וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקאס סילבה: "אני לא מתכוון לפרוש מכדורגל, זו לא סוף הדרך עבורי"

תפנית? אחרי הדיווחים ברחבי היבשת כי קשר ריאל מדריד סיים את הקריירה בעקבות בעיות בליבו, הוא בחר לעזוב את ליסבון כדי לעבור בדיקה מחודשת אצל הבלאנקוס. בספורטינג עדיין לא החליטו אם לרדת מעסקת צירופו

לוקאס סילבה מוצג כשחקן ריאל מדריד. AP
לא מוותר. לוקאס סילבה/AP

האם ההודעה על סיום הקריירה של לוקאס סילבה הייתה מוקדם מדי? על פי הדברים של הברזילאי היום (שני) עולה שכן. אמש דווח ברחבי היבשת אודות סיום הקריירה המקצוענית של הקשר, ששייך לריאל מדריד, בעקבות בעיות בליבו. לוקאס סילבה הגיע בימים הקרובים לליסבון כדי להשלים את הבדיקות הרפואיות בספורטינג, אך המלצת הרופאים לברזליאי הייתה כי אין סיבה לסכן את חייו ולכן עדיף לו לפרוש מכדורגל.

התפנית הגדולה בנוגע ללוקאס סילבה הגיעה היום כאשר בחשבון הטוויטר הפרטי שלו הצהיר כי הוא אינו מקבל את חוות דעת הרופאים בליסבון ולכן הוא מתכנן לשוב למדריד על מנת לעבור בדיקות נוספות אצל הבלאנקוס. "אני לא מתכוון לפרוש, זו לא סוף הדרך עבורי", הצהיר הקשר בעקבות ההצהרות של המועדון מליסבון: "החלטנו לא להשלים את העסקה כרגע בעקבות בעיות בבדיקות הרפואיות". בתקשורת הפורטוגלית מדווחים כי בספורטינג עדיין לא הבהירו האם הם נסוגים מההסכם עם הברזילאי, שהתקשה להטביע חותם במדי מארסיי בעונה החולפת.

לוקאס סילבה החל את הקריירה בקרוזריו, בשורותיה שיחק שלוש שנים (שלושה שערים ב-58 הופעות). בינואר 2015 ריאל מדריד שמה עליו את ידה וצירפה אותו למועדון, אך בינואר עבר למארסיי בהשאלה, בשורותיה רשם 22 הופעות בליגה הצרפתית. כמו כן הוא רשם שבע הופעות בנבחרות הצעירות של ברזיל.

עוד בנושא:
כריסטיאנו רונאלדו: "נכנסנו להיסטוריה, אנחנו הראשונים שעשינו את זה"
בצל סערת המיסים: ברצלונה תשדרג את חוזהו של ליאונל מסי
המאבק בין יובנטוס ליוניטד מתחמם, ברצלונה מצאה שוער?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully