וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמינאי: דאעש נותן לישראל ולמערב סיבה לפעול

המנהיג העליון של איראן, אייתוללה עלי חמינאי, קרא ל"מדינה האיסלאמית" "אויב ערמומי", ואמר כי יש להיזהר מפלגנות בקרב המוסלמים. על עזה: "מעשי הברוטליות של הציונים לא עזרו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמינאי נושא דרשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המנהיג העליון של איראן, אייתוללה עלי חמינאי האשים היום (שישי) את "האויב הערמומי" – ככל הנראה ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש), בכך שהוא מספק ל"משטר הציוני" ול"מעצמות היהירות" סיבה לפעול – וזאת בשל המלחמה שהוא הצית בין המוסלמים.

באיגרת שפורסמה באתר הרשמי שלו לכבוד החג', אמר חמינאי כי המטרה העיקרית של אלה העולים לרגל למכה צריכה להיות להתפלל לאחדות בקרב הפלגים המוסלמים. "החג' הוא ביטוי לשלמות ולאחווה. זה הזמן בו כולם צריכים להתמקד במשותף ולהתרחק מהשונה", כתב. הוא האשים את האחריות לפילוג במדינות המערב. "זה זמן רב מבקשות המדינות הקולוניאליסטיות המטונפות לזרוע ביננו מחלוקות. עם זאת, כעת, לאור ההתעוררות האיסלאמית, האומות המוסלמיות התעשתו למול החזית הציונית והיהירה ונקטו עמדות נגדה, שכן המדיניות הזו נועדה לפלג את המוסלמים".

עוד ידיעות מהעולם בוואלה! חדשות
בשל המהומות: משרד החוץ פרסם אזהרת מסע להונג קונג
תופעה: 35 אלף ניבתנים באלסקה בסכנת רמיסה המונית
אנשי דאעש בזזו את הכפר - החיילים הטורקים התעלמו

בכיר הדת האיראני הקדיש חלק מדבריו גם לסוגיה הפלסטינית, במיוחד בעקבות מבצע "צוק איתן". "ב-65 השנים מאז שהמשטר הציוני תפס את השלטון, וביתר שאת בעקבות ההתפתחויות המדממות של השנים האחרונות, שתי אמיתות התגלו. אחת, שהמשטר הציוני ושותפיו הנפשעים לא יודעים גבול לאכזריות כלפי כל סוג של אדם מכל מוצא שהוא. הם מרשים לעצמם לרצוח, להחריב, לטבוח בילדים ובנשים חסרי ישע, ולהפעיל כל צורה כוח ושל דיכוי. הם אפילו מתגאים בזה. התמונות הנוראיות מהמלחמה בעזה הן העדות האחרונה לאותם פשעים היסטוריים שנמשכים כבר חצי מאה".

לדבריו, ה"עובדה" השנייה היא ש"כל מעשי הברוטאליות לא עזרו למנהיגי ולתומכי המשטר הציוני להשיג את מטרתם". הוא אמר למאמינים כי למרות "השאיפה הטיפשית של הפוליטיקאים האלה לכוח ולעוצמה, אנחנו רואים איך בכל יום שעובר המשטר הזה מתקרב לקריסה ולחורבן".

לדבריו, ההתנגדות שהפגינה "עזה הנצורה" במשך יותר מ-50 ימים "נגד הציונים" הובילה לכישלון ולנסיגה של ישראל – "שהוכרעה בתנאים שהציבה ההתנגדות".

"המשמעות היא שהאומה הפלסטינית צריכה להיות בעלת תקווה גדולה יותר מבעבר. לוחמי הג'יהאד והחמאס צריכים לחדש את המאמץ שלהם, ותושבי הגדה המערבית צריכים להמשיך בדרכם הגאה, בכוח ובמרץ. המדינות המוסלמיות צריכות לדרוש מממשלותיהם להקנות תמיכה אמיתית ורצינית לפלסטין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully