וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבי צ'אצ'אשווילי ישחק עם גולדן סטייט בליגת הקיץ

עודכן לאחרונה: 21.6.2022 / 14:41

אלופת ה-NBA הזמינה את סנטר גליל עליון להצטרף אליה בתחילת חודש יולי למשחקים בלאס וגאס וסן פרנסיסקו, והוא ישוחרר מסגל נבחרת ישראל מהמשחק נגד אסטוניה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 21.6/ספורט1

סנטר הפועל גליל עליון גבי צ'צ'אשוילי ישחק בליגת הקיץ במדי גולדן סטייט ווריירס. אלופת ה-NBA הזמינה באופן רשמי את השחקן להצטרף אליה למשחקים בתחילת חודש יולי, והוא ישוחרר מסגל נבחרת ישראל מהמשחק נגד נבחרת אסטוניה - כפי ששוחרר ים מדר שישחק במדי בוסטון סלטיקס. למעשה צ'אצ'אשווילי מבקש לצאת עוד לפני המשחק הראשון של הנבחרת, נגד פולין, כדי שיוכל להספיק לטורניר, וייתכן שבקשתו תתקבל.

לוואלה! ספורט נודע כי אנשי גולדן סטייט היו בקשר עם אנשי גליל עליון לגבי השחקן בתקופה האחרונה ועם המנהל המקצועי יונתן אלון, והחליטו להעניק לשחקן את ההזדמנות להראות את יכולותיו. צ'אצ'אשווילי יהיה עם הווריירס בטורניר California Classic בסן פרנסיסקו ואז בלאס וגאס.

גבי צ'אצ'אשווילי, שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
זימון יוקרתי. צ'אצ'אשווילי/ברני ארדוב

צ'אצ'אשווילי הוא שחקן חופשי, וקבוצות רבות פנו בתקופה האחרונה לסוכנו נדב מור, כשהסנטר שוקל אפשרות יציאה גם לקבוצות באירופה. צ'אצ'אשוילי היה במיני-קמפ עם גולדן סטייט בתחילת יוני, אחרי שנגמרה העונה עם גליל. הסנטר הישראלי הרשים, ולכן קיבל את הזימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully