וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק מניאן ייעדר כ-10 שבועות, מילאן החתימה את אנטוניו מיראנטה

השוער הצרפתי נותח בפרק כף היד ויחזור רק בינואר, טטרושאנו יחליפו ומיראנטה בן ה-38 צורף כגיבוי. 10 שחקנים ברשימת הנעדרים של הרוסונרי

מילאן פתחה את עונת 2021/22 בצורה מרשימה, איבדה רק שתי נקודות וניצבת במקום השני אחרי נאפולי המושלמת, אבל בתקופה הקרובה היא תעמוד במבחן כשתצטרך להסתדר ללא שוערה מייק מניאן. הצרפתי שהגיע בקיץ מליל אחרי שזכה איתה באליפות מפתיעה, לא שותף השבוע בזכייה של נבחרתו בליגת האומות, אבל נדרש לעבור ניתוח בפרק כף היד והוא צפוי להיעדר כ-10 שבועות.

מייק מניאן שוער מילאן. Pier Marco Tacca, GettyImages
יחסר למילאן. מייק מניאן/GettyImages, Pier Marco Tacca

"מילאן יכולה לאשר כי מייק מניאן עבר בדיקה שבמהלכה זוהתה פגיעה ברצועה של פרק כף היד השמאלית", נכתב בהודעת המועדון. "הוא נזקק לשחזור הרצועה והניתוח עבר בהצלחה. השוער ינוח כשישה שבועות לפני שיוכל להתחיל בשיקום, כך שהוא צפוי להיות מחוץ למגרשים במשך כ-10 שבועות".

מניאן בן ה-26, שחתם בקיץ על חוזה לחמש שנים, לא החמיץ דקה מאז פתיחת העונה והציג יכולת מרשימה בליגה כשנכנס לנעליו של ג'אנלואיג'י דונארומה. בסרייה A ספג רק חמישה שערים בשבעה מחזורים, בעוד בליגת האלופות ספג אותה כמות בהפסדים לליברפול ואתלטיקו מדריד. היעדרותו מהווה בעיה למאמן סטפנו פיולי, שכן השוער יוכל לחזור רק בינואר ולמעשה יחמיץ את כל המשחקים הנותרים בשלב הבתים בליגת האלופות וכן את המפגש עם רומא והדרבי מול אינטר.

עוד בוואלה!

עקב הפרת צו: בית המשפט במדריד דורש מלוקאס הרננדז לרצות שנת מאסר

לכתבה המלאה

הרומני צ'יפריאן טטרושאנו אמור לפתוח מול ורונה ולהיות ממלא המקום בתקופה הקרובה, אבל לאור העובדה שהשוער השלישי אלסנדרו פליצארי מושבת גם הוא עד ינואר בגלל פציעה בברך, מילאן צירפה כגיבוי את אנטוניו מיראנטה. השוער בן ה-38, שסיים שלוש שנים ברומא והיה שחקן חופשי, עבר את הבדיקות הרפואיות וחתם על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

מילאן תחסר בשבת גם את תאו הרננדז שנמצא חיובי לקורונה ואת זלאטן איברהימוביץ' המנסה להתגבר על הפציעה בגיד אכילס, כשרשימת הנעדרים המתארכת שלה עומדת כבר על 10 שחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully