וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאמבק הושלם: דור פרץ חתם במכבי תל אביב

15.8.2022 / 19:30

כשנה אחרי שסיים את חוזהו, עבר לוונציה האיטלקית ועזב אותה לאחר שירדה ליגה, הקשר בן ה-27 חזר למועדון נעוריו בחוזה לשלוש שנים עם אופציה להארכה תמורת כ-550 אלף יורו לעונה: "מרגיש כאילו מעולם לא עזבתי"

תקציר ממוקדמות הקונפרנס ליג: זירה - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

מכבי תל אביב חיכתה במשך שבועות להחלטתו של דור פרץ, אבל הערב (שני) היא התקבלה והפכה לרשמית: הקשר בן ה-27 חזזר למועדון נעוריו. פרץ חתם לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת תמורת 550 אלף יורו לעונה, וכמו ערן זהבי שעשה זאת בחודש שעבר, השלים עוד קאמבק מפואר בקריית שלום שמשמעותו שהצהובים יכולים לסמן 'וי' על חיזוק משמעותי במיוחד בניסיון להשיב את תואר האליפות.

פרץ, שיחזור ללבוש במכבי תל אביב את החולצה מספר 42, אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה: "מרגש לחזור הביתה. מרגיש כאילו מעולם לא עזבתי. לומר שאני מתרגש להיכנס שוב לחדר ההלבשה, לפגוש את החברים, להתאמן בקרית שלום ולהגיע לבלומפילד ביום חמישי למשחק במסגרת אירופאית זו בכלל לא קלישאה. זו האמת. העבודה הקשה מתחילה כאן ועכשיו, אני מאחל לכולנו בהצלחה ושנצליח להגשים את כל המטרות שלנו".

מנהל מחלקת הכדורגל ברק יצחקי, הוסיף: "האיכויות שיש לדור מוכרות וידועות לכולנו, לכן אנו בטוחים כי הוא ישתלב במהרה בסגל הקיים ויתרום רבות למכבי ת"א בעונה הקרובה ובעתיד".

דור פרץ עם סוכנו אבי נמני לאחר החזרה למכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
שוב בצהוב-כחול. דור פרץ עם סוכנו, אבי נמני/אתר רשמי, מכבי תל אביב

דור פרץ סיים את חוזהו במכבי תל אביב בשנה שעברה ובחר לעבור ללא תמורה לוונציה, העולה החדשה לסרייה A האיטלקית. בחוזהו בארץ המגף, שהיה לשלוש שנים תמורת שכר של כ-900 אלף יורו לעונה, היה סעיף שמאפשר לו לסיים את ההתקשרות במקרה של ירידת הקבוצה בחזרה לסרייה B, וכך עשה קשר הנבחרת והפך לשחקן חופשי. בשבועות האחרונים פרץ התלבט אם לשוב לישראל בשל התעניינות והצעות שהתקבלו מקבוצות כמו פרנצווארוש, חימקי מוסקבה, בלקפול והאל סיטי, אבל כעת הפור נפל והוא שב למכבי תל אביב.

פרץ מיעט לשחק בשנה האחרונה בוונציה, למעשה זכה להיות על כר הדשא למשך 575 דקות בלבד ב-18 משחקים בהם שותף בליגה האיטלקית, ולאור העובדה שהיה שחקן חופשי בחודשיים האחרונים, ייזדקק לזמן נוסף כדי להיכנס לכושר משחק. בנבחרת ישראל שמר על מעמדו כשחקן הרכב גם לאורך השנה הלא פשוטה שעבר ובסך הכל רשם 30 הופעות והבקיע חמישה שערים מאז הבכורה במדים הלאומיים באוקטובר 2015.

כידוע, פרץ עלה לבוגרים של מכבי תל אביב בעונת 2014/15 ערך הופעת בכורה בגביע הטוטו. להוציא השאלה לחצי עונה להפועל חיפה בינואר 2017 וכמובן את העונה האחרונה בוונציה, הוא שיחק לכל אורך הקריירה במכבי תל אביב זכה עם הקבוצה בשלוש אליפויות, בשני גביעי מדינה - משחקו האחרון בקבוצה היה בדרבי נגד הפועל תל אביב ביוני 2021 - וכן בארבעה גביעי טוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully