וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאה סנטר: הפועל תל אביב החתימה את כריס הורטון

עודכן לאחרונה: 27.7.2022 / 20:05

כפי שפרסמנו, האמריקאי (28, 2.03) שהוכתר למלך הריבאונדים והחסימות בליגה הצרפתית במדי נאנטר, הצטרף לאדומים ויוביל את הקו הקדמי לצד תומר גינת

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 27.7/ספורט1

הפועל תל אביב סגרה הערב (רביעי) את הסגל עם החתמה בעמדת הסנטר: מי שימלא את המשבצת ויוביל את הקו הקדמי לצד תומר גינת הוא כריס הורטון, שעל המשא ומתן עמו פורסם כאן מוקדם יותר.

הורטון (28, 2.03), שחקנה של נאנטר בעונה החולפת, נבחר לחמישיית העונה בליגה הצרפתית לאחר שקלע 13.7 נקודות בממוצע, והיה מלך הריבאונדים (8.1) והחסימות (1.8), זאת בנוסף ל-1.8 חטיפות למשחק שתרם. זו הייתה עונתו השלישית במדינה, לאחר ששיחק בעבר גם בשולה ובגראבלין. קודם לכן הופיע בקימיס היוונית ובאלבה פהרבאר מהונגריה.

המאמן דני פרנקו אמר בתגובה להחתמה: "מברך על ההצטרפות של כריס לשורותינו. כריס גבוה אתלטי עם סט יכולות בשני צידי המגרש, והוא משלים לנו את הסגל לקראת פתיחת האימונים הצפויה באמצע החודש הבא".

כריס הורטון, שחקן נאנטר. רויטרס
כיכב בצרפת. כריס הורטון/רויטרס

השחקן הראשון שהמאמן דני פרנקו רצה בו לעמדת הסנטר היה טייריק ג'ונס, שכבר לבש את המדים האדומים בתחילת 2021. במקביל אליו בדקו בקבוצה את מועמדותו של אלפא קאבה, אולם המחיר של שניהם היה גבוה מדי. הורטון, המצטרף הטרי, יחלוק את עמדה מספר 5 עם עידן זלמנסון.

אבי זיידנברג, אחד מבעלי הקבוצה, הוסיף לגבי שחקן החיזוק: "אני שמח ומברך את הצוות המקצועי על השלמת הסגל המרשים שנבנה הקיץ בהפועל. אני מאחל לכריס, כמו גם לשאר השחקנים, הצוות וכמובן מעל כולם לאוהדי הקבוצה, שנה מוצלחת אל מול האתגרים מולם נתמודד בזירה המקומית וביורוקאפ".

היו"ר רמי כהן מסר: "אני שמח שלצד ההמשכיות מהעונה שעברה, הצלחנו לצרף שחקנים איכותיים להפועל, שיעזרו לנו להגיע רחוק בכל המפעלים. אני קורא לכל אוהדי הקבוצה להמשיך ולרכוש מנויים למשחקי היורוקאפ ולמלא את האולם גם במסגרת האירופית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully