וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"להודיע עד יום א' אם פואד יכול לרוץ לנשיאות"

6.6.2014 / 18:51

התנועה לאיכות השלטון פנתה ליועמ"ש ודרשה ממנו להחליט אם החקירה נגד ח"כ בן אליעזר תאפשר לו להתמודד ביום שלישי לתפקיד נשיא המדינה. "צריך להסיר את העננה"

צילום: טל אנגלנדר עריכה: מתן חדד

הידיעה על חקירתו באזהרה של חבר הכנסת בנימין בן אליעזר הכתה בתדהמה את המערכת הפוליטית - ארבעה ימים בלבד לפני הבחירות לנשיאות. בשל החשד נגד בן אליעזר, לפיו הוא קיבל מימון לא חוקי עבור ביתו מאיש העסקים אברהם נניקשווילי דורשת התנועה לאיכות השלטון מהיועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין להודיע עבר יום ראשון אם שר הביטחון ויו"ר העבודה לשעבר כשיר להתמודד לנשיאות.

"החלטת היועמ"ש לפתוח בחקירה בעיתוי ובשלב הזה מחייבת אותו לפעול ולקבל החלטה במהירות המירבית, וזאת על מנת שלא ייטען שהליך בחירת הנשיא זוהם בהליכים ושיקולים זרים של משפטיזצית יתר", נכתב בהודעה מטעם התנועה לאיכות השלטון, "מחובתו של וינשטיין להסיר את העננה מעל הליך הבחירה לנשיאות".

רגע לפני הבחירות: ח"כ בן אליעזר נחקר בחשד שקיבל מיליונים

בנימין בן אליעזר. נמרוד סונדרס
"להסיר את העננה". ח"כ בנימין בן אליעזר/נמרוד סונדרס

בן אליעזר נחקר היום במשך חמש שעות במשרדי להב 433 בחשד שקיבל כספים בניגוד לחוק לצורך רכישת פנטהאוז יוקרתי ביפו בשווי 9 מיליון שקלים מנניקשווילי, שנחקר אף הוא. בנוסף, מלבד הדירה, בן אליעזר נדרש לתת הסברים למקורם של מיליוני שקלים הנמצאים בחשבונותיו. המשטרה בודקת חשד להעלמות מס באותם כספים.

במסגרת החשדות כלפי המועמד לנשיאות, נבדק אם חלק מהכספים הועברו לחשבונה של בת משפחתו של בן אליעזר.

לחקירה קדם מידע שהגיע בשבוע האחרון לידי היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין. הוא פנה לראש האגף לחקירות ולמודיעין במשטרה, ניצב מני יצחקי, לצורך בדיקה משטרתית בנושא. החקירה בסיסה בטורים שפורסמו בוואלה! בחודשים האחרונים.

בלשכתו של בן אליעזר קשרו בין החקירה לבין מועד הבחירות, בעוד ארבעה ימים בלבד. "עיתוי הבדיקה המשטרתית, ארבעה ימים לפני מועד הבחירות לנשיאות, הוא תמוה. חבר הכנסת בן אליעזר הגיע הבוקר, בהתראה טלפונית של 20 דקות, למסור את כל המידע שהתבקש. בן אליעזר ביקש מהגורמים הרלוונטיים לסיים את הבדיקה מהר ככל הניתן ולהביא את האמת לידיעת הציבור".

עוד בוואלה! חדשות
נתניהו בירך את סיסי: "לעתיד של שלום ושגשוג"
חסן בתגובה ראשונה אחרי המעצר: "האמת תצא לאור"
70 שנה לפלישה לנורמנדי: "יום ששינה את העולם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully