וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דרור נהרג מפצמ"ר כשעשה את מה שהכי אהב - לתת"

דרור חנין בן ה-37 מבית אריה, שנהרג כשבא לחלק מזון לחיילים, היה דמות מוכרת ביישוב, ונודע כמי שמתנדב ומסייע בכל הזדמנות. הוא הותיר אישה ו-3 ילדים. "חילק אהבה בחינם"

צילום: יותם רונן, בני ואינר, קובי אליהו, אביעוז דוד - דוברות ברזילי, רויטרס; עריכה: מתן חדד; קריינות: לירון בארי

דרור חנין בן ה-37 מבית אריה הוא הישראלי שנהרג אמש (שלישי) מפגיעת פצצת מרגמה בסמוך למעבר ארז שעל גבול הרצועה - כך הותר לפרסום. הוא הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים, בני עשר, שש ותינוק בן פחות משנה. חנין הוא ההרוג הראשון בצד הישראלי מאז נפתח מבצע "צוק איתן" לפני שמונה ימים, והוא נפגע מירי פלסטיני כשבא יחד עם חברו לעודד את החיילים בגבול ולחלק להם מזון. החבר, איש הביטחון של בית אריה, נפצע קל באירוע מרסיסים.

"צוק איתן": עדכונים אחרונים
אחרי הביקורת - נתניהו פיטר את דנון: "חסר אחריות"
חמאס מחפש הישג וימיט על עזה אסון. פרשנות
ליברמן קרא לכבוש את עזה - והותקף: "פירומן"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אדם מיוחד וערכי". דרור חנין/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית אריה הוא ישוב בעל אווירה משפחתית, שבו רוב התושבים מכירים זה את זה. הידיעה על מותו של חנין היכתה בתדהמה את מכריו, שידעו לספר על אדם שמח שתמיד נרתם לעזור. "אנחנו המומים וכואבים את מותו של חברינו, דרור, שמת בשעה שחילק מיוזמתו חבילות שי לחיילי צה"ל על גבול הרצועה", ספד לו אבי נעים, ראש המועצה המקומית בית אריה. "דרור היה אדם מיוחד וערכי, אשר מצא את מותו הטרגי בעת שעשה את הדבר שהכי אהב - אהבת אדם ונתינה אין קץ".

נחום שטרסברג, תושב בית אריה שמפעיל בו את בית חב"ד סיפר לוואלה! חדשות כי הייתה בדרור רוח התנדבות מיוחדת. "הוא תמיד שאל איפה הוא הוא יכול לעזור, הכול מתוך דאגה אמתית וכנה, שנועדה לעשות טוב לזולת", אמר. "הוא היה דמות אהודה בישוב, כולם הכירו אותו. היכן שהיה אפשר לתת ולעזור - הוא הופיע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
צוותים בזירה בה נהרג דרור חנין מירי פצצת מרגמה. דוברות מד"א,
הטיפול בחנין בזירה/דוברות מד"א

לירון אלדר, שכנתו של חנין סיפרה ש"הוא היה פשוט נשמה טובה" והוסיפה שהעובדה שהוא נהרג כשהלך לתמוך בחיילים בגזרה המסוכנת היא "כל כך סימבולית". "הוא היה אדם שכל הזמן עסק בנתינה, תמיד רצה לעזור, תמיד היה שמח, מחייך לכולם, והיה ידוע כמי שמחלק אהבה בחינם לכל מי שהיה צריך", הוסיפה. אלדר הוסיפה כי בזמן שהוא יצא לחלק אוכל לחיילים, אשתו ושלושת ילדיו היו בפעילות ביישוב, "הם היו כל כך שמחים והשמחה הפכה לאבל".

מבצע "צוק איתן", היום השמיני: עדכונים שוטפים

"שמענו את שריקת הפצמ"ר"

בשעות הערב המוקדמות, עם קבלת הבשורה, יצאה אשתו של חנין לבית החולים ברזילי שבאשקלון, לשם הוא פונה. כשהגיעה למקום קיבלה את הבשורה על מותו, ונאלצה ביגון רב לבשר זאת גם לילדים הקטנים. אחיו של חנין, שמתגורר גם בבית אריה, שוהה בימים אלו בטיול בהודו עם משפחתו. הוא עודכן בפרטי המקרה והוא צפוי לחזור מיד לישראל כדי להספיק להשתתף בהלוויה.

אנשי מד"א הוזעקו לזירת נפילת הפצמ"ר, שרסיס ממנה פגע פגיעה קטלנית בחזהו של חנין, ואמרו כי הטיפול הראשוני בו היה תחת אש שהמטירו המחבלים מכיוון הרצועה. "סמוך ל-19:00, שעה שסיירנו סמוך לגבול רצועת עזה, נשמעה שריקת הפצמ"ר שנורה מעזה", סיפר מנכ"ל מד"א אלי בין שהוסיף כי הוא, יחד עם מנהל מחוז דרום בארגון, זיהו את חנין שנפגע וחשו לעזרתו בתוך דקה.

"רסיסים פגעו בחזהו ובגפיו התחתונות – והוא היה ללא הכרה. ביצענו בנפגע פעולות החייאה מתקדמות תחת אש חיה. הפצמ"רים שרקו סביבנו, אבל לרגע לא חשבנו לעצור", הוסיף. "במשך קרוב ל-30 דקות היינו בשטח, עד שיכולנו לאפשר לניידת הטיפול הנמרץ שהגיעה למקום לפנות את הפצוע". זמן קצר נקבע מותו של חנין, עם הגיעו לבית החולים ברזילי באשקלון. חברו של חנין פונה במצב קל כשהוא סובל מחבלה קלה בראשו ומרסיס בידו.

(עדכון ראשון: 23:56)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully