וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייסון ריצ'רדסון הודיע על פרישה: "אחת ההחלטות הקשות שקיבלתי"

ריצ'רדסון בן ה-34, בעבר כוכב גולדן סטייט ופיניקס ואלוף ההטבעות, נאלץ לפרוש בגלל פציעה: "רגע מר-מתוק". קווין דוראנט וכריס בוש כשירים לחלוטין, לברון מתמוגג מהילד שלו

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: לברון ג'יימס מתמוגג מהילד מחקה את האבא

ג'ייסון ריצ'רדסון, גארד גולדן סטייט ופיניקס לשעבר, הודיע הלילה (חמישי) על פרישה. "היום זה רגע מר-מתוק עבורי, אני מודיע רשמית על פרישה מכדורסל מקצועני", כתב ריצ'רדסון בן ה-34 בחשבון האינסטגרם שלו, "אני רוצה להודות לקבוצות ולאוהדים בשארלוט, פיניקס, אורלנדו, פילי, ובמיוחד לאלה באזור המפרץ ועל התמיכה הנאמנה שלהם בי ב-14 השנים האחרונות. הפרישה היא אחת ההחלטות הקשות שנאלצתי לקבל, אבל בבחירה בין הבריאות שלי למשפחה שלי ברור מה יותר חשוב".

ריצ'רדסון העביר 14 עונות ב-NBA, בעיקר במדי הווריירס, כשהעמיד ממוצעים של למעלה מ-20 נקודות לעונה וזכה בתחרות ההטבעות. ריצ'רדסון העביר שש עונות בגולדן סטייט, לאחר מכן עבר לפיניקס, ואחרי שנתיים לשארלוט. בשתי עונות עם הסאנס הוא הפך לכלי מרכזי בקבוצה המצוינת שהונהגה על ידי סטיב נאש. בהמשך עשה עצירות באורלנדו ובפילדלפיה, שבה סיים את הקריירה בעקבות ניתוח בברכו. בחודש אוגוסט חתם על חוזה לא מובטח באטלנטה, אך כאמור, החליט לפרוש. ממוצעי הקריירה שלו הם 17.1 נקודות, 2.7 אסיסטים ו-5 ריבאונדים ב-34 דקות למשחק.

ריצ'רדסון זוכה בתחרות ההטבעות

שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר קווין דוראנט. Ronald Martinez, GettyImages
מתגעגעים. דוראנט/GettyImages, Ronald Martinez

* קווין דוראנט כשיר לחלוטין לקראת העונה הבאה, כך הודיע הג'נרל מנג'ר של אוקלהומה סיטי סם פרסטי. "הוא משחק ללא שום מגבלה, חמש על חמש, כרגיל", אמר פרסטי, "כמובן שכמו כל שחקן שחוזר מפציעה, נעקוב אחרי ההתאוששות שלו, אבל בכל הנוגע למגבלות, אין לו כאלה".

דוראנט נותח ברגלו בעונה שעברה, שבמהלכה שיחק רק 27 משחקים כשהת'אנדר לא העפילו לפלייאוף. "הוא מרגיש מצוין, נראה מצוין, זה נהדר לראות אותו שוב על המגרש", אמר פרסטי, "אני מאוד שמח בשבילו, כי הוא מחויב ותמיד היה ממושמע בתהליך ההתאוששות שלו".

* גם כריס בוש יהיה כשיר למחנה האימונים של מיאמי לקראת פתיחת העונה. מאמן ההיט אריק ספולסטרה הודיע כי בוש, שהחמיץ את החצי השני של העונה שעברה אחרי שהתגלה לו קריש דם בריאה, יופיע לאימון הראשון עם חבריו אחרי שהממצאים מראים שהריאות נוקו.

לברון ג'יימס מתמוגג כשהבן שלו מחקה אותו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully