וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקירה פלילית תיפתח נגד השופט החשוד בעבירות מין?

8.9.2014 / 0:07

נגד נשיא בית המשפט המחוזי בנצרת המועמד לעליון נפתחה בדיקה בחשד לביצוע עבירות מין בבת משפחתו בעבר. לוואלה! חדשות נודע כי למשטרה הגיע מידע חדש, וייתכן כי הבדיקה תהפוך פלילית

יצחק כהן, נשיא בית המשפט המחוזי בנצרת. דוברות בתי המשפט,
תיפתח חקירה פלילית? השופט יצחק כהן/דוברות בתי המשפט

לפני כשבוע דווח על כך שהמשטרה פתחה בבדיקה נגד נשיא בית המשפט המחוזי בנצרת, השופט יצחק כהן, בחשד לביצוע עבירות מין בבת משפחתו לפני שנים רבות. אולם, על עבירות אלו חלה התיישנות. לוואלה! חדשות נודע אמש (ראשון) כי לאחרונה התלוננה למשרד המשפטים עורכת דין שעבדה עם כהן על עבירות מין מצדו.

גורמים המעורים בפרשה אומרים כי מדובר בעבירות שלא חלה עליהם התיישנות, ולכן ייתכן כי בגין תיפתח נגד השופט, המועמד לשפוט בבית המשפט העליון, חקירה פלילית.

כאשר דווח לראשונה על דבר הבדיקה המשטרתית נגד השופט כהן, הוא הכחיש את החשדות נגדו. "הטענות המיוחסות לנשיא כהן חסרות שחר לחלוטין", נמסר בתגובה שהועברה בשמו של כהן באמצעות דוברות הנהלת בתי המשפט. "מקור המידע שעליו מבוססת הכתבה מוכר לשופט. מדובר באדם קרוב משפחה, בעל רקע נפשי מעורער, אשר בוחר להכפיש את השופט דווקא במועד זה, על רקע מועמדותו לבית המשפט העליון, וזאת תוך העלאת האשמות שקריות, שבינן ובין המציאות אין כל קשר. הקרע בין הנשיא כהן וקרוב המשפחה נוצר לאחר שהאחרון נתפס בגניבה מבית השופט והשופט ניתק עמו קשר. בעקבות כך הנ"ל איים כי 'יתפור תיק לשופט'".

עוד בוואלה! חדשות:
מהומות בירושלים: אדם נפצע קל, תחנת דלק הושחתה
תכנית אהרונוביץ': כהונת המפכ"ל תוארך ל-4 שנים
קורבן הכת המשיחית: "לגויים הגיעו המובחרות"

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

(עדכון ראשון: 23:16)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully