וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאן נמצאו גופות הנערים: תיעוד הזירה ליד חברון

2.7.2014 / 14:21

בשעות הבוקר עזבו כוחות צה"ל את הזירה שבה נמצאו גופותיהם של גיל-עד שער, איל יפרח ונפתלי פרנקל ליד חברון, שהיה מוגדר עד כה שטח צבאי סגור. עיירת חברון פינתה הריסות בבתי החוטפים

צילום: אבי יששכרוף, עריכה: יאיר דניאל

תושבים באזור חירבת ארנב, שבה נמצאו גופותיהם של שלושת הנערים החטופים – גיל-עד שער, נפתלי פרנקל ואיל יפרח שלשום, סיפרו לוואלה! חדשות כי רק בשעות הבוקר (רביעי) עזבו כוחות צה"ל את המקום, והוא כבר לא מוגדר שטח צבאי סגור. גופות השלושה נמצאו בתוך גומה באדמה שכוסתה בחופזה, סמוך למערה באזור חרבת ארנב, מצפון-מערב לכפר חלחול שליד חברון.

רצח הנערים - כל הכותרות:
דעה: "קלטת לא מובנת"? אהרונוביץ' תתפטר!
"הבאנו שלושה": מה עוד נאמר בקלטת החטיפה?
נתניהו בהלווית הבנים: "היום הפך ליום אבל לאומי"

המקום שבו מצאו את גופות הנערים. רויטרס, צילום מסך
הזירה שבה נמצאו הגופות/צילום מסך, רויטרס

הבוקר הגיעו לבית משפחתו של מרואן קוואסמה, אחד החשודים בחטיפה, עובדים של עיריית חברון כדי לסייע בפינוי ההריסות של חלק מבית המשפחה שנפגע בפעולת צה"ל שלשום. העובדים של העירייה פינו פסולת רבה שנוצרה כתוצאה מהפיצוץ של אחד מאגפי הבית. גם לבית משפחתו של החשוד השני, עמאר אבו עיישה, נגרם נזק רב במהלך החיפושים שערכו כוחות הביטחון בביתם.

לפנות בוקר נלקחה המכונית של משפחת אבו עיישה מביתם. אמו של עאמר, סיפרה לוואלה! חדשות כי בנה לא יצר עמה קשר מאז יום החטיפה. לדבריה, בנה הותיר את הטלפון הנייד שבבעלותו בבית, והמודיעין הישראלי לקח אותו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
עובדי עיריית חברון מנקים את ביתו עאמר קוואסמה, יולי 2014. אבי יששכרוף, מערכת וואלה!
עובדי עיריית חברון מסייעים בפינוי ההריסות מביתו של קוואסמה, הבוקר/מערכת וואלה!, אבי יששכרוף

גורם צבאי אמר אתמול כי בתיהם של החוטפים לא נהרסו, אך ספגו פגיעה קשה כתוצאה מפיצוץ הדלתות. אותו גורם סיפר כי בבית משפחת קוואסמה נהרסו ריהוט ומוצרי אלקטרוניקה וכי נגרם נזק חמור לאחד מעמודי התווך של הבית. בליל הפעולה דיווחו כלי תקשורת פלסטיניים כי תינוק בן חודש וחצי מבני משפחת קוואסמה נפצע מרסיסים.

לפניות לכתב: aviissacharoff@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully