי למשכנתאות, לאומי פרטנרס, דקסיה ישראל, איגוד, הפניקס, אגוד הבנקים וגופים מוסדיים נוספים

עו"ד דליה טל. אייל טואג,
עו"ד דליה טל/אייל טואג

עו"ד דליה טל מצטרפת כיועצת למשרד ארדינסט, בן נתן, טולידאנו ושות' עם המבורגר עברון. טל שימשה במשך כ-25 שנה כיועצת משפטית חיצונית לדירקטוריון בנק לאומי לישראל, הייתה שותפה מייסדת של משרד קנטור, אלחנני, טל ושותפה בכירה במשרד מיתר. טל מייצגת מגוון רחב של לקוחות, לרבות בנקים ומוסדות פיננסיים בארץ ובעולם בעסקאות רכישה, מכירה ומיזוגים.

לדברי עורכי הדין גיורא ארדינסט ודוני טולידאנו, ראשי המשרד: "אנו שמחים על הצטרפותה של דליה למשרד, הממשיכה את מגמת הצמיחה שלנו ומוסיפה לעוצמת המשרד, בין השאר בתחומי הבנקאות והפיננסים".

לדברי עו"ד דליה טל: "אני רואה בשילוב הידע והניסיון שלי עם משרד ארדינסט, בן נתן, טולידאנו בהובלת גיורא ודוני, הזדמנות מצוינת עבורנו לשלב תחומים מסחריים בהם מתמחה המשרד עם תחומים פיננסים, בנקאיים ורגולציה בהם אני מתמחה."

בין השנים 1975-1986 עבדה עו"ד טל כסגנית היועצת המשפטית של בנק ישראל לענייני פיקוח על הבנקים, פיקוח על מטבע חוץ ודיני עבודה ועסקה בכל האספקטים המשפטיים של מעורבות בנק ישראל במשבר הבנקים. טל ייצגה בהצלחה את המפקחת על הבנקים, גליה מאור, בפני ועדת בייסקי ובפני מבקר המדינה. בשנת 1986 הייתה טל אחד מן השותפים המייסדים של משרד עורכי הדין קנטור, אלחנני, טל ושות', שמוזג ב- 2013 עם משרד מיתר.

טל ייצגה לקוחות רבים בתחום הבנקאות, הפיננסים ובתחומים מסחריים מגוונים, בהם, לאומי, לאומי למשכנתאות, לאומי פרטנרס, דקסיה ישראל, איגוד, הפניקס, אגוד הבנקים וגופים מוסדיים נוספים. היא בעלת ניסיון עשיר בעסקאות מיזוגים ורכישות, הפרטה של גופים ממשלתיים, הצעות רכש ועסקאות מורכבות אחרות. בנוסף, טל מתמחה בייצוג לקוחות המבקשים רשיונות והיתרים רגולטוריים, וכן בסוגיות של ממשל תאגידי ועמידה בדרישות רגולטוריות.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully