וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חימקי תפגוש את צסק"א בגמר ה-VTB ותהיה ביורוליג גם בעונה הבאה

אלכסיי שבד להט עם 36 נקודות והוביל את קבוצתו ל-71:76 על קאזאן, בפיינל פור הראשון של הליגה. היריבה העירונית ניצחה 67:84 את זניט סנט פטרסבורג, רודריגס הוביל עם 21 נקודות

נאנדו דה קולו שחקן צסק"א מוסקבה מול סרגיי מוניה שחקן חימקי מוסקבה. GettyImages
מי יזכה באליפות? מוניה מול דה קולו/GettyImages

צסק"א מוסקבה תפגוש את חימקי מוסקבה בגמר ה-VTB, כך נקבע הערב (שישי) בפיינל פור הראשון אי פעם שנערך במסגרת הליגה. בעקבות התוצאות, חימקי הבטיחה לעצמה כרטיס ליורוליג גם בעונה הבאה, מכיוון שלצסק"א כבר יש כרטיס אוטומטי למפעל הבכיר של אירופה.

צסק"א ניצחה 67:84 את זניט סנט פטרסבורג. היא הובילה משריקת הפתיחה ולא מצאה את עצמה בפיגור אפילו פעם אחת, והבריחה שלה ליתרון דו ספרתי החלה כבר ברבע השני. בשיא, הפער של צסק"א עמד על 27 נקודות, וכעת היא תנסה לזכות באליפות ה-VTN בפעם השביעית ברציפות. סרג'יו רודריגס הוביל עם 21 נקודות, כולל 4 מ-6 לשלוש וחמישה אסיסטים. וויל קלייבורן עזר לו עם 15 נקודות.

חימקי עבדה קצת יותר קשה בדרך ל-71:76 על קאזאן. המשחק היה צמוד ובמהלך המחצית הראשונה היתרון עוד עבר מצד לצד, אבל אחרי ההפסקה אלכסיי שבד וחבריו השתלטו על העניינים וגם ניסיון קאמבק בדקות הסיום כבר לא שינה הרבה. שבד האדיר סיים עם 36 נקודות, שישה ריבאונדים וחמישה אסיסטים.

* בספרד: ברצלונה גברה 65:67 בבית על באסקוניה והצליחה לצמק ל-2:1 את סדרת חצי גמר הפלייאוף. ריאל מדריד ממתינה למנצחת בגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully