וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופט שקרא לאולמרט "בוגד": "שלם עם מה שכתבתי"

28.5.2014 / 17:40

דוד רוזן התייחס לראשונה לגזר הדין שנתן בפרשת הולילנד, שבמסגרתו כתב מילים קשות על ראש הממשלה לשעבר שהורשע בקבלת שוחד. "אני שומע גם דברים שלא נוחים לי ומקבל את זה"

השופט דוד רוזן בשלב הטיעונים במשפט הולילנד בבית המשפט המחוזי בתל אביב, אפריל 2014. דרור עינב
"עומד מאחורי גזר הדין". דוד רוזן/דרור עינב

שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, דוד רוזן, התייחס היום (רביעי) לגזר הדין שנתן לפני כשבועיים בפרשת הולילנד. רוזן, שכינה את ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט "בוגד" לאחר שהרשיע אותו בקבלת שוחד, הדף את הביקורת על גזר הדין הקשה ואמר: "אני שלם לחלוטין עם כל מה שכתבתי".

עוד חדשות מתחום המשפט ופלילים:
חשיפה: בנות 13 מראשון לציון - זונות רחוב
החשד: ג'קי בן זקן הלבין מיליוני שקלים דרך מ.ס אשדוד
הותר לפרסום: נעצרו 3 חשודים בהצתת רכב השופט בעומר

בכנס לשכת עורכי הדין באילת, אמר רוזן כי אינו לוקח את הביקורת הציבורית באופן אישי. "מותר לבקר. כתבתי את פסק הדין ואני עומד מאחוריו", הדגיש. "אני שומע גם דברים שלא נוחים לי ומקבל את זה. 99% מהאנשים שקוראים את הביקורת לא מכירים את העובדות".

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט בבית המשפט, מאי 2014. יותם רונן
רוזן כינה אותו "בוגד". אהוד אולמרט בבית המשפט/יותם רונן

רוזן הסביר גם את המהלך החריג שבמסגרתו חקר את ראש לשכתו של אולמרט לשעבר, שולה זקן, על דוכן העדים לפני שגזר את דינה. "היא הופיעה וביקשה לשכנע לקבל את הסדר הטיעון", אמר. "אם יש לי שאלות אני לא אשאל? ברור שכן. אין לזה קשר לאולמרט. מר אולמרט, משפטו הסתיים. ברור לגמרי שהסתיים בגזר הדין. כל מה שנאמר (בעדות של זקן על דוכן העדים, ג"ג), נאמר בקשר אליה. לא אליו. אם מגיעה נאשמת ומבקשת שאקבל הסדר טיעון אז התפקיד שלי הוא לשאול אותה. אם לא אשאל, איך אני אדע?".

רוזן הטיל על אולמרט שמונה שנות מאסר, מתוך שש בפועל. בנוסף, הוא הטיל על ראש הממשלה לשעבר קנס בסך מיליון שקלים וחילוט של 560 אלף שקלים מכספו. עוד קבע השופט כי העבירות שבהן הורשע אולמרט נושאות עמן קלון. על ששת המורשעים הנוספים בפרשה הטיל רוזן עונשי מאסר של 3-7 שנים. הוא קיבל את הסדר הטיעון עם זקן והטיל עליה שלוש שנות מאסר, מתוכן 11 חודשים בפועל.

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully