וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהרפז ועד לנמל אשדוד: גבי אשכנזי - מסתבך סדרתי

29.5.2014 / 15:20

אף שנחשב להבטחה גדולה ונתפס כאיש ששיקם את צה"ל, הרמטכ"ל לשעבר הולך וצובר פרשות שנקשרות לשמו בשלל תחומים - צבא, פלילים יחסים בינלאומיים ועוד. במה הוא הסתבך הפעם?

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

מפת הרעש החדשה של ההמראות והנחיתות בנתב"ג: מסלול חדש להמראות ונחיתות מטוסים נחנך היום בנמל התעופה הגדול של ישראל. המטוסים הנכנסים לשדה יגיעו כעת מכיוון צפון, צעד שאמור להקל על מפגעי הרעש מהם סובלים תושבי דרום תל אביב, ולהגדיל את כמות ההמראות והנחיתות בנמל. אך לא כולם יהיו מרוצים מהמסלול החדש - איזו עיר תצטרף למועדון נפגעות הרעש? כתבנו אבי אשכנזי עם הפרטים.

מדוע זרועות התמנון לא מסתבכות? מדענים ישראלים מהאוניברסיטה העברית בירושלים חקרו את הסיבה לכך ששמונה זרועותיו של התמנון, בעלות מאתיים כריות הצמדה, אינן מסתבכות זו בזו. מדוע התגלית הזו חשובה ואיך היא משפיעה על פיתוחים בתחום הרפואה והרובוטיקה?

איש השבוע: אם ליוויתם מקרוב את השידורים על ביקור האפיפיור, בוודאי שמתם לב שמדי פעם - כלומר, די הרבה - התעופפה השכמייה המעטרת את צווארו של האפיפיור הישר אל פניו. המהדורה מעניקה בזאת את התואר "איש השבוע" לבעל התפקיד הרוחני בעולם הנוצרי - האיש שמסייע לכס הקדוש במלחמתו בבריזות האימתניות. צפו בקליפ המשעשע.

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר שרבי בכל הארץ, בשבת השרב יישבר ויש סיכוי לאובך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully