וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטרית והעוזרת: וינשטיין יכריע אם לפתוח בחקירה

12.6.2014 / 13:10

היועץ המשפטי, שקיבל לידיו מידע בנושא כבר לפני כשנה וחצי, יחליט בימים הקרובים אם להורות למשטרה לחקור חשדות לעבירות מין, או שמא לגנוז את התיק

מאיר שטרית בישיבת סיעה של התנועה בכנסת, יוני 2014. נועם מושקוביץ
ייחקר? שטרית, השבוע בכנסת/נועם מושקוביץ

היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין יכריע בימים הקרובים אם להורות למשטרה לפתוח בחקירה נגד ח"כ מאיר שטרית (התנועה). זאת בעקבות הפרסום בחדשות 10 אמש (רביעי) על ההסכם הסודי שעליו חתם הח"כ עם מי שהייתה עוזרת הבית שלו והחשד לעבירות מין לכאורה מצד שטרית. היועץ המשפטי לממשלה, שקיבל לידיו מידע בנושא כבר לפני כשנה וחצי, יבחן בכובד אם תיפתח חקירה, וזאת לנוכח האפשרות שיש תשתית ראייתית למעשה פלילי לכאורה. האפשרות האחרת היא שהתיק ייגנז.

המידע שהגיע בעבר לידיו של וינשטיין הועבר בזמנו לבחינה משטרתית. עם זאת, התיק לא הגיע ליחידה חוקרת, כמו היחידה הארצית לחקירות הונאה, שחוקרת בדרך כלל עבירות מסוג זה, אלא רק נבדק בלשכתו של ראש אגף החקירות והמודיעין דאז, ניצב (בדימוס) יואב סגלוביץ'. במסגרת הבדיקה ניסו החוקרים ליצור קשר עם העוזרת, אך זו סירבה להתלונן נגד מעסיקה לשעבר.

עקב הממצאים סברו במשטרה בזמנו כי מדובר בהסכם שנקבע רק סביב שעות עבודה בהקשר לעוזרת, ועקב סירובה לשתף פעולה עם המשטרה נאלצו לסגור את התיק. כעת מציינים במשטרה כי אם וינשטיין יחליט לעשות בדיקה נוספת, שעשויה להבשיל לכדי חקירה פלילית, היא תחל באופן מידי.

עוד בוואלה! חדשות:
רצח הילדים בשפלה: האם הייתה במקלט לנשים מוכות
פרשת הרפז: אשכנזי ורעייתו נחקרים במשטרה
פירון צעק על הורים: ’עשיתם לי אמבוש, חוצפנים’

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully