וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 42 ואחרי 72 קרבות בקריירה: מני פאקיאו הודיע על פרישה מאגרוף

עודכן לאחרונה: 29.9.2021 / 7:58

אחד המתאגרפים הגדולים בכל הזמנים החליט לתלות את הכפפות אחרי קריירה מפוארת: "ההחלטה הכי קשה שקיבלתי, להתראות אגרוף". זכה בעשרה תארי אליפות עולם בשמונה קטגוריות משקל שונות

אחרי שערך לא פחות מ-72 קרבות (!) בקריירה, אחד המתאגרפים הגדולים בכל הזמנים, מני פאקיאו הפיליפיני, הודיע היום (רביעי) על פרישה בגיל 42.

"תודה לאוהדים הכי טובים בעולם, ותודה לענף הכי טוב שיש", כתב פאקיאו באינסטגרם. "תודה על כל הזיכרונות המדהימים, מדובר ללא ספק בהחלטה הכי קשה שקיבלתי בחיי, אבל אני שלם איתה. רדפו אחר החלומות שלכם, תעבדו קשה ותראו מה קורה. להתראות אגרוף".

הקרב האחרון בקריירה של הפיליפיני היה ממש לא מזמן, ב-22 באוגוסט. פאקיאו עלה לזירה בפעם ה-72 בקריירה המפוארת שלו, לקרב על אליפות העולם במשקל מעורב מטעם ארגון WBA נגד האלוף המכהן יורדניס אוגאס הקובני, שהגיע לקרב כאנדרדוג מובהק. אלא שהגיל עשה את שלו, וגם העובדה שמדובר היה בקרב הראשון של פאקיאו מזה שנתיים לא ממש עזרה לו. בניגוד לקרבות הקודמים שלו, הפעם הפיליפיני נראה עייף ופחות חד מול יריבו שצעיר ממנו בשבע שנים. הוא אמנם החזיק מעמד לכל אורך 12 הסיבובים, אך הפסיד בהחלטת שופטים אחידה, ונפרד ככל הנראה מהענף עם הפסד.

פאקיאו נחשב לאחד המתאגרפים הגדולים בכל הזמנים, אחרי שזכה באליפות העולם בשמונה ארגונים שונים. הוא אף הפך למתאגרף הראשון שזוכה בעשרה תארי אליפות עולם בשמונה קטגוריות משקל שונות ואף זכה לכינוי "מתאגרף העשור" על ידי התקשורת האמריקאית.

ב-2010, בנוסף לעיסוקיו כשחקן וכמוזיקאי, הפך גם לפולטיקאי, כשנבחר לבית הנבחרים הפיליפיני, ועד היום הוא מעורב בעניינים פוליטיים במדינתו. מוקדם יותר החודש, הוא הכריז שירוץ לנשיאות בפיליפינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully