וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לחיסול: בן 25 נהרג בפיצוץ אופנוע בגדרה

8.9.2014 / 16:47

גילי צרפתי, תושב העיר המוכר למשטרה, רכב על האופנוע סמוך לביתו כשהמטען התפוצץ. נבדקת גם האפשרות שמדובר ב"תאונת עבודה". שכן: "כל הבית רעד, לא ראיתי דבר כזה"

צילום: שי מכלוף, עריכה: יותם בן-דוד

חשד לחיסול בגדרה: צעיר נהרג היום (שני) בפיצוץ אופנוע שעליו רכב ברחוב האילנות בעיר. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום ביצע בו פעולות החייאה, אולם בסיומן נאלץ לקבוע את מותו. פרמדיקים של מגן דוד אדום טיפלו במקום גם בשלושה ילדים שגרים בסמוך לזירה ולקו בחרדה בשל הפיצוץ העז.

ההרוג זוהה כגילי צרפתי בן 25, שעבר לגדרה בשבועות האחרונים מרמלה ומתגורר במתחם שבו אירע הפיצוץ. צרפתי מוכר למשטרה ועוסק בשוק האפור. מבדיקת המשטרה עולה כי האופנוע שהתפוצץ נמצא בבעלות תושב תל אביב.

כוחות גדולים של משטרת מרחב השפלה ומחוז המרכז הגיעו לזירה, כולל מפקד המחוז, ניצב ברונו שטיין. מחקירה ראשונית עולה כי הפיצוץ נגרם ממטען חבלה רב-עוצמה שהוטמן באופנוע. לפי שעה לא ידוע מי עומד מאחורי הנחת המטען, והמשטרה בודקת גם את האפשרות שמדובר ב"תאונת עבודה".

עוד ידיעות משפט ופלילים:
"בושה, דרעק, גועל נפש": תמלילי פרשת הרפז נחשפים
הותר לפרסום: מנהיג הכת המשיחית - "דוד הכי טוב"
נשותיו של רצון זועמות: "הייתה עבדות טוטאלית"

זירת ניסיון החיסול של גבר כבן 40 בגדרה. שי מכלוף, צילום מסך
חלקי האופנוע התפזרו בזירה מעוצמת הפיצוץ/צילום מסך, שי מכלוף
זירת החיסול של גבר כבן 40 בגדרה. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
מותו של הגבר נקבע במקום, 3 ילדים לקו בחרדה. זירת הפיצוץ, היום/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

החיסול אירע בלב שכונת מגורים בגדרה, במרחק 30 מטרים בלבד מגן ילדים. "שמענו פיצוץ. כל הבית רעד, דבר כזה לא ראיתי ולא חשתי מעולם", סיפר אביתר כהן המתגורר בסמוך. רינה קליר, תושבת העיר, הוסיפה: "מאז תקופת הבילויים לפני 130 שנה לא זכור לנו אירוע כזה בגדרה. זת הפעם הראשונה שנוחת עלינו דבר כזה".

זירת ניסיון החיסול של גבר כבן 40 בגדרה. אבי אשכנזי, מערכת וואלה! NEWS
כוחות משטרה גדולים הגיעו לזירה/מערכת וואלה! NEWS, אבי אשכנזי

בסוף השבוע נורו שני גברים למוות מכלי רכב חולף בכפר מסעדה שברמת הגולן. השניים, אחד בן 43 מהכפר ראמה שבגליל והאחר בן 37 מהכפר הסמוך מרר, ספגו כמה פגיעות בפלג גופם העליון. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום הוזעקו לזירת האירוע, עניקו לשניים טיפול רפואי ראשוני וניסו להחיותם. לאחר מכן הגיע למקום גם רופא, והוא קבע את מותם. המשטרה החלה בחקירת נסיבות האירוע. החשד הוא כי הרקע לאירוע הוא פלילי.

ביום חמישי האחרון ירו למוות אלמונים במוחמד גרא, תושב זמר בן 62, בעת שישב במכונית ביציאה מהיישוב שממזרח לנתניה. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום הגיעו לזירת האירוע, אך נאלצו לקבוע את מותו. כוחות גדולים של משטרה, בפיקודו של מפקד המחוז ניצב ברונו שטיין, הגיעו למקום ופתחו בחקירת נסיבות האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully