וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבע גמר הפלייאוף: הפועל חולון ניצחה את הפועל אילת 81:87 ועלתה ל-1:2

משחק 3: אחרי התבוסה במשחק הקודם, הקבוצה של דן שמיר נהנתה ממשחק נהדר של ג'ורדן המילטון (23 ו-10 ריבאונדים) וג'ו אלכסנדר (21) וחזרה ליתרון. 30 נקודות של אריק גריפין לא הספיקו לאורחים

one

הפועל חולון עלתה הערב (ראשון) ליתרון 1:2 מול הפועל אילת בסדרת רבע גמר הפלייאוף אחרי שניצחה בביתה 81:87. חולון, שהושפלה במשחק הקודם, עלתה הערב לפרקט נחושה מאוד וגם הובילה בפער דו ספרתי ברבע השני המצוין שלה, אך כמו במשחק הביתי הראשון, גם הערב הקבוצה של שרון דרוקר עשתה לה חיים קשים מאוד. למזלו של דן שמיר היה לו הערב את ג'ורדן המילטון שהתאושש מתקרית היריקה על שמחון במשחק הקודם והיה פשוט נהדר עם 23 נקודות ו-10 ריבאונדים כולל שלשת קלאץ' שקבעה 77:80 לחולון אחרי שהאורחים כבר הצליחו לסגור את כל הפער ולהשוות. גם ג'ו אלכסנדר המצוין בלט עם 21 נקודות, כשהולוואי (14) ותומאס (13) נרתמים למאמץ.

מנגד, ה-איש של אילת במשחק הזה היה ללא ספק אריק גריפין שקלע שיא קריירה בישראל של 30 נקודות באחוזים מעולים (10 מ-12). ג'ורדן לויד הוסיף 16, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, אבל הסתבך בבעיית עבירות. עמית שמחון שקלע שיא קריירה של 29 נקודות במשחק הקודם, נעצר הפעם על 11, למרות שקלע שלשה חשובה מאוד ברבע הרביעי. אילת תארח כעת את המשחק הבא במטרה להישאר בסדרה הזו, שאף אחד לא יתפלא אם תגיע למשחק חמישי.

שחקן הפועל חולון, ג'ורדן המילטון. קובי אליהו
איש המשחק. ג'ורדן המילטון מול שמחון/קובי אליהו

קלעו לחולון: ג'ורדן המילטון 23 נקודות (4 מ-7 מהשלוש) ו-13 ריבאונדים, ג'ו אלכסנדר 21 (11 מ-11 מהעונשין, מדד פלוס 21), טרל הולוואי 14, טיישון תומאס 13, גיא פניני 7, שלומי הרוש 3, תמיר בלאט 3, טי ג'יי קליין 3.

קלעו לאילת: אריק גריפין 30 נקודות (10 מ-12 מהשדה, 10 מ-11 מהעונשין, 7 ריבאונדים), ג'ורדן לויד 16, עמית שמחון 11, דימיטריוס טרדוול 8, אייזק רוזפלט 7, דרווין קיצ'ן 5, אפיק נסים 2, פרדריק בורדיון 1, עמית ביר כץ 1.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני הפועל חולון חוגגים ניצחון. קובי אליהו
יש חגיגה, אומרים בעיר מסיבה. שחקני חולון שמחים/קובי אליהו

דן שמיר מאמן חולון אמר בסיום: "כולנו מבינים ויודעים כמה יהיה קשה לנצח באילת, ונצטרך למצוא את הדרך גם כשהדברים לא מתפתחים טוב. המשחק הקודם היה ב-13:20 וטסנו יום לפני, אנחנו טסים בדרך כלל יום לפני, הפעם נטוס ביום של המשחק, נעשה משהו אחר, בעיקר מהטעם שאנחנו לא צריכים וחייבים את האימון בוקר שם, לא צריך לעשות עוד וידאו, נישן עוד לילה ונבוא למשחק. היה לנו באילת משחק שחטפנו 100 נקודות, היינו עצבניים. גם היום עשינו לא מעט טעויות, צריך לעבוד אותם על להוריד אותם על סקור יותר נמוך".

שרון דרוקר: "אפשר לחלק את המשחק הזה לכמה חלקים. אווירה של משחק ברמה גבוהה, פספסנו באיזשהו מקום, פתחנו את המשחק בצורה טובה, הם השתלטו על הרבע השני, וברבע השלישי והרביעי שיחקנו כמו שאנחנו רוצים לשחק. אפשר לקחת הרבה מאוד דברים מהקבוצה שלי למשחק הזה. היה חסר לנו דחיפה קטנה כדי לנצח את המשחק. הייתה אווירה מדהימה, כל שחקן וכל מאמן רוצה לשחק באווירה כזאת, גם באווירה שלילית זה כיף. עמית (שמחון) ידע מה חיכה לו, על לא עוול בכפו, אבל זה לא משנה, היה משחק מאוד מעניין באווירה טובה, היינו שם, צריכים בעיקר לנוח לעשות דברים פשוטים".

שחקני הפועל חולון חוגגים ניצחון, משמאל תמיר בלאט. קובי אליהו
עוד קצת חגיגות. שחקני חולון/קובי אליהו

אם מישהו חשב שחולון שהושפלה במשחק הקודם תפתח בסערה את המשחק הזה, קיבל תשובה מוחצת מג'ורדן לויד, שקלע 8 נקודות בחמש הדקות הראשונות והעלה את האורחים ליתרון 6:12 עם שתי שלשות. אבל חולון לא נבהלה והלכה פנימה לטיישון תומאס וג'ו אלכסנדר שהובילו ריצת 2:10 שהפכה את הקערה והחזירה את חולון ליתרון 14:16 בסוף הרבע הראשון.

הרבע השני היה שייך למארחים. השלשות של טו הולוואי התחילו להיכנס, תמיר בלאט צלף עוד אחת וג'ו אלכסנדר העלה את חולוניה ליתרון 29:35. חולון שמרה מצוין ברבע הזה והולוואי הלוהט צלף מכל טווח כדי להעלות את המארחים ליתרון מבטיח מאוד של 29:42 כשאנחנו שתי דקות לפני ההפסקה. אילת פשוט התפרקה לחלוטין ברבע השני. ג'ורדן המילטון ניצל איבודים של האורחים ועם שני סלים רצופים קבע 30:46 לחולון, תוצאה שספק אם אילת תצליח לחזור ממנה. טרידוול נותר חופשי וקבע את תוצאת המחצית: 32:46 למארחים.

טו הולוואי הפועל חולון ג'ורדן לויד הפועל אילת. קובי אליהו
התפוצץ על אילת ברבע השני. הולוואי/קובי אליהו

הרבע השלישי עמד בסימן ניסיון הקאמבק של אילת שהלכה פנימה על גריפין וטרידוול שהצליחו לצמק לפיגור חד ספרתי, אבל לאילת לא היתה תשובה לג'ורדן המילטון הגבוה של חולון שהיה חלש במשחק הקודם, אבל תפר שלוש שלשות וקבע 44:57 כשאנחנו שבע דקות בתוך הרבע. אילת לא הסכימה להרים ידיים. טרידוול קלע עוד סל בצבע ושמחון סוף סוף התעורר עם שלשה מהפינה שצימקה ל-49:57 בלבד למארחים. קיזוז הפער נמשך. גריפין קלע מהקו וג'ורדן לויד שנעלם לגמרי ברבע השני, התעורר עם שני סלים רצופים שקבעו 54:59 בלבד לחולון, אלא משום מקום טי ג'יי קליין תפר שלשה חמש שניות לסיום הרבע וקבע: 54:62 למארחים.

אריק גריפין הפועל אילת. קובי אליהו
שיא קריירה בישראל. אריק גריפין ליד טרידוול/קובי אליהו

המומנטום של אילת נמשך גם ברבע הרביעי, אם מישהו חשב שחולון שוב תברח. גריפין המשיך לחגוג בצבע של חולון עם דאנק וסחט גם עבירה והוריד את ההפרש עד לשתי נקודות. ג'ו אלכסנדר קלע מהקו מנגד והמשחק הצמוד נמשך והפך למעין דו קרב בין אלכסנדר לגריפין שני הגבוהים משני הצדדים. ג'ורדן לויד ביצע עבירה רביעית, אבל המשיך לשחק חזק וחטף לג'ו אלכסנדר כדי לאפשר לגריפין לקלוע שוב מהקו כדי לקבוע 72:76 בלבד למארחים, ארבע דקות לסיום. לויד קלע מריבאונד התקפה גדול, המילטון החטיא מהעונשין ועמית שמחון קבר שלשה כדי לקבוע שוויון 77, פחות משתי דקות לסיום. חולון הגיבה עם שלשת קלאץ' גדולה של ג'ורדן המילטוןן מהפינה. גריפין ותומאס החליפו סלים, אילת הלכה ללויד שהחטיא שלשה קשה תחת השמירה של אלכסנדר והמילטון סגר עניין מהקו וקבע 79:85 כשנותרו רק 20 שניות לסיום. שמחון ופניני קלעו מהקו ובסיום: 81:87 להפועל חולון שעלתה ל-1:2 בסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully