וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק מצהירה: ברשותי דירה שלישית בירושלים

8.6.2014 / 14:17

בעקבות פוסט שפרסם אלדד יניב, שחשף את המימון החשוד של הפנטהאוז של בן אליעזר, הודתה המועמדת לנשיאות כי ברשותה דירה נוספת על אלה בירושלים ובתל אביב, המיועדת למכירה, וקראה ליתר המועמדים גם להצהיר על הונם

מערכת וואלה!

יומיים לאחר פרישתו של חבר הכנסת בנימין בן אליעזר, הצהירה היום (ראשון) דליה איציק, אחת המועמדות הבכירות במרוץ לנשיאות, כי היא מחזיקה בדירה שלישית – נוספת על זו המוכרת בירושלים, ועל הדירה שברשותה בגן העיר בתל אביב. בפוסט שפרסמה בפייסבוק, הצהירה איציק כי מדובר בדירה שנקנתה בכמיליון שקלים בשכונת בית הכרם בירושלים. עם זאת, היא ציינה כי הדירה השלישית מיועדת למכירה, כדי לממן חלק מהדירה שנרכשה בתל אביב.

"כמי שמאמינה בחשיבות תפקיד הנשיא ובסמכותו המוסרית, תמיד האמנתי שהנשיא צריך לפעול בשקיפות ולהוות דוגמה", כתבה איציק בפייסבוק. "היום הנחיתי את רואה החשבון שלי להכין עבורי בהקדם הצהרת הון מעודכנת, שאותה אפרסם לציבור במלואה. אני קוראת לכל המועמדים להצטרף אליי ולפרסם את הצהרת ההון שלהם ואת הצהרת הבריאות שלהם בהקדם האפשרי".

עוד על המרוץ לנשיאות:
אדלשטיין הודיע: הבחירות לנשיאות יתקיימו במועדן
בן אליעזר טען בחקירה: בני נתן לי מאות אלפי שקלים
רוזנטל לא מחכה להרצוג: תומך בריבלין לנשיאות

דליה איציק במעמד הגשת טפסי המועמדות לנשיאות ליו"ר הכנסת, מאי 2014. נועם מושקוביץ
הודתה בדירה שלישית. איציק/נועם מושקוביץ

"עד להשלמת הנייר הפורמלי, חשוב לי שתדעו שעבדתי כל חיי", הוסיפה איציק. "בעלי ואני חיים עשרות שנים בדירה צנועה בירושלים. בשנת 2009 רכשנו דירת קטנה ב-923 אלף שקל בעיר, מכסף שפדיתי מקרן ההשתלמות בניהול פסגות שלי ושלי בעלי. בשנה שעברה החלטנו למכור אותה, כדי להשתמש בכסף הזה לרכישת דירה בתל אביב. כדי לבצע את הקנייה, השתמשנו ב-500 אלף שקל שקיבלנו מאביו של בעלי אשר מכר דירה, תיקון בהפרשות פנסיה בגובה 450 אלף שקל, בהלוואה שלקחתי מאחי (כ-750 אלף שקל) ובכל החסכונות של בעלי ושלי (בסביבות מיליון שקל) שחסכנו כל חיינו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פוסט של דליה איציק בפייסבוק בתגובה לפוסט של אלדד יניב, יוני 2014. מתוך עמוד הפייסבוק של דליה איציק, צילום מסך
פוסט של דליה איציק בפייסבוק בתגובה לפוסט של אלדד יניב, יוני 2014/צילום מסך, מתוך עמוד הפייסבוק של דליה איציק

איציק המשיכה וציינה כי כמו רבים מבני דורה אשר עבדו קשה, היא הגיע ליציבות כלכלית יחסית, אולם העושר הכספי לא עניין אותה. "היו שייעצו לי לא 'להגביר את השיח' בנושא, אבל אני מאמינה שלהיפך - אור השמש הוא אכן המחטא הטוב ביותר. כך נהגתי בכל תפקידיי הציבוריים והממלכתיים, וכך אמשיך לנהוג תמיד", כתבה. "כמי שכיהנה כנשיאת המדינה בפועל אני יודעת היטב כי מי שייבחר השבוע להיכנס לבית הנשיא יהיה חייב לחזק באופן מידי את אמון הציבור במוסד זה. אם אבחר - כך אעשה".

איציק הודיעה על קיומה של הדירה בעקבות דברים שפרסם בפייסבוק עורך הדין אלדד יניב, שהיה זה שחשף לראשונה בוואלה! חדשות את דירת היוקרה של ח"כ בן אליעזר ביפו, שבגללה פרש מהמרוץ.

ביתה של דליה איציק בירושלים. עומר מירון
הבניין ובו הדירה הראשונה בירושלים/עומר מירון

הבוקר כתב יניב בעמוד הפייסבוק שלו: "הדירה הנוספת של דליה איציק, המועמדת לנשיאות. לדליה איציק דירה בשכונת רמת שרת שבירושלים, בה היא מתגוררת שנים, ששופצה בכסף גדול. לדליה איציק דירה נוספת בגן העיר בתל אביב, שנרכשה לאחרונה ביותר ממיליון דולר. לדליה איציק דירה נוספת בשכונת בית הכרם שבירושלים".

ביתה של דליה איציק בתל אביב. אבי כהן
מגדל גן העיר ובו הדירה בתל אביב/אבי כהן

"להון העצום הזה חייב להיות הסבר קצר, חד וברור, במסיבת עיתונאים של כמה דקות", הוסיף יניב. "את ההסבר הזה חייבת דליה איציק להציג לציבור, אם היא מבקשת שמדינת ישראל תפקיד בידה את 'נס הנשיאה'. בבקשה, די עם הטענות על 'סיכולים ממוקדים'. כי זו שפה של עבריינים".

פוסט של אלדד יניב הבוקר בפייסבוק על דירותיה של דליה איציק, יוני 2014. מתוך עמוד הפייסבוק של אלדד יניב, צילום מסך
פוסט של אלדד יניב הבוקר בפייסבוק על דירותיה של דליה איציק, יוני 2014/צילום מסך, מתוך עמוד הפייסבוק של אלדד יניב

עןד במהדורה:

כיצד ניתן להאשים אישה באונס? המשטרה ממליצה להעמיד לדין את האישה מקרית גת החשודה בקיום יחסי מין עם קטינים בגין עבירות של מעשה מגונה בנסיבות אינוס. חוק העונשין קובע כי ניתן להעמיד לדין על עבירות של אונס גברים בלבד. לשון החוק לגבי אונס מתייחס מפורשות למגדר וקובע כי האישה הקורבן והגבר הוא הפוגע. כיצד תגיב הפרקליטות ואיך ניתן בכל זאת להעמיד לדין אישה על עבירות אינוס?

אחרי קריירה מזהירה באירופה, יוסי בניון חוזר לקבוצת העבר שלו, מכבי חיפה. הוא שיחק עבור אימפריות כדורגל כמו צ'לסי, ליברפול וארסנל; הרוויח מיליונים ואמר כי לעולם לא ישוב לשחק בישראל ולמרות זאת בניון שב לקבוצה שהעלתה אותו על המפה. אך האם אוהדי הירוקים צריכים לחגוג? מהגיל המתקדם דרך העלות הגבוהה ועד הפלופים של ברקוביץ' ורביבו - דוד רוזנטל, סגן עורך וואלה! ספורט, על סימני השאלה סביב העסקה.

בלי פוטושופ - טרנד צילומי ההנקה של הדוגמניות: אנחנו רגילים לראות אותן מכוסות במייקאפ, לבושות במיטב בגדי המעצבים ומרוטשות לעילא. אך דוגמניות הצמרת מקדמות טרנד חדש ומפתיע - מג'יזל בונדשן ועד לנטליה וודיאנובה - כולן מצטלמות ללא פילטרים ואיפור כשהן מניקות את ילדיהן. רוני ודנאי, כתבת וואלה! אופנה על התמונות החדשות של הסופר מודלס.

התחזית: הלילה בהיר עד מעונן חלקית, מחר עלייה קלה בטמפרטורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully