וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהרונוביץ': "פרישת מפקד או שניים לא תזרז מינוי המפכ"ל"

29.9.2014 / 11:15

השר לביטחון הפנים התייחס לראשונה לפרישתו של מפקד מחוז ירושלים ואמר: "ימים לא קלים עוברים על המשטרה". עם זאת, לדבריו, הוא אינו ממהר להכריז על מחליפו של המפכ"ל דנינו

צילום: שי מכלוף, עריכה: יאיר דניאל

השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ' התייחס הבוקר (שני)
לראשונה לפרישתו של מפקד מחוז ירושלים במשטרה, ניצב יוסי פריינטי. "ימים לא קלים עוברים על המשטרה, אבל כפי שאני מכיר את המשטרה, הם יעברו את זה", אמר אהרונוביץ' בטקס חניכת תחנת הכיבוי החדשה בבאר שבע. על הקריאות להכריז על המפכ"ל החדש כבר עתה על מנת למנוע עזיבות נוספות, אמר: "אירוע של עזיבת מפקד אחד או שני מפקדים לא צריך לזרז את ההחלטה על מפכ''ל חדש".

עוד על משטרת ישראל:
שני קציני משטרה בכירים נחקרו בחשד לעבירות מין
פריינטי לניצבים במשטרה על הפרישה: "אין נגדי חקירה"
המבחן של המפכ"ל: להציל את ספינת המשטרה הטובעת

יצחק אהרונוביץ' בוועידת המשפט השלישית באשקלון, אוגוסט 2014. ראובן קסטרו, מערכת וואלה!
לא ממהר להכריז על היורש הבא. השר יצחק אהרונוביץ'/מערכת וואלה!, ראובן קסטרו

השר סיפר על הרגע שבו הודיע לו מפקד מחוז ירושלים על הפרישה. "אתמול נפגשתי עם יוסי פריינטי, הייתה שיחה לא פשוטה", אמר. "ערב החג הייתי בהר הבית, ראיתי איך הוא פיקד על הכוחות ופיקח על המתפללים. הוא ניהל את האירוע כמו שצריך. האירוע היה לא פשוט. כשהוא דיבר איתי אתמול, פשוט כאב לי באופן אישי שהוא עוזב כי הוא אחד מהקצינים הטובים ביותר במשטרה".

אהרונוביץ' הביע את הערכתו הרבה לפריינטי. "אין ספק שהוא יודע לפקד על מחוז", הוסיף. "הוא עשה את התפקיד שלו בצורה מעוררת כבוד. יוסי פשוט ביקש לעזוב מסיבות אישיות. ניסיתי לשכנע אותו שישאר ויתמודד, אך המשפחה שלו הכריעה. אנחנו נעבור את הימים האלה, נתגבר על זה, יהיה מפקד חדש למחוז ירושלים והביטחון האישי יישמר למרות עזיבתם של פריינטי וברונו שטיין. גם אני התמודדתי על תפקיד המפכ"ל וכשמתמודדים צריך לדעת שגם יוצאים ומתגלים דברים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ניצב יוסי פריינטי מפקד מחוז ירושלים, בתדרוך עיתונאים בפרשת הצתת בית וגן. נועם מושקוביץ
"עשה את התפקיד שלו בצורה מעוררת כבוד". ניצב יוסי פריינטי/נועם מושקוביץ

אתמול הודיע פריינטי במפתיע על החלטתו לפרוש מהמשטרה ולא להתמודד על תפקיד המפכ"ל. בהודעת המשטרה נמסר כי החלטתו של ניצב פריינטי באה בעקבות "מגוון של שיקולים אישיים, וזאת לאחר שירות ארוך בתפקידי פיקוד מרכזיים במשטרת ישראל, ובהם פיקוד על שתי תחנות משטרה, על שני מרחבים אופרטיביים ועל שני מחוזות בתקופות מורכבות ומאתגרות".

מלבד ניצב פריינטי, בשנה האחרונה פרשו שורה של מפקדי מחוזות ויחידות. בסוף 2013 פרש ניצב ניסו שחם מתפקידו כמפקד מחוז ירושלים, בינואר 2014 פרש מפקד מחוז הצפון ניצב רוני עטיה בעקבות אסון הכרמל, אחריו פרש גם מפקד יחידה להב 433, שנחשד בקבלת שוחד. בתחילת החודש פרש מפקד מחוז המרכז ניצב ברונו שטיין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעקבות גל הפרישות, קראו הבוקר גורמים רבים במשטרה לשר לאהרונוביץ' להודיע כבר עכשיו מי יהיה המפכ"ל הבא. "אם הוא לא רוצה הידרדרות נוספת בתוך המשטרה, עליו להפסיק את הסאגה של ההתמודדות על המפכ"לות", אמר קצין בכיר במשטרה. "באותה נשימה שימנה השר מפקד חדש למחוז ירושלים, עליו להודיע על בחירתו במפכ"ל החדש. אין לו עוד ברירה".

(עדכון ראשון: 10:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully