וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדריק בורדיון עזב את מכבי ראשון לציון, סווינג חתם במכבי חיפה

חוזהו הזמני של הגארד המתאזרח לא הוארך, אך הוא עשוי לשוב בקרוב לישראל. הגארד ששוחרר מהקבוצה הצטרף לירוקים בחוזה עד תום העונה

עריכה: ניר חן

בווידאו: התאריכים המשמעותיים בכדורסל הישראלי

שחקן מכבי ראשון לציון פרדריק בורדיון. עודד קרני, אתר רשמי
עזב את הארץ בתום חזהו הזמני. פרדריק בורדיון/אתר רשמי, עודד קרני

מכבי ראשון לציון, בדומה לרבות מקבוצות ליגת העל, מתקשה לייצב העונה את סגל השחקנים שלה. היום (רביעי) הודיעו הכתומים באופן רשמי על שחרורו של ג'ורדן סווינג, שמצא מהר מאוד את מקומו וחתם עד תום העונה במכבי חיפה.

בורדיון (28, 1.93) הצטרף לראשון לציון מעט אחרי פתיחת העונה וחתם על חוזה זמני, שלא הוארך כעת. הוא העמיד ממוצעים של 7.2 נקודות, 2.1 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים למשחק, וייתכן שישוב כבר בתקופה הקרובה לישראל, מאחר שכמה מקבוצות הליגה מביעות בו עניין. בורדיון החל את הקריירה שלו בארץ במכבי חיפה, ממנה עבר להפועל אילת, שם שיחק במשך שתי עונות.

סווינג מסיים את הקדנציה הקצרה שלו בבית מכבי בעקבות הגעתו של דיאנג'לו הריסון. הוא קלע 12 נקודות לערב בליגה, אולם בשלושת המשחקים האחרונים צנח ל-6.6 נקודות (22 אחוזים לשלוש) ובהפסד להפועל ירושלים בחצי גמר גביע המדינה נתקע על 0 מ-6 מהשדה.

"אנחנו שמחים לצרף את ג'ורדן אלינו לקבוצה" אמר מאמן מכבי חיפה, דניאל סאואנה, "ג'ורדן הוכיח את עצמו בליגה הישראלית ואני בטוח שהוא יוכל לעזור לנו העונה" אמר מאמן הקבוצה, דניאל סאואנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully