וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהומות בסנט לואיס: הצעיר השחור שנהרג - גנב סיגרים

משטרת פרגוסון, הפרבר שסער בשל מותו מייקל בראון, טענה כי הקצין שירה בבראון נתקל בו במקרה ולא ידע על השוד. במשפחת ההרוג קראו להרגעת הרוחות, אך אמרו: "ניסיון להצדיק רצח"

צילום: רויטרס, צילומי חובבים שהועלו לרשת; עריכה: גדי וינסטוק

מפקד משטרת פרגוסון, תומאס ג'קסון, חשף אתמול (שישי) במהלך מסיבת עיתונאים מיוחדת פרטים חדשים סביב הפרשה שבה נורה למוות מייקל בראון, צעיר שחור בן 18 על ידי קצין משטרה, שעוררה מהומות קשות בסנט לואיס, העיר שאליה משתייך הפרבר. בתמונות ששחרר ג'קסון ממצלמות אבטחה בחנות בעיר, נראה לכאורה בראון כשהוא שודד המקום תוך כדי שהוא מאיים על הבעלים.

במהלך מסיבת עיתונאים מיוחד שכינס ג'קסון, הוא גילה גם את שמו של קצין המשטרה שירה בבראון – דארן ווילסון, בעל שש שנות ותק במשטרה, שהושעה מתפקידו בעקבות התקרית שאירע ב-9 באוגוסט. על פי דוח המשטרה, בראון וחברו, דוריאן ג'ונסון, נחשדו בגניבת קופסת סיגרים מחנות בעיר באותו בוקר. מפקד המשטרה סיפר כי ווילסון, יחד עם קצינים נוספים, הוזעק למקום לאחר שיחת טלפון שהתקיימה עם מוקד החירום, שבמהלכה דווח על שוד מזוין. עם זאת, טען ג'קסון כי "המגע הראשוני בין השניים לא היה קשור לשוד, אלא בעקבות הפרעתו של בראון לתנועה, כשהלך באמצע הכביש".

לקריאה נוספת על הפרשה
סנט לואיס ממשיכה לבעור במחאה על הרג צעיר שחור
מהומות בסנט לואיס אחרי שצעיר שחור נורה למוות
זעם בארה"ב: צעיר אפרו-אמריקני נהרג מירי שוטרים

תמונה ממצלמות אבטחה, שבהן נראה השוד שביצע מייקל בראון, הנער השחור שנהרג בסנט לואיס. רויטרס
תמונה ממצלמות האבטחה, שתיעד את רגע השוד/רויטרס

בעקבות הגילוי, קראה משפחתו של בראון להרגעת הרוחות, שסערו מאז התקרית. משפחתו הכחישה כי בנה היה "מושלם", אולם ביקרה את מה שנראה בעיניה כניסיון של המשטרה להצדיק "הוצאה להורג בסגנון רצח". "הישארו עמנו, אנו לא רוצים לראות אלימות ברחובות", אמר בין דודו של מייקל, אריק דיוויס. "בבקשה, המשיכו להפגין בצורה שקטה".

חברי הקהילה השחורה בפרגוסון הגיבו בזעם לטענות המשטרה. מילטון ג'קסון, תושב העיר בן 37, אמר כי "אני לא מאמין שמה שהקצין עשה הגיע בעקבות קריאה. אפילו אם היה שוד, לירות באדם שחור לא חמוש זה שימוש בכוח מוגזם".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שוטרים במהלך לילה של מהומות בעיר פרגוסון, מחוז סנט לואיס שבמדינת מיזורי, לאחר ירי של הצעיר מייקל בראון. רויטרס
כוחות משטרה בפרגוסון/רויטרס
מפגין בסנט לואיס זורק חזרה רימון עשן שנורה לעברו על ידי שוטרים. רויטרס
מפגין משליך חזרה רימון עשן שנזרק לעברו במהלך המהומות/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully