וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורבן הכת המשיחית: "לגויים הגיעו המובחרות"

7.9.2014 / 19:55

אישה שנשבתה בקסמי מנהיג הכת, ששכנע לקיים יחסי מין "כדי לקרב את הגאולה", חושפת את אופן התנהלותו: "הוא היה 'הצדיק' שדיבר על קליטת ישמאעל. בחלק מהמקרים הוא היה נוכח והקליט בווידאו"

צילום: עומר מירון, עריכה: יותם בן-דוד

"היינו מגיעים אליו כדי להתחזק בדת. הוא היה זה שהגה את הרעיון. ה'צדיק' שדיבר על קליטת ישמאעל. זה התבטא ביחסי מין עם ערבים" - כך תיארה היום (ראשון) אחת המתלוננות את התנהלותו של מנהיג הכת, אשר חשוד ששכנע נשים לעסוק בזנות "כדי לקרב את הגאולה". המנהיג - דמות מוכרת וססגונית מקריית ארבע כבן 60 שנעצר היום יחד עם עוד שבעה בני אדם נוספים בחשד לשידול לזנות, לסרסור בנסיבות מחמירות, לאונס, לאספקת סמים ולהחזקה בתנאי עבדות. לדברי המתלוננת, המנהיג הוא "מסוכן. בחלק מהמקרים הוא היה נוכח במקום, ובחלק הקליט בווידאו".

היא חשפה כי בכמה מקרים "הוא הביא אליי אנשים בעצמו. פעם אליי הביתה, פעם למלונית באשקלון, לפעמים בגן ציבורי, לפעמים ביערות ובשדות. הכל לפי ההארה של השם". לטענתה, "זה לא תמיד היה גוי, אבל לגויים הגיעו המובחרות. היו הרבה משימות לפני כן כדי להגיע לרמה כזו".

עוד בוואלה! חדשות:
גורם מדיני: חמאס משקם את המנהרות ואת מאגר הרקטות
פרסום ראשון: נגמ"ש העתיד של צה"ל ימוגן ב"מעיל רוח"
פאניקה בלונדון מחשש שסקוטלנד תכריז על עצמאות

חשוד שהנהיג הכת ששידלה נשים לזנות. ספטמבר 2014. נועם מושקוביץ
דמות ססגונית. האיש החשוד כי הנהיג את הכת בית המשפט, היום/נועם מושקוביץ

היחידה המרכזית של משטרת מחוז ש"י חשפה את הכת בתום חקירה סמויה שנמשכה כארבעה חודשים. על פי החשד, פעילותם של אנשי הכת החלה בחברון ובהמשך התרחבה והם איתרו קורבנות בירושלים ובאומן שבאוקראינה, שם נמצא קברו של רבי נחמן ברסלב. חברי הכת שטפו את מוחן של ארבע נשים לפחות מרחבי הארץ ושכנעו אותן כי גאולת עם ישראל תתאפשר באמצעות "ניצוצות" – משכב עם גויים. בהמשך, כך מעריכים, השתמשו החשודים בסמים ובאלכוהול כדי "להחזיר בתשובה" את הנשים וגרמו להם לבצע אקטים מיניים בהשפעת החומרים, בעיקר עם פלסטינים ועם עובדים זרים. על פי ההערכה, הפעילות נמשכה לאורך שנים ויש נשים נוספות שנפלו קורבן לניצול.

נוסף על מנהיג הכת, נעצרו הבוקר רעייתו בת ה-40, גבר בן 47 מאשקלון ואישה בת 39 מירושלים בחשד שהפעילו את הכת ושידלו את הנשים לזנות. תפקידה של אחת הנשים היה, על פי החשד, לאתר נשים המבקשות להתקרב ליהדות ולשכנע אותן לבוא ולשמוע את תורת הכת. העצור מאשקלון פעל לשכנע את הנשים וללמד אותן. ארבעה נוספים - מאשקלון, אילת, בית שמש ותקוע - חשודים כי היו אחראים לאתר גברים שישכבו עם הנשים. אחד מהם הוא אסיר שמרצה עונש מאסר בימים אלה, בגין עבירות אחרות. אחר הצהריים הורה בית משפט השלום בירושלים על הארכת מעצרו של מנהיג הכת ושל חשוד נוסף בחמישה ימים נוספים. שתי חשודות שוחררו לביתן בתנאים מגבילים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אילוסטרציה של אישה יושבת. ShutterStock
"הייתי בתוך סרט של להכיר את אחד מצדיקי הדור ולהיות קרובה לדת האמת"/ShutterStock

המתלוננת סיפרה היום על אופן התנהלותו של חשוד מרכזי נוסף בפרשה. "הייתי ילדה בת 26, צעירה בעלת תשובה", שחזרה. "הכרתי אותו כשהוא היה נשוי במטרה שאני אהיה אשתו השנייה. חייתי אתו עשר שנים כמעט. עבדתי בתור עובדת סוציאלית ועשיתי תוך כדי תואר שני". לדבריה, "זה היה ממקום של אין בחירה, יש רק השגחה. מה שצריך לקרות יקרה. כלומר, אם כתוב לך שאת צריכה להיות עם ערבים אז את צריכה להיות איתם".

"הוא היה איש מאוד כריזמטי", המשיכה. "הייתי בתוך סרט של להכיר את אחד מצדיקי הדור ולהיות קרובה לדת האמת. הוא לקח אותי פעם אחת למקום ואמר לי: 'תעשי את הרומנים האלה בפארק'. אמרתי לו שאני לא רוצה. הוא אמר לי: 'את חייבת להיות איתם כי ככה כתוב'. הוא אמר לי שיש לי שם ניצוצות ושאני צריכה לעשות את זה. אמרתי שוב שאני לא רוצה. הוא אמר שאני חייבת להיות איתם כי ככה כתוב, אז או שאעשה את זה בהשגחתו או שאהיה כמו משוגעת שמסתובבת לבד ברחובות ואעשה את זה בלעדיו".

"מקרה מזעזע"

בין אלה שסייעו לחשיפת הפרשה ועודדו את הנשים להתלונן הם מנהל ארגון להב"ה (למניעת התבוללות בארץ הקודש) בנצי גופשטיין ורעייתו ענת גופשטיין, תושבי קריית ארבע. "מדובר במקרה מזעזע", מסרו השניים. "לא נחנו עד שבדקנו את כל הפרטים. מהרגע ששמענו את העדויות המזעזעות היה ברור שבשם 'החסידות' נעשו פשעים נוראים וצריך לעצור את זה כמה שיותר מהר. הסברנו לאחת המתלוננות על חשיבות הדברים והלכנו לרבנים שיסבירו לאחרות שאין פשע להתלונן - אלא נהפוך הוא, תורת ישראל מחייבת אותנו לפעול נגד מכשפים ונביאי שקר".

לטענת הזוג גופשטיין, "בשבועות האחרונים טענו על להב"ה שזה ארגון גזעני, אך מבחינתנו זו הצלת נפשות. כעת נדמה שגם מי שחולק על להב"ה מבין את החשיבות של ארגון זה. אנחנו נמשיך לפעול למען קדושת עם ישראל בכל המישורים וללא משוא פנים".


לפניות לכתב שבתי בנדט: sben72@walla.com

  • עוד באותו נושא:
  • זנות
  • כתות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully