וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: גיל יצחק חתם בהפועל כפר סבא, גל קולני בהפועל עכו, איתי עוזרי בהפועל רמת גן

חלוץ הפועל תל אביב בעונה החולפת, חתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת אצל היורדת מליגת העל. הקשר בן ה-27 שב לעכו אחרי עונה באחי נצרת, האורדונים החתימו את בלם רמת השרון

גיל יצחק שחקן הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
אחד החלוצים הבולטים בליגת המשנה בשנים האחרונות. יצחק/אודי ציטיאט

חלוץ הפועל תל אביב בעונה החולפת, גיל יצחק, חתם היום (ראשון) בהפועל כפר סבא לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. יצחק בן ה-27 אמנם התקשה להותיר חותם במדי הפועל תל אביב בליגת העל, אבל נחשב לאחד החלוצים הבולטים בליגה הלאומית בשנים האחרונות, כשבשנים 2017-2020 כבש 48 שערי ליגה במדי הפועל ראשון לציון.

הקבוצה מהשרון, אותה מאמן אורי גוטמן שהגיע מסקציה נס ציונה, תנסה לחזור לליגת העל אחרי עונה אחת בלבד. יצחק התייחס להצטרפותו: "אני שמח להגיע למועדון עם שם גדול. נעשה הכל להשיג את מטרות המועדון. מקווה לכבוש שערים רבים ולשמח את הקהל הנהדר שיש לקבוצה. המטרה ברורה לכולנו ורק ביחד נשיג אותה".

גל קולני שחקן הפועל עכו עם סוכנו עידו קרן. הפועל עכו, אתר רשמי
ישמש גם כקפטן. גל קולני/אתר רשמי, הפועל עכו

* הפועל רמת גן החתימה את הבלם איתי עוזרי בן ה-31, שהיה שותף לעליות הליגה של מכבי פתח תקוה וסקציה נס ציונה, במדיה שיחק גם בליגת העל. בעונה החולפת שיחק עוזרי בהפועל ניר רמת השרון.

* גל קולני חזר להפועל עכו אחרי שנה אחת במכבי אחי נצרת. הקשר בן ה-27 חתם לשלוש שנים וישמש גם כקפטן הקבוצה אצל מסאי דגו. לשחקן יש סעיף יציאה לליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully