וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 28.8: ברצלונה נעולה על ויינאלדום, צ'לסי קבעה סעיף שחרור חדש לקאנטה

עודכן לאחרונה: 28.8.2020 / 22:15

הקטאלנים מעוניינים בהולנדי של ליברפול. הבלוז קבעו את מחירו של הצרפתי על 60 מיליון יורו. חאמס רודריגס יצטרך לקצץ מיליונים כדי לחתום באברטון

אוהדי ברצלונה פורצים לתחומי הקאמפ נואו בהפגנה נגד עזיבת ליאונל מסי/טוויטר

העברות

* צ'לסי החתימה את טיאגו סילבה על חוזה לעונה עם אופצייה לעונה נוספת. לידיעה המלאה

* אקס מכבי תל אביב, וידאר קיארטנסון, חתם בוואלרנגה הנורבגית. האיסלנדי שוחרר מחוזהו ברוסטוב וחזר לקבוצה בה שיחק בעונת 2014.

* מונאקו רכשה את קאיו הנריקה מאתלטיקו מדריד תמורת 10 מיליון יורו. המגן חתם לחמש עונות בקבוצתו החדשה.

* ריאל ויאדוליד צירפה מווסטהאם את השוער רוברטו, שחתם עד קיץ 2023. בעונה החולפת הוא שיחק באלאבס כמושאל.

* הבלם בן ה-18 אלחנדרו גומס מאטלס המקסיקנית עבר לבואבישטה הפורטוגלית בהשאלה לעונה אחת עם אופצית רכישה.

שמועות

* צ'לסי קבעה סעיף שחרור חדש לאנגולו קאנטה, כך מדווח ב-Football Insider. על פי הדיווח נטען כי תג המחיר החדש של קשרה הצרפתי של הבלוז יעמוד על לא פחות מ-60 מיליון יורו.

* על פי ה-Telegrapgh וולבס קיבלה את הצעתה של טוטנהאם בסך 15 מיליון יורו על מאט דוהרטי ואישרה לספרס לנהל משא ומתן עם השחקן.

* באתר GOAL מדווחים כי ברצלונה לא מוותרת על קשרה של ליברפול ג'ורג'יניו ויינאלדום. עם זאת, נכון לעכשיו נראה כי לאור מצבה הלא פשוט ייאלצו הקטאלנים למכור כמה שחקנים כדי לשים ידם על ההולנדי, שמצדו לא נראה כמי שלחוץ לעזוב את אלופת אנגליה.

* בספרד מספרים שחאמס רודריגס מתקרב לאברטון, אבל שהקצוות עדיין לא נסגרו בגלל שהקולומביאני יידרש לקיצוץ מאוד משמעותי בשכרו: כ-4.5 מיליון יורו לעונה במקום כ-8. ייתכן שריאל מדריד תשלים חלק, אבל לא את כל הסכום.

* ב"מארקה" טוענים: ברצלונה הציעה לאתלטיקו מדריד עסקת חליפין שתחזיר את אנטואן גריזמן לקבוצתו לשעבר ותעביר את ז'ואאו פליקס לקאמפ נואו, אולם הקולצ'ונרוס סירבו.

* עוד בגזרת אנטואן גריזמן: אריק אולהאטס, סוכנו לשעבר של החלוץ, חושף: "עוד לפני ההשפלה מול באיירן אנטואן רצה רק דבר אחד - לעזוב. הוא האמין שלא יהיה חלק מברצלונה בעונה הבאה, אבל השיחה עם רונאלד קומאן גרמה לו להאמין שהמצב ישתנה".

* ב"סקיי" איטליה טוענים שיובנטוס "עוקבת מקרוב" אחרי ההתפתחויות בגזרת לואיס סוארס. הגברת הזקנה מקווה שהחלוץ האורוגוואי ישוחרר מברצלונה והיא תוכל לצרף אותו ללא תמורה, על תקן מחליפו של גונסאלו היגואין.

* התקדמות משמעותית בין אינטר לבאיירן מינכן בנוגע למרצלו ברוזוביץ'. אלופת אירופה רוצה למצוא מחליף לטיאגו אלקנטרה במהירות והקרואטי מהווה מבחינתה פתרון אידיאלי. כמו כן, מדובר מבחינתה בעסקה שהיא תוכל להשלים במהירות יחסית כיוון שאינטר מחפשת למכור אותו.

מרסלו ברוזוביץ' שחקנה של אינטר. GettyImages
יגיע לבאיירן מינכן? ברוזוביץ'/GettyImages

* מונאקו במגעים מתקדמים עם באייר לברקוזן על רכישתו של החלוץ קווין פולאנד. הצרפתים צפויים לשלם 25 מיליון יורו תמורת הגרמני בן ה-28.

* קשר שאלקה ווסטון מקני נחת בטורינו כדי לחתום ביובנטוס. האמריקאי בן ה-21 יושאל לעונה אחת תמורת שלושה מיליון יורו ויימכר ב-18 מיליון לאחר מכן.

* צ'לסי תמכור את אנגולו קאנטה כדי לממן את רכישתו של דקלן רייס מווסטהאם. קשר נבחרת צרפת חווה עונה בינונית מאוד במערב לונדון וצפוי להימכר תמורת כ-65 מיליון יורו.

* ארסנל תדרוש 30 מיליון יורו תמורת הקטור ביירין, אם הוא ימכר. על פי הדיווחים האחרונים התותחנים הציעו אותו לברצלונה וגם פריז סן ז'רמן הביעה עניין בו כמחליף של תומא מונייה, שעבר לבורוסיה דורטמונד.

* אינטר הגיעה לסיכום עם מגן רומא אלכסנדר קולארוב, שבקרוב יחגוג 35, והוא צפוי להצטרף אליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully