וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקה של מכבי תל אביב נגד באסקוניה נדחה

4.1.2022 / 21:30

יריבת הצהובים ביום חמישי הודיעה כי בשל תחלואה בקבוצה, עליה להיכנס לבידוד. הבאסקים לא דיווחו כמה מאומתים נמצאו, מלבד המאמן נבן ספאחיה, אולם זהו המשחק השביעי השבוע ביורוליג שלא יתקיים

דני אבדיה מדבר אחרי הניצחון ביום הולדתו/עריכת וידאו: ניר חן

שעה קלה אחרי שביורוליג הודיעו על קיצור חובת הבידוד לשבעה ימים בלבד במטרה למנוע דחיית משחקים ולנסות לקיים את העונה כסדרה, כפי שפורסם בוואלה! ספורט, שבעה משחקים במחזור הקרוב נדחו והפעם אחד מהם נוגע לנציגה הישראלית: באסקוניה הספרדית, שאמורה הייתה להגיע ארצה ולפגוש את מכבי תל אביב ביום חמישי, הודיעה על התפרצות קורונה בקרב השחקנים ולבקשתה נדחה המפגש.

באסקוניה אישרה עד כה שהמאמן נבן ספאחיה נמצא חיובי לקורונה ולא יוכל להגיע ארצה ולא נקבה בשמות נוספים של מאומתים, אולם הודיעה כי התחלואה בקבוצה משמעותה שעל כולם להיכנס לבידוד שימנע ממנה להגיע לישראל. בנוסף, הודיעה הקבוצה על שחרורו של הסנטר לנדרי אנוקו, כך שהסגל גם כך התקצר.

נבן ספאחיה מאמן כדורסל קרואטי במהלך המשחק בין מכבי תל אביב לבין מכבי ראשון לציון. קובי אליהו
נמצא מאומת ובאסקוניה לא תגיע השבוע לישראל. ספאחיה/קובי אליהו

במכבי תל אביב הופתעו מאוד מההתפתחויות הערב ואף קיימו אימון לקראת המשחק ביחד עם ג'יימס נאנלי שהשבוע לא נטל חלק בפעילות הקבוצתית, שכן עד לשעות אחר הצהריים הקבוצה הבאסקית לא העבירה שום מסר בנושא.

למעשה המפגש שאמור היה להתקיים בהיכל ביד אליהו הפך למשחק השישי השבוע ביורוליג שאמור היה להיערך ונדחה, אחרי שכבר הודיעו על דחיית המשחקים בין אלבה ברלין לפנאתינייקוס, אנאדולו אפס לבאיירן מינכן, ז'לגיריס מול אולימפיאקוס בין וילרבאן למונאקו ובין ריאל מדריד לקאזאן. מאוחר יותר נודע כי גם המפגש בין הכוכב האדום בלגרד לפנרבחצ'ה נדחה ולא יתקיים במועדו המקורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully