וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימפריית הפשע של האחים לביא ויאשה ישייב באילת

5.6.2014 / 16:59

אופיר ועמוס לביא נסעו לאילת מאימת המתנקשים. ישייב הוגלה לעיר על ידי מערכת המשפט. השלושה הקימו יחד מנגון סחיטה מפואר ושלחו ידם גם בבוררות. הקלטות חשאיות של המשטרה חושפות את שיטות הפעולה שלהם

כתבתו של יוסי אלי. צילום: שי מכלוף, בני ואינר, דובר המשטרה; עריכה: יאיר דניאל, יותם בן-דוד; קריינות: אביב אברמוביץ'

"תביא לי מישהו שיגיד שאני שלחתי אנשים לשדוד את אמיל, שים אותו באמצע ותן לי בראש. חייג עכשיו. אני גם משלם על הבאתו, יאללה, תביא. אני מבטיח לך שאני יוצא מפה". במילים אלו לעג עמוס לביא לחוקרי המשטרה בפעם המי יודע כמה. עמוס ואחיו אופיר הם השמות החמים בזירת הפשע הישראלית. לטענת המשטרה הם מובילים ארגון פשע שלם בשפלה, ובשנה האחרונה הם נהפכו לאחד היעדים המרכזיים של ימ"ר מרכז וימ"ר לכיש.

העבריינים אופיר ועמוס לביא. דייב בויימוביץ'
צילום מסך, עיבוד תמונה
השמות החמים. מימין: אופיר ועמוס לביא/עיבוד תמונה, דייב בויימוביץ' צילום מסך

לחוקרים היה מידע חם על כך שעמוס לביא הוא זה ששלח שלושים בני אדם לשדוד את אמיל לחזיאל, בעל סוכנות מכוניות יוקרה מאשקלון שלא הצליח לספק לאחים ב.מ.וו X6. אף על פי כן, עמוס לביא עמד בהבטחתו. בהיעדר ראיות של ממש, הוא שוחרר ממעצר. כתב אישום, כצפוי, אין. גם אופיר לביא נחלץ ברגע האחרון מאישום בניהול ארגון פשיעה, אף שייאלץ להתמודד עם סעיף של סחיטה באיומים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
כתב אישום לשלום דומרני בבית המשפט המחוזי באר שבע. נובמבר 2013. דייב בוימוביץ'
נתן ללביא יד חופשית. שלום דומרני/דייב בוימוביץ'

האחים לביא הם דמויות צעירות יחסית בעולם הפשע. אופיר לביא, המכונה "האיטלקי", רק בן 32, ובמשטרה מעריכים שפטרונו שלום דומרני כבר נתן לו עצמאות כמעט מוחלטת בעסקי הפשע באזור רחובות. עמוס, בן 25, מכונה "הקטן". לדברי מקורבים, הוא ה"מוח" של המשפחה. במשטרה אומרים שהוא ניחן בכריזמה מבטיחה ביותר. "כשהוא יושב מול החוקרים, אי אפשר שלא לזהות את היכולת יוצאת הדופן ואת הביטחון המופרז", מספר גורם מודיעיני. "הוא יודע בדיוק מה לומר ומה לעשות כשהוא נחקר".

אחרי שוד סוכן המכוניות, עצרו חוקרי ימ"ר לכיש את האחים ואת אנשיהם. תמלילי החקירה משקפים את הכריזמה המדוברת של עמוס.

חוקר: "אתה שלחת לאמיל אנשים שקשורים גם ליאשה ישייב (נחשב כוח עולה בפשע באילת, י"א) כחלק מתכנית משותפת לשדוד אותו".

עמוס לביא: "אני? חס ושלום. סכסוך בין מי למי? אתה רציני שאתה אומר את זה בכלל?".

חוקר: "אבל באותו היום הגיעה חבורה גדולה מאוד, הוא גם קיבל טיפול רפואי".

לביא: "לא ידוע לי שהרביצו לו. אתה אמרת שיש לי סכסוך עם אמיל. תן לי לדבר איתו, השיחה תהיה: 'איפה אתה אח שלי היקר, בוא לימ"ר לכיש'. תשאל אותו אם יש סכסוך. יותר מזה, שיגיע לבית המשפט, שיבוא ויגיד לי. מה עשה לי בן אדם, לא עשה לי רע בחיים. אני מוכן למכונת אמת אם הזקתי לו אי פעם".

חוקר: "אתה יודע מה אני חושב? אני חושב שכשהוא לא הביא את הרכב, אמרת 'בן זונה', אין בעיה, לכו אליו תביאו לי רכב חלופי".

עמוס: "חבל שאתה לא מכיר אותי. תשאל בימ"ר מרכז או במשטרת רחובות. אני בחיים שלי לא הזקתי לבן אדם חלש. אני אנטי-סמים, לא עושה חאוות. קח את כל השנים אחורה, אני רק עוזר לחלשים, בחיים שלי לא פגעתי בחלש. יהיה פה מישהו חזק מרביץ לחלש, אני אעזור לחלש. אני בדיוק ההיפך ממה שאתה חושב אחי. אני לא עושה חאוות. לא הסגנון שלי, אם היה לי סגנון כזה הייתי מיליונר הכי עשיר בעולם. זה לא בנשמה שלי, בגוף שלי, לעשות כאלו דברים. כל מה שהשמעת לי, הקראת לי, תביא לי דבר אחד, אחד! שים על השולחן שיש משהו שאני עשיתי".

"עצרו אותי ואת אחי, לפני שבוע. אחי אחד האנשים המתושאלים במדינה. ויכולתי לברוח. כשבאו השוטרים אליי, עצרו את הג'יפ בכלל ברחוב השני, ושאלו 'מי זה עמוס לביא', ואני באתי ואמרתי אני עמוס לביא. אני, נשמה. השוטרים הלכו לבית אחר בכלל. רואה במצלמות שמגיעים הבלשים עם הלנד קרוזר, באתי אליו אמרתי כן חבריא, פתחתי להם בעצמי את הדלת. אני יודע כל מה שקורה בתיק הזה, אם היה משהו, פיפס קטן, לא היית עוצר אותי בכלל. למה לעצור אותי סתם נשמה? הטלפון שלי בהאזנה 24/7. מה אני טמבל?".

"הוא רוצה פה איזה אאודי A4"

לפי המידע שבידי המשטרה, סגר אופיר לביא עסקה לקניית ג'יפ ב.מ.וו יוקרתי מהסוכנות של לחזיאל ב-160 אלף שקל. אחרי שלחזיאל לא סיפק את הסחורה, הוחלט לשדוד אותו. אחת השיחות שיורטו בידי המשטרה הייתה בין ראש הכנופיה האילתית יעקב (יאשה) ישייב לאופיר לביא. בהקלטה, נשמעים השניים סוגרים את הפרטים האחרונים לקראת שוד סוכן המכוניות. מילת הקוד היא "ארוחת צהריים".

ישייב: "תגיד לי, באיזו שעה אתה מחר רוצה ללכת לשבת ארוחת צהריים שמה?".

אופיר: "מה זאת אומרת אחי?".

יאשה: "באיזו שעה אתה רוצה לשבת לאכול צהריים?".

אופיר: "למה כל השיחות האלו, יאשה כפרה? קבענו משהו".

יאשה: "אני אסביר לך מה, אני עכשיו יצא לי ויכוח עם 'מקרר' בטלפון ונוסע מחר".

אופיר: "מה אתה עושה לי, מה אתה, גנוב? אני דוחה דברים בגללך".

יאשה: "אז בגלל זה אני שואל באיזה שעה".

אופיר: "בבוקר אחי, באיזה שעה אתה נוסע לשם?".

יאשה: "בסביבות 12 אני פנוי".

למחרת, 19 בפברואר, באו לסוכנות של לחזיאל 30 בריונים, הכו אותו עד זוב דם ושדדו ממנו מכונית אאודי A4, ששוויה כ-190 אלף שקלים.

אחרי שעודכן על ההתפתחויות, התקשר עמוס לאופיר.

עמוס: "דיבר אתי אמיל עכשיו, אברהם אצלו שמה".

אופיר: "נו?".

עמוס: "לא, הוא בא עם שלושים ארבעים איש, אני יודע, אמרתי לו: 'מה אתה רוצה ממנו', אמר לי הוא רוצה פה איזה אאודי 2011 , A4".

אופיר: "נו".

עמוס: "אמרתי לו: נו, תסתדר איתו, מה אתה רוצה ממני".

אופיר: "נו, אז שיביא אותה".

עמוס: "אמרתי לו תסתדר עם אברהם, אני לא יודע".

אופיר: "יש מחיר טוב עליה?".

עמוס: "אני יודע? שיסתדר עם אברהם. עכשיו הוא עושה סיבוב עם האוטו, בודק אותו, נהיה בוחן רכבים".

"המצב חם חם חם, אש אש"

האחים לביא מנהלים בימים אלו מאבק עקוב מדם עם האחים בני ושלום שלמה, מאבק שאילץ אותם להעתיק את מקום מגוריהם לאילת. "אתה יודע למה האחים לביא נסעו לאילת?", שאל עמוס את החוקר בחיוך רחב. "מתקשר אליי קצין מודיעין מימ"ר לכיש, אומר לי 'יש מהלך חם עליכם, המצב חם חם חם, אש אש. בחיים לא היה כזה חם. תיעלמו".

בני שלמה יריבו של דומרני. ניב אהרונסון
היריב. בני שלמה/ניב אהרונסון

מידע מודיעיני של המשטרה מצביע על כך שגל הפיצוצים שפקד את ישראל בחודשים האחרונים הוא חלק מהסכסוך המר בין האחים שלמה לאחים לביא, ששומרים אמונים לעבריין הדרומי שלום דומרני. בני ושלום שלמה נטשו את דומרני, ועל פי הערכות המשטרה, מוטטו את שלטונו הבלעדי בדרום. ארגונם נהפך לארגון הפשע החזק ביותר באזור.

מחומרי החקירה עולה כי האחים לביא מצאו באילת קרקע פורייה לעסקיהם, הרחק מבסיס האם ברחובות. סחיטת נהגי מוניות, חשפניות, נערות ליווי ואנשי עסקים שנקלעו לחובות כספיים ענקיים וניסיון להתארגן לקראת חיסול אפשרי הם רק כמה מפעולות שנקטו חברי הארגון של האחים לביא בשיתוף יאשה ישייב.

לפני כשנתיים, זמן קצר לאחר מעצרו של ברון ההימורים של העיר הדרומית אילן בן שטרית, הגיע זמנו של יאשה ישייב להשתחרר מהכלא. בזמן שהותו מאחורי הסורגים הקיף עצמו ישייב בקבוצה גדולה של חיילים, בעיקר ממוצא קווקזי ויוצאי מדינות חבר העמים. בצירוף מקרים אירוני, קבעו תנאי השחרור של ישייב - במקור מחדרה - כי עליו להתרחק מכנופייתו ולעקור לאילת.

דווקא העיר הדרומית סיפקה לפושע המשוחרר את ההזדמנות לזנק. "אני אוהב את העיר הזו", אמר ישייב באחת השיחות שהוקלטו. "נהיה פה סטיגמה. יאשה ישייב ואילן בן שטרית מספר 1 באילת. כולם פונים אליי, באים אליי. כל הילדים הולכים לכיוון שלי".

מלון אילת מלונות באילת. ShutterStock
קרקע פורייה לעסקי הפשע. אילת/ShutterStock

מכר נוסף של ישייב מימי הכלא היה אופיר לביא, "האיטלקי". במקביל להגלייתו של ישייב לאילת, פרצה המלחמה בין האחים לביא לאחים שלמה. עמוס ואופיר ערקו לעיר הנופש הדרומית ונוצר הקשר עם ישייב. האחים וידידם החדש-ישן החלו להפריח יחד את השממה. "האיטלקי שותף שלי, אח שלי", אמר ישייב באחת מההקלטות. "כל אחד בעיסוקים שלו. אנחנו שותפים בכול, אבל איטלקי עיסוקים משלו ואני עיסוקים משלי. אבל אם יש למישהו מאיתנו בעיה, השני עומד ישר על ידו. הוא חילק איתי תיק. איטלקי אח שלי, דם שלי, בשבילו אני אלך רחוק רחוק".

"אפשר לעשות כמו הקלרה בתל אביב"

אחד מהמנגנונים המשומנים ביותר של הקואליציה האילתית הוא גביית ריביות בשוק האפור. באחד הימים התפרסמה בעיתונים מודעה הגורסת כי ישנה חברה שמספקת שירותי הלוואות עם עמלות קטנות יחסית. לפי המודיעין המשטרתי, מאחורי המודעה התמימה לכאורה עמדו גיבורי הפרשה. לפי ההערכה, הריביות שגבו העבריינים מסתכמות במיליון שקל.

כעת תלויים ועומדים נגד אופיר לביא ויאשה ישייב כתבי אישום בגין מעשי סחיטות באיומים. ישייב יישאר במעצר עד תום ההליכים ואופיר לביא נתון במעצר בית. כתב האישום מתאר שורה של אירועי סחיטה של תושבי דרום ומרכז הארץ שלקחו הלוואות מהנאשמים לאחר שנקלעו למצוקה כספית. בחלק מהתקופה היה ישייב אסיר, ואף על פי כן, ניהל לטענת הפרקליטות מנגנון גבייה איתמני: איים על הלווים מהכלא ושלח אליהם את אנשיו.

אך לא רק פושטי רגל ובעלי חוב אומללים נפלו קורבן לעסקי הסחיטה של ישייב את לביא. לפי הממצאים של חוקרי ימ"ר לכיש ניסו העבריינים לעשות קופה גם על אנשי העסקים המבוססים של אילת. אחד מהם הוא איש העסקים הצרפתי דוד כהן, ששמעו הגיע לאוזניהם של ישייב והאחים. אנשי השטח של ישייב החלו לגשש ולבדוק. הם גילו בין השאר שכהן מחזיק בבעלותו חוף רחצה שלם, חוף נביעות. במשטרה מעריכים שהעבריינים ביקשו להשתלט על החוף. "איפה החוף הזה?", שאל ישייב את אחד מחייליו בהקלטה.

החייל: "אתה נוסע לכיוון מלון מלכת שבא, לכיוון ימינה. איפה שארומה שמה, זה חוף נביעות, זה של צרפתי אחד דוד כהן, הוא קנה אותו, 'סתכל אם זה מוצא חן בעיניך. כל החוף הזה למעלה, אפשר לשפץ, אפשר לעשות כמו הקלרה בתל אביב על הים לקראת הקיץ, לעשות מוזיקה נעימה, לא בומים. יבואו אנשים, תיירים, ישתו בירות, יין על הים".

העבריינים יצרו קשר עם יונית ארזי (אזרעין), צעירה מאשקלון, מכרה של ישייב. במשך תקופה ארוכה הכין ישייב את הקרקע והכשיר את ארזי למשימה: לפתות את המיליונר. התכנית הייתה שאחד מאנשיו, אמנון אילייב ("האוזבקי"), יטען שכהן התחיל עם אשתו, מה שיוביל לסחיטה באיומים. "אני צריך אותך", אמר ישייב לארזי. "יש פה איזו מלכודת לעשות לאיזה מישהו, את תצאי עם איזה חבר למועדון, יתחיל אתך איזה צרפתי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מביאה פרנוסה. יונית ארזי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארזי: "יאללה נו".

ישייב: "תצליחי לעשות עבודה יפה?".

ארזי: "איך הוא נראה, מכוער?".

ישייב: "וואלה, אחד המיליונרים של אילת".

ארזי: "אוי ואבוי, אנחנו אוהבים אותו בגזרה".

ישייב: "אני מגיע לאזור, אוי ואבוי לך שמישהו ידע שאני בא לאזור, תיזהרי".

ארזי: "נראה לך שאני אגלה, מה אתה גנוב?".

כעבור זמן קצר עדכן ישייב את איש סודו אופיר לביא על המזימה הנרקמת.

ישייב: "הא, איטליה".

אופיר: "מה העניינים, אחי?".

ישייב: "הכול טוב".

אופיר: "דבש".

ישייב: "אני הולך לשתף אותך במשהו מעניין".

אופיר: "מה זה, פרנוסה?".

ישייב: "הרבה פרנוסה".

אופיר: "שלא ישתבש".

ישייב: "לא ישתבש".

ישייב: "נצטרך עזרא של אזרעין הזאתי. ילדה יפה".

לביא: "יש לי מישהי פגז".

ישייב: "ברטוחה (אחי ברוסית, י"א), הכול טוב, אני אדבר אתך מחר. אנחנו הולכים לקחת מיליון שקל".

לביא: "מיליון שקל, עכשיו אני מבסוט מאוד".

ישייב: "מה זה מבסוט, מיליון שקל".

אופיר: "זה סגור?".

ישייב: "זה סגור, אבל מתחלקים. זה הולך לעוד צד. אני, אתה ועוד צד".

לביא: "יאללה נו, זה סגור?".

ישייב: "מה זה סגור אח שלי. אני עכשיו שעה וחצי בפגישה כבר לא נבלע לי הרוק מהסכומים שמה".

לביא: "מה צריך, מה צריך אבל?".

ישייב: "אותנו בתור הכוח והמוח, הצד השלישי - הם מדברים ומושכים את הכסף ופיצ'יפו פצ'פה".
בהמשך השיחה, התפאר ישייב ביחס שקיבל מהצעירה היפה.

ישייב: "שלוש בלילה העירו אותי. עישנתי סיגריה, רואה הודעה: 'אני מתחילה להתאהב בך'".
לביא: "מי?".

ישייב: "אתה לא מאמין. אזרעין. אני אומר לה: 'מאיפה הבאת את המילים האלו?'. היא אומרת לי: 'אתה בן אדם מיוחד'. ואני שואל אותה: 'איך הגעת למילים האלו?'. היא אומרת לי: 'האיטלקי פעם אמר שאתה אדם מיוחד, עכשיו אני מבינה מאיפה המילים האלו'".

לביא: "נעיצה ולברוח".

ישייב: "היא תביא לנו פרנוסה".

"אתה צריך לקעקע את הפרצוף שלי"

ארזי נחקרה בימ"ר לכיש. בחקירה היא נראתה רדומה והכחישה את המיוחס לה. כאשר השמיעו לה את השיחה בין ישייב לבין אופיר לביא, היא הזדקפה לפתע. "אופיר ויאשה דיברו עליי, על איך שאופיר מייעץ ליאשה לנעוץ אותי ועל כמה שאני פרנסה טובה בשבילם ועל כמה שיאשה חכם. אני אומרת ששניהם חיים בדמיון. עובדה שזה התפוצץ להם בפנים ולא הסכמתי לעשות כלום".

ארזי אמרה לחוקריה כי ישייב הוא זה שניסה למשוך אותה לקשר רומנטי. "הוא כל הזמן היה אומר לי שהוא לא יתחתן", אמרה ארזי. "ובקטע של הסתלבטות אופיר היה אומר לי 'נראה לי יאשה מתחיל להתאהב בך'. עד שבשלב מסוים אמר לי: 'אם את אומרת - עכשיו טבעת. מתחתנים'".

החוקרים גם הקליטו שיחה שבה קבע אמנון אילייב ("האוזבקי") כיצד יש לבצע את המשימה. אילייב היה אמור לעשות קעקוע חינה בדמותה של ארזי, שישמש הוכחה לכך שהיא אשתו האהובה. "שיהיה אמין כזה", אמר אילייב לארזי.

ארזי: "כן, אתה צריך לקעקע את הפרצוף שלי על הגוף שלך".

אילייב: "ברור, כאילו אני מטורף עלייך".

ארזי: "גם ככה אתה מטורף עליי. רעיון טוב. אני מצלמת אותך. אני מצלמת אותך. רק את הקעקוע אני אצלם. השאלה אם זה אמין שזה יהיה את".

אילייב: "למה, בגלל שאני סיני?".

ארזי: "אתה מקנא?".

אילייב: "מה יש לי לקנא נשמה שלי?".

ארזי: "מה, לא?".

אילייב: "זה שאני מדבר איתך כל היום".

ארזי: "אם היית מאוהב בי, הייתי מתרחקת ממך, אתה יודע את זה?".

טיב הקשר שנרקם בין ארזי לבין ישייב מתבטא גם בשיחה הבאה, שהתקיימה זמן קצר לפני שארזי ארזה את חפציה ונסעה לאילת. בשיחה ביניהם, אמרה ארזי לישייב לשנן את שמה.

ישייב: "בחיים לא אמרו לי דברים כאלה. כמה ביטחון".

ארזי: "ברור שיש לי ביטחון, למה אתה לא מכיר את יונית ארזי מאשקלון?".

ישייב: "אוהו!".

ארזי: "החבר'ה שלי קוראים לי נעמי כפית".

ישייב: "נעמי כפית. יש הרבה מושפעים מהבורר, הא?".

ארזי: "אומרים לי נעמי כפית בגלל שאני שומרת שבת וגם פסיכיאטרית בראש. הספר שלי סיפר אותי אמרתי לו יאללה, ספר, אמר לי עזבי, אם אני אספר תכניסי לי מספריים כמו נעמי כפית".

ישייב: "לכי תבחרי לעצמך כמה הופעות יפות. ליומיים האלו שתי הופעות יפות. את יודעת על מה אני מדבר. אני אשלח לך כסף".

ארזי: "טוב כפרה, טוב מאמי".

"הבילוי התבטל"

משטרת אילת התחקתה גם אחר הניסיונות של האחים לביא להיכנס לוואקום שהותיר ברון ההימורים באילת, אילן בן שטרית. למורת רוחם של החוקרים, וכפי שפורסם בוואלה! חדשות, הם לא הצליחו להלביש על חברי הכנופיה את התיק המרכזי. בידי החוקרים היה מידע מודיעיני חם שלפיו ביום הפיצוץ במכוניתו של הפרקליט ממחוז תל אביב, תכננו חברי הארגון של לביא לחסל את אייל נגר. נגר, שבעצמו מואשם בניסיון לחסל את האחים לביא, משתייך לארגונו של יצחק אברג'יל. באחרונה הפך נגר לבן חסותו של בני שלמה. באותו היום מסר ליאשה ישייב אחד מאנשיו כי "הבילוי התבטל". לפי הערכת החוקרים, הכוונה היא לביטול ההתנקשות עקב הנוכחות המשטרתית המוגברת ברחובות העיר.

עוד חושדים במשטרה כי האחים לביא החלו להיכנס לעסקי הגבייה גם בקניון "אייס מול" באילת. אופיר לביא נשאל בחקירה אם הוא ואחיו שימשו בוררים בעניינים עסקיים עם בעלי הקניון. "האם אתה מכיר עסקים בקניון באילת והאם אתה נוהג לבקר בהם?", שאל החוקר את לביא.

לביא: "לא מכיר".

חוקר: "האם הלווית כסף לבעלי הקניון 'אייס מול' באילת או למישהו אחר שנמצא באילת?".

אופיר: "איזה כסף? אני מדבר עם בעלי הקניון על כסף? בקושי שורד את החודש אני".

בתגובה להכחשה, השמיע החוקר את הקלטת השיחה שלביא ניהל עם ישייב. "פנו אלינו כמה אנשי עסקים. בערב אני הולך לשמוע מה קרה. יכולים לעזור להם?", שאל ישייב את לביא.

לביא: "מאמין שכן. למי?".

ישייב: "שני אנשי עסקים, יש סכסוך ביניהם. האחד בעל הקניון אייס. והשני שוכר ממנו שלוש חנויות. הוא חייב להם 15 אלף דולר ורוצה לסגור את השכירות. אמרתי לבחור 200-150 אלף אם הוא רוצה בוררות. ישבו הסוחר והנהלת הקניון ואם הוא צודק, יוציאו אותו מהשכירות ואם לא, גם ישלם את הכסף עבור הבוררות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האוזי ניגש למכוניתו של ישייב. מתוך צילומי האבטחה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דרך נוספת "להתפרנס" באילת היא סחר בסמים. לפי כתב האישום, מכר ישייב קוקאין למיליונר הצרפתי ג'ורג' האוזי, בתיווך שכנתו של האוזי, בת 16. בצילומי האבטחה שהגיעו לידי וואלה! נראה ישייב חונה סמוך לבניין המגורים של האוזי. המיליונר יצא מלובי הבניין ונכנס למכוניתו של ישייב. לפי כתב האישום, שאל האוזי את ישייב היכן הסם, ונענה כי הוא ברכב אחר. כעבור דקה, הגיעה למקום מונית, שממנה ירד חייל של ישייב. האוזי יוא ממכוניתו של ישייב, ניגש אל החייל ולחץ את ידו. אז העביר החייל האוזי את הסם – במשקל 5.12 גרמים.

מצלמות האבטחה תיעדו אם האוזי נכנס חזרה ללובי הבניין. הוא לא תיאר לעצמו שבלשי ימ"ר לכיש, שצפו על המתרחש, יעצרו אותו במקום.

במקביל למעצרו של האוזי דיבר ישייב עם הנערה. היא הבטיחה כי הצרפתי ישלם בעבור הקוק. ישייב עדכן את אנשיו: "לא צריך לחץ ברטוחה, זה קליינט טוב, לא יברח". עד היום ישייב ואנשיו מחכים לכסף.

בא כוחם של האחים לביא, עו"ד עדי כרמלי, מסר בתגובה: "מרשיי מכחישים כל קשר לפעילות פלילית כלשהי , אנו נתמודד עם כל הדרוש בבית המשפט".

עו"ד ליה פלוס, המייצגת חלק מאנשי האחים לביא: "משטרת ישראל במסגרת המאבק בארגוני פשיעה, עלתה מדרגה במוטיבציה לבצע מעצרים של יעדים מרכזיים מבלי שיש בסיס ממשי לפלילים ומתוך שאיפה להחליש גורמים שונים כלכלית.
בתוך כתלי בית המשפט נבסס את טענתנו לחפותם".

באת כוחו של אמנון אילייב, עו"ד חן בן חיים: "מרשיי, אמנון אילייב ואבי יוסיפוב, מכחישים את המיוחס להם בכתב האישום. מדובר בכתב אישום הכולל מסקנות מרחיקות לכת ופרשנות של המדינה בלבד, כך השיחה שנטען לגביה שהינה בין אמנון לבין הגברת ארזי אינה מגלה כל עבירה. מעבר לכך כל הטענות יתבררו במסגרת ההליך המתנהל בבית משפט ושם בלבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully