וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח פרודתו נעצר בתום מצוד: "הסתתר במגדלי יו"

17.8.2014 / 21:31

אילן בן עמי, החשוד ברצח דפנה בר ציון, נעצר אחרי שאזרח זיהה אותו. בחיפוש בדירת המסתור בבניין היוקרה בתל אביב, בה שהה במשך שלושה ימים, נמצאה מחברת בה כתב את המניע לרצח

צילום: דוד קורן, עריכה: ניב פוקס, קריינות: לירון בארי

שלושה ימים אחרי הרצח של דפנה בר ציון בתל אביב, הצליחה הערב (ראשון) המשטרה ללכוד את החשוד במעשה, אילן בן עמי, בעלה של בר ציון, שחי בנפרד ממנה, ושלפי החשד הרג אותה במהלומות פטיש. הוא הוגדר כמבוקש והתנהל אחריו מצוד בהיקף נרחב, שהערב הוביל ללכידתו ברחוב בן סרוק בתל אביב. המעצר התאפשר הודות למידע שהעביר אזרח, שטען כי זיהה אדם העונה לתיאורו של בן עמי.

מפרטים ראשונים עולה שבן עמי, חבר בלהקת "הברירה הטבעית", הסתתר בימים האחרונים באחת הדירות הבלתי מאוכלסות במגדלי YOO בדרך נמיר שבתל אביב. השוטרים פשטו על בניין היוקרה, ומצאו בדירת המסתור מחברת שבה כתב החשוד ברצח את המניע למעשה. כמו כן, הוא תיאר שם כיצד רצח לכאורה את בר ציון.

במשטרה סבורים כי במהלך בריחתו הוא קיבל סיוע מאדם שלישי, והמשימה כעת היא להתחקות אחרי אותו אדם. בן עמי נמצא כעת בחקירה.

עוד בנושא
המשטרה ביקשה מהציבור לעזור בחיפושים
יפהפייה ואופטימית: הראיון עם דפנה בר ציון יום לפני הרצח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסתתר במשך שלושה ימים. בן עמי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביום חמישי נמצאה גופתה של בר ציון בדירתו של בן עמי ברחוב בן עטר בשכונת פלורנטין, כשעליה סימני אלימות קשים. מי שמצא אותה היו קרוביה, שהבחינו כי היא נעדרת. המשטרה חשדה שבעלה הוא שעומד מאחורי המקרה, במיוחד לאור העובדה שלא היה ניתן למצוא אותו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

"הושקעו מאמצים רבים במבצע לאיתורו של בן עמי", אמר גורם במשטרה. "עשרות חוקרים, בלשים ואנשי טכנולוגיה של המשטרה השתתפו במצוד אחר החשוד. ביצענו הרבה מאוד פעולות, הן במעגל הקרוב של החשוד והן במעגל הרחוק יותר".

מוקדם יותר היום, ובצעד נדיר, פנתה משטרת תל אביב לציבור בבקשה לעזרה באיתורו של בן עמי. בימים האחרונים ניסתה המשטרה להגביר את הלחץ על סביבתו של בן עמי, והשוטרים אף סברו כי אחד ממקורביו של בן עמי סייע לו בבריחה. השוטרים חיפשו בבתי בני משפחתו וחבריו, כולל חברי להקת "הברירה הטבעית", בה היה חבר. החוקרים אף תשאלו כמה מתלמידיו של בן עמי, שהיה מורה לגיטרה.

חשד לרצח אישה על ידי בן זוגה בדרום תל אביב. אוגוסט 2014. ניב אהרונסון
החיפושים המשטרתיים אחרי בן עמי/ניב אהרונסון

במשטרה מעריכים כי בר ציון נרצחה ביום חמישי לפנות בוקר, לאחר שהגיעה לדירתו של החשוד בדרום תל אביב בלילה שבין רביעי לחמישי. צילומי מצלמות האבטחה באזור, שהגיעו לידי המשטרה, תיעדו את הגעתה של בר ציון לדירה שבה נרצחה, ובזכותם הצליחו חוקרי המשטרה לשרטט חלק מלוח הזמנים של היממה האחרונה לחייה.

במשטרה אמרו כי מיד לאחר הרצח נעלמו עקבותיו של בן עמי. הוא ניתק את הטלפונים שברשותו והוא לא השתמש בכרטיסי אשראי. הבדיקות שביצעה המשטרה בשורה של מקומות ברמת גן, תל אביב ובת ים שבהם היה עשוי להסתובב, לא העלו אז כל ממצא.

יצוין כי לפני ארבעה חודשים בלבד הגישה בר ציון תלונה נגד בן עמי בגין הטרדות, איומים ואלימות. בעקבות זאת, הוא נעצר ונחקר והמשטרה הוציאה נגדו צו הרחקה נגדו. בחודש מאי, הועבר תיק החקירה לידי לשכת התביעות של משטרת תל אביב, כדי שיוכן כתב אישום נגד החשוד, אולם זה טרם הוגש.

(עדכון ראשון: 19:13)

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

דפנה בר ציון, המסעדנית והמוזיקאית שנרצחה אתמול, הובאה למנוחות בבית העלמין ירקונים. דרור עינב
הלווייתה של בר ציון, שלשום/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully