וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבוב דילן ועד מרי פופינס: האלבום הבינלאומי בהפתעה של נטע ברזילי

18.12.2020 / 15:00

לאחר שסדרת הקאברים שביצעה בשנה האחרונה הפכה ויראלית, החליטה נטע ברזילי לכנס אותם באלבום אוסף מיוחד, שיוצא היום (שישי) בהפתעה, ויש גם קליפ חדש לקאבר שלה לקלאסיקה מתוך "מרי פופינס". צפו

קליפ לקאבר "Supercalifragilisticexpialidocious" של נטע ברזילי/בימוי: תום דניאלי

הקורונה הולידה שלל רעיונות יצירתיים. נטע ברזילי, למשל, טיפחה בשנה האחרונה סדרה אינטרנטית בשם Netta Office, ובה רצף אלתורים וקאברים - בתחילה למה שהיא מגדירה כ"שירי טראש ניינטיז", למשל "Coco Jambo" ו-"Barbie Girl", ובהמשך גם לשירים בסגנון אחר.

כעת, לאור הוויראליות של חלק מהקאברים וההתלהבות סביבם, החליטה זוכת האירוויזיון להוציא אלבום אוסף בשם "The Best Of NETTA's Office", שיוצא בלייבל בינלאומי.

יחד עם האלבום, יוצא גם קליפ טרי לביצוע שלה ל-"Supercalifragilisticexpialidocious". "זה חידוש לשיר המדהים מתוך 'מרי פופינס', שמדמיין מה יקרה אם נשים עליה אוטוטיון וניתן לה לאכול סוכריות קופצות", אומרת על כך המוזיקאית.

"כל העיבודים מורכבים אך ורק מהקול שלי - התופים, הבס, ההרמוניות, כלי ההקשה והאפקטים", מוסיפה ברזילי. "השירים הם אמנם של אמנים אחרים, אבל תוך כדי העבודה הם ממש הפכו לשירים שלי, וכל זה הפך לפרויקט אישי קטן ומרגש".

מלבד שלושת השירים שהוזכרו, האלבום כולל גם ביצועים ל"Blue" ו-"Low", ובנימה שונה לגמרי גם לקלאסיקה של בוב דילן, "The Times They Are a-Changin".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully