וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לדאבל: בנות הפועל לב ירושלים זכו בגביע האיגוד

למרות הפסד 44:43 להפועל כפר סבא, לב ירושלים זכתה בגביע בזכות הניצחון בהפרש של חמש נקודות מהמשחק הראשון

בנות הפועל לב ירושלים. אור מור יוסף,
הישג יפה. בנות הפועל לב ירושלים/אור מור יוסף

בנות הפועל לב ירושלים זכו הערב (חמישי) בגביע האיגוד לנשים. הירושלמיות הפסידו אמנם 44:43 להפועל כפר סבא, אבל זכו בגביע בזכות ניצחון 41:46 במשחק הראשון.

הפתיחה היתה המשך ישיר מהמשחק הראשון, מהוססת מצד שתי הקבוצות, כאשר אחרי 5 דקות התוצאה היתה 2:3 בלבד לכפר סבא, אבל המשך הרבע היה כולו לב ירושלים שרצו ליתרון 7:12 בסיום הרבע.

כפר סבא התקשתה מול הלחץ של הירושלמיות ונקודות של רוס העלו את ירושלים ליתרון 9:18. כפר סבא חזרה מפסק הזמן עם שלשות שהורידו אותן להפסקה ביתרון 21:24.

בנות הפועל לב ירושלים. אור מור יוסף,
בנות הפועל לב ירושלים/אור מור יוסף

בנות כפר סבא המשיכו לנצל טעויות של ירושלים ועלו ליתרון שיא ברבע השלישי 23:30, הפרש שהיה מעניק להן את הגביע. ירושלים איפסה את הכוונות וחזרה למשחק בריצת 5:12, עד ל-35:35 בסיום הרבע השלישי.

3 דקות לסיום הראה הלוח 40:42 לירושלים, אך כפר סבא עלתה לפלוס 3 עם 40 שניות לסיום. רבקה רוס קלעה את שתי זריקות העונשין שהורידו ל-44:43. כפר סבא יצאה להתקפה אחרונה והחטיאה, גביע האיגוד בידי הפועל לב ירושלים.

קלעו לירושלים: שיר תירוש 20, נור כיוף 9, רבקה רוס 6, קרן נחמה 5, גאיה סלס 4. קלעו לכפ"ס: שי אלון 16, ענבר לברון 8, ליעד אורבך 5, אופיר פרפרה ודרור מייברג 4 כ"א, גלי קונטס ורוני טמיר 3 כ"א, אופיר וינטרוב 2.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully