וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משק כנפי הקורונה: נדחו הפצות "וונדר וומן 1984" והסרט החדש של נולאן

13.6.2020 / 10:53

"TENET", סרטו המיוחל של כריסטופר נולאן, נדחה בשבועיים ואיתו שלל סרטים נוספים של אולפני וורנר, בראשם "וונדר וומן 1984". זאת היא הדחייה השלישית להמשכון בכיכובה של גל גדות

טריילר לסרט TENET של כריסטופר נולאן/טוליפ

מגפת הקורונה ממשיכה לערער את התרבות בכלל והקולנוע בפרט. אולפני וורנר הכריזו על שורת דחיות של כמה מהסרטים המדוברים ביותר שלהם. הראשון הוא "TENET", סרטו החדש והמיוחל של כריסטופר נולאן. עד כה וורנר התעקשו שהסרט יעלה כמתוכנן ב-17 ביולי, במהלך שיסמן את החזרה לנורמליות והנהירה של הקהל לבתי הקולנוע שוב. כעת הסרט נדחה בשבועיים ל-31 ביולי, ועל פי הודעת וורנר זה נעשה כדי לפנות את התאריך המקורי לטובת הקרנות מיוחדות של "התחלה" של אותו נולאן, שחוגג השנה עשור לצאתו.

ב-"TENET" מככבים ג'ון דיוויד וושינגטון (בנו של דנזל וושינגטון, המוכר בין היתר מ"שחור על לבן" של ספייק לי), רוברט פטינסון, אליזבת דביקי ("שומר הלילה"), מייקל קיין וקנת' בראנה. כדרכו של נולאן, לא הרבה ידוע על העלילה. מה שכן נחשף הוא שוושינגטון מגלם אדם המגלה כי עליו להילחם ולהושיע את העולם כשהוא חמוש במילה אחת, היא שמו של הסרט.

גל גדות וונדרוומן/מתוך "וונדר וומן 1984" באדיבות Entertainment Tulip

דחיית הסרט משפיעה גם על שיבוצי סרטים נוספים של וורנר, בראשם "וונדר וומן 1984". ההמשכון בכיכובה של גל גדות אמור היה לעלות לאקרנים בתחילת יוני, נדחה ל-14 באוגוסט בשל הקורונה, ועכשיו הועבר שוב - הפעם ל-2 באוקטובר, ערב סוכות התשפ"א. כל זה אחרי שמלכתחילה הסרט שובץ בכלל לנובמבר 2019, אבל נדחה לקיץ שאחרי כדי לשפר את סיכויי ההצלחה בעונה הקולנועית החמה, כמו גם לאפשר לבמאית פטי ג'נקינס ולנשות צוותה להשלים את העבודה על הסרט בלי להיות במרוץ נגד הזמן.

נוסף לשינויים האלה הכריזו אולפני וורנר על דחיות נוספות: "גודזילה נגד קונג" יצא ב-20 בנובמבר, "טום וג'רי" יגיעו ב-23 בדצמבר, "המכשפות" נדחו ל-9 באוקטובר 2021, ואילו "מטריקס 4" נדחה בכמעט שנה ל-2 באפריל 2022.

עוד בוואלה!

טראמפ השתמט, והשחורים היו בשר תותחים: סרט המלחמה של ספייק לי בנטפליקס לא לוקח שבויים

לכתבה המלאה
אליזבת דביקי מתוך הסרט TENET של כריסטופר נולאן. טוליפ, צילום מסך
צריך לחכות עוד קצת. אליזבת דביקי מתוך "TENET"/צילום מסך, טוליפ

בתוך כך הודיעה האקדמיה האמריקנית לקולנוע כי היא מרחיבה את מספר המועמדויות בקטגוריית הסרט הטוב ביותר באוסקר לעשרה באופן קבוע. עד כה בשנים האחרונות כמות המועמדויות בקטגוריה הייתה יכולה לנוע בין חמישה לעשרה, אבל החל מ-2021 הקטגוריה תורחב על מנת לאפשר גיוון קולות נרחב ככל הניתן. בכך מקווה האקדמיה שסרטים של יוצרים מסוגים ותרבויות שונות ימצאו את מקומם ברשימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully