וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הייתי שמח לשפוט בריאליטי, אבל בטוח הייתי משלם מחיר כבד על זה"

עודכן לאחרונה: 10.11.2021 / 9:33

לרגל צאת שיר חדש בשם "הלילה שלך", מספר המוזיקאי שמעון בוסקילה לוואלה! תרבות על המפגש המפתיע עם חנן בן ארי, הגעגוע להוריו, החתונה של ניר והגר מ"חתונמי" והאם היה מסכים לשפוט בריאליטי ("אני מאוד ישר וכן. הצופים היו מסמנים אותי ושואלים 'מה הוא מחזיק מעצמו?")

אחרי הרבה שנים שלא הוציא שיר לבד, מוציא היום (שלישי) המוזיקאי שמעון בוסקילה את "הלילה שלך", שיר חדש שהלחין למילים של אבי אוחיון וחנן בן ארי. "המנגינה של השיר ישבה אצלי בבית כמה חודשים וניסיתי לחפש מילים. הלכתי לאבי אוחיון ברמלה והוא אמר לי "יש לי הפתעה בשבילך", פתאום חנן בן ארי נכנס. הוא שאל אותנו מה אנחנו עושים. אמרתי לו "שיר חדש". הוא שאל "אפשר להשתתף?", אמרתי לו "ברור. יש לי מנגינה ואני מחפש מילים". ואז הוא אמר לי "תשמע, אני מת על בת הזוג שלך יפעת. אני רוצה לכתוב עליה שיר. הוא ישב עם אבי והם כתבו את "הלילה שלך". בת הזוג שלי יפעת כל כך התרגשה מזה".

בניגוד להרבה מהשירים שלך, הפעם לא מדובר בבלדה אלא בשיר קצבי ושמח.

"נכון, אני מאוד אוהב את הבלדות שלי אבל גם כיף לי לשיר פתאום שיר שמח. בהופעות, אגב, אני משלב בין אלו לבין אלו. הליינאפ שלי מורכב מכל הלהיטים - גם שירים שלי וגם כאלה שכתבתי לאחרים".

הרבה זמן לא כתבת שירים לאחרים.

"נכון. זה לא בגלל שאני לא רוצה. אני פשוט חושב שאני צריך להתמקד יותר בקריירה שלי ובעצמי. אני גם אמן מבצע וגם יוצר".

חנן בן ארי כאמור לקח חלק ביצירת השיר. עם יד על הלב: כשאתה רואה איך הוא מפוצץ אולמות וכל שיר שלו הופך ללהיט - זה לא גורם קצת לקנא?

"ההצלחה מגיעה לו בצדק. אני לא אומר את זה סתם כי הוא מעורב בטקסט. האמן הזה יחזיק הרבה שנים. הוא פוגע, פוצע, מחבק, חם, ואין שום סיבה שאנשים לא יבואו לראות הופעה שלו. יש זמרים שממלאים אולמות אבל זה פיקציה, זה חארטה. אצל חנן זה לא פיקציה. הוא אמן, אין שם חארטה. כשיש לך שירים טובים, אתה לא צריך את הפיקציה הזו. הוא אמן אמיתי".

שמעון בוסקילה פרמיירה דני איי. ניר פקין, מערכת וואלה
לא מכבסים לכלוך בחוץ. שמעון בוסקילה ובת זוגו/מערכת וואלה, ניר פקין

אתה מנסה לחשוב לפעמים מה היה קורה אילו שלמה ארצי לא היה רואה אותך באותו סרט דוקומונטרי, מגלה אותך ונותן לך במה? אתה חושב איך מסלול החיים שלך היה נראה?

"כן, יכול להיות שלא הייתי עובד עם שלמה אבל אולי באיזשהו שלב הייתי הולך לחברת תקליטים והיו מחתימים אותי. אולי זה היה לוקח לי יותר זמן והדרך הייתה יותר קשה. למרות הכול, אני עובד קשה. אני חושב שמה שהיה עם שלמה ארצי לפני 20 ומשהו שנה זה היה כמו 'הכוכב הבא'. אמנם אין מה להשוות, כי בריאליטי אתה מקבל חשיפה והמון רייטינג ואצל שלמה זה נבנה, אבל זו הייתה עבורי מקפצה. זה תרם לי המון ואני זוכר לו ומודה לו".

איך הקשר שלך עם שלמה ארצי היום?

"קשר מצוין".

היית רוצה לשפוט בריאליטי?

"זה מפתה מאוד וברור שהייתי מסכים, אבל הבעיה היא שאני מאוד כן וישר. אם הייתי יושב על כס השיפוט והייתי נותן דעה מקצועית, בסופו של דבר הצופים בבית היו מסמנים אותי ושואלים 'מאיפה הוא בא?! מה הוא מחזיק מעצמו? הוא שכח מאיפה הוא הגיע?'. בסופו של דבר, הם אלו שבאים להופעות ומזמינים אותך להופעות, כך שהייתי נתקע בין הפטיש לסדן. אני אומר את האמת, כששיר לא טוב, אני אומר. כששיר לא מרגש, אני אומר. ואני עלול לשלם מחיר כבד על דבר כזה".

עוד בוואלה!

"התרגלנו ב'ארץ נהדרת' רק לבחירות ולקורונה. עכשיו סופסוף נתעסק בעוד דברים"

לכתבה המלאה
ניר והגר מחתונה ממבט ראשון מאורסים 10 ביולי 2021. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
את המחר שלי. ניר והגר/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

חיתנת לא מזמן את ניר והגר מ"חתונה ממבט ראשון". איך היה?

"היה מאוד מרגש. שרתי שם את 'את המחר שלי'. תמיד מרגש להכניס זוג לחופה, בלי קשר אם זה זוג מ'חתונמי' או לא".

מה הסיפור הכי מוזר שקרה לך בחתונה?

"פעם חיתנתי זוג, ואחרי חודש פגשתי את הבעל בקניון רמת אביב. הוא סיפר לי שתוך חודש הם הספיקו להיפרד. אמרתי לו 'אבל השקעת מאות אלפי שקלים בחתונה'. ענה לי 'כפרה על הכסף'. לא האמנתי שהם נפרדו כל כך מהר".

אתה עצמך לא רוצה להתחתן כבר?

"לא אמרתי שאני לא רוצה להתחתן. אני ובת הזוג שלי הרבה שנים ביחד. אמנם היו בינינו משברים, אבל הכי חשוב שאנחנו אוהבים אחד את השנייה והכי חשוב שאת הכביסות המלוכלכות בינינו אנחנו לא מוציאים החוצה. תמיד אנחנו פותרים את הדברים בינינו. בגלל זה האהבה מחזיקה".

בניגוד להרבה זוגות מפורסמים אחרים שמוציאים הכול לאינסטגרם.

"זה אתה אמרת".

שמעון בוסקילה. רונן אקרמן,
אבקש את ברכת ההורים על הקבר. בוסקילה/רונן אקרמן

מגיל צעיר מאוד אתה יתום מאמא. איך העובדה הזו השפיעה על מהלך חייך?

"כשאיבדתי את אמי בגיל 8, אתה פחות מרגיש. אתה מקבל ליטוף מאבא, סבתא, דודים. כשאתה גדל אתה מרגיש את זה על הבשר שלך, אתה מרגיש את הגעגוע הרבה יותר גדול משהיית קטן. גם היום, אין יום שאני לא חושב עליה ועל אבא שלי. במיוחד בחגים, בשבתות, בשמחות, ברגעים בקריירה שלי. אני לא רואה את ההורים שיתגאו בי, אין לי את זה".

בוסקילה נחנק מדמעות וממשיך: "זה לא פשוט, זה לא קל. לרגל השיר שאני מוציא היום, אני אסע היום לנתיבות ואופקים, לקבר של ההורים שלי, ואבקש מהם ברכה".

seperator

הופעות קרובות של שמעון בוסקילה:

1.12 - מידטאון זאפה תל אביב החדש
6.1 - אלמא זכרון יעקב
20.1 - זאפה באר שבע
27.1 - גריי יהוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully