וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הולילנד: שולה זקן נכלאה הבוקר ל-11 חודשים

15.7.2014 / 11:59

ראש לשכתו לשעבר של אהוד אולמרט התייצבה בבית הכלא נווה תרצה כדי לשאת את עונשה. היא ביקשה להקדים את מאסרה בכמה שבועות, כדי שתוכל להיות בבית כבר בפסח במקרה שיקוצר עונשה

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: יאיר דניאל

שולה זקן, ראש לשכתו לשעבר של אהוד אולמרט, הגיעה הבוקר (שלישי) לבית המאסר נווה תרצה ברמלה כדי לשאת את 11 עונשי המאסר שנגזרו עליה בפרשת הולילנד.

זקן, שהורשעה בעבירות שוחד והלבנת הון, ביקשה להקדים את מאסרה כדי שתוכל להשתחרר בשנה הבאה לפני חג הפסח. זאת, בהנחה שתזכה לקיצור שליש מתקופת מאסרה.

אמש פרסמה זקן פוסט בפייסבוק, בו הודתה למכריה על התמיכה שהעניקו לה במהלך המשפט. "חברות וחברים יקרים, מחר אני עתידה להתחיל ולרצות את עונשי, כחלק מגזר הדין שניתן לי במשפט הולילנד", כתבה.

"לאחר כמעט שמונה שנים של מסכות משפטיות מסועפות וסבוכות, אני רוצה להודות לכם. לכל אחת ואחד מכם. לכל מי שתמך ונתן חיבוק. משפחתי ואני מעריכים את זה עד מאוד, ונוצרים כל מילה ותמיכה שניתנה ועדיין ניתנת. כצידה לדרך אקח איתי את אותה התמיכה, האהבה, האמונה והרגישות שהענקתם לי. היו ברוכים".

שולה זקן בכניסה לבית הכלא נווה תרצה – 15 ביולי 2014. דרור עינב
שולה זקן, הבוקר בכניסה לבית הכלא נווה תרצה/דרור עינב

לאורך כל השנים בהן הגנה ושכבה על הגדר למען פטרונה, אהוד אולמרט, פחדה זקן יותר מכל מכניסה לכלא. אולם, את הסדר הטיעון עליו חתמה עם פרקליטות מיסוי וכלכלה היא אימצה בשתי ידיה בידיעה שהוטל עליה עונש קל, פרי עבודתם הקשה של עורכי דינה עופר ברטל ודב כהן-גלעד. השופט דוד רוזן אמר לה שהיה שולח אותה לכלא לחמש שנים לפחות על העבירות אותן ביצעה.


עוד בוואלה! חדשות:
הפסקת אש? מטחים רקטות לעבר הדרום, פגיעה באשדוד
באילת מתעקשים: אפילו הרקטות לא ישבשו לנו את החיים
דיווח בסוריה: 12 הרוגים בתקיפת צה"ל הלילה בקוניטרה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שולה זקן בכניסה לבית הכלא נווה תרצה – 15 ביולי 2014. דרור עינב
זקן, הבוקר בכניסה לבית הכלא/דרור עינב

במשרד המשפטים אמרו לאורך המשא ומתן עם פרקליטיה כי יחתמו עמה על עסקת טיעון רק אם תעביר להם "מידע דרמטי" על אולמרט. לאחר משא ומתן ראשוני שהוביל להתפוצצות העסקה, זקן הבינה את רצינות כוונותיהם ולפגישה הבאה הגיעה עם הקלטות של אולמרט מהשנים האחרונות, שעל תוכנן העידה מאוחר יותר גם ביחידה הארצית לחקירות הונאה של המשטרה.

אותן הקלטות הביאו לפתיחת חקירה נגד ראש הממשלה לשעבר בחשד שביצע עבירות של שיבוש הליכי חקירה ומשפט, ובנוסף להמלצה על הגשת כתב אישום מצד המשטרה.

נכון לכתיבת שורות אלו, החומר נמצא בפרקליטות מחוז מרכז שאמורה לכתוב חוות דעת באשר לשאלה האם יש מקום להגשת כתב אישום נגד אולמרט וכן נגד חשוד נוסף, עורך דינו לשעבר נבות תל צור, בגין ניסיון לשבש הליכי חקירה ומשפט. כמו כן, אותן הקלטות נוגעות גם לתיק טלנסקי, בגינו פרש אולמרט מהממשלה וממנו זוכה בבית המשפט המחוזי בירושלים.

במסגרת הערעור שהגישה פרקליטות המדינה על הזיכוי, היא ביקשה בצעד נדיר מבית המשפט העליון להגיש את ההקלטות כראייה חדשה יחד עם יומניה של זקן, עליהם לא העידה עד היום. בית המשפט הסכים לשמוע את שתי הקלטות הרלוונטיות והן הועברו אליו בימים האחרונים.

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully