וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן על הרג הפלסטינים: "הסרטים צצו באיחור"

22.5.2014 / 9:13

שר החוץ תקף בכנס באריאל את דרישת ארה"ב לחקור את מותם של שני הצעירים ביום הנכבה: "בודקים האירוע ללא קשר אליהם". הוא טען כי אבו מאזן הכשיל המו"מ וקרא לשינוי שיטת הממשל

צילום: ארגון "הגנה לילדי פלסטין"

שר החוץ אביגדור ליברמן תקף אתמול (רביעי) את דרישת ארצות הברית לחקור את אירוע הירי סמוך לרמאללה שהתרחש ביום הנכבה, שבמהלכו נהרגו שני צעירים פלסטינים. "אנו לא צריכים את האמריקנים. נבדוק את האירוע על בסיס הקודים המוסריים של צה"ל", אמר ליברמן בכנס שארגנה המועצה האזורית שומרון באריאל. הוא הוסיף כי "צה"ל הוא הצבא המוסרי ביותר בעולם. קרה גם דבר מוזר - הסרטים לא הועברו לישראל, והם צצו באיחור של כמה ימים מהאירוע עצמו. כל הפרטים ייבדקו".

עוד ידיעות על הרג הפלסטינים בביתוניא
הרג הפלסטינים בנכבה: צה"ל והרשות תחקרו את האירוע
הרוגים ביום הנכבה: ירי צה"לי מכוון או פברוק פלסטיני?
תיעוד: הפלסטינים שנהרגו ליד כלא עופר ביום הנכבה

יו"ר המפלגה ושר החוץ אביגדור ליברמן בכנס הרמת כוסית המסורתית של מפלגת "ישראל ביתנו", אפריל 2014. יואב דודקביץ'
"נבדוק את האירוע על בסיס הקודים המוסריים של צה"ל". אביגדור ליברמן/יואב דודקביץ'

"מצער שבסוריה נהרגו כבר קרוב ל 170 אלף איש, ועדיין לא ראיתי שום דרישה של הקהילה הבינלאומית לחקור את אותן רציחות", אמר ליברמן בכנס. "חמאס רצחו אזרחים ללא משפט וסירבו לקבל את תנאי הקוורטט. אני בכל אופן דוחה מכל וכל את הדרישות והצביעות של העולם סביב מותם של שני הפלסטינים".

שר החוץ התייחס גם למשא ומתן עם הפלסטינים, שעלה לאחרונה על שרטון. "ממשלת ישראל רוצה להגיע להסדר הגיוני, והצד השני מבין את זה. לכן, הוא יעשה הכול כדי למנוע אותו. פעם אחת אבו מאזן פנה לוועדות באו"ם פעם שנייה הוא איים בפירוק הרשות - חבל שהוא לא עשה זאת. כל מטרתו לשחוק את מדינת ישראל ולא להגיע להסדר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אבו מאזן – ראמללה, 26 באפריל 2014. רויטרס
"אבו מאזן מנסה לשחוק את ישראל ולא להגיע להסדר"/רויטרס

ליברמן דיבר בכנס על סוגיית שינוי שיטת הממשל, שעלתה שוב בעקבות הבחירות הקרובות לנשיאות המדינה. הוא אמר כי הנוכחית היא "ההוכחה לצורך בשינוי שיטת הממשל" וכי קשה לקבל בה החלטות מהותיות בשל היותה מורכבת "מקצוות מנוגדים". ליברמן הוסיף כי עדיין לא ידוע אם מפלגות הימין יצליחו להסכים על מועמד אחד לנשיאות.

כמו כן, ליברמן טען כי צריך לעשות אפליה מתקנת למגזר הערבי - במידה שהם משרתים בצבא או בשירות לאומי ונאמנים למדינה. ?מי שמזדהה עמנו, מגיע לו יותר ממני. לו קשה יותר להתמודד עם הסביבה שלו", אמר ליברמן, אך עם זאת הדגיש כי "צריך להתנהג במלוא החומרה נגד אלו שמחזיקים דגלי חמאס וחיזבאללה". הוא סיכם כי "הכישלון הכי גדול של ממשלות ישראל שהגבנו כמו טיפשים ולא ידענו להיות נדיבים עם אנשים שהלכו איתנו, ולא ידענו להיות אכזריים עם אלו שהלכו נגדנו".

לפניות לכתב שבתי בנדט: sben72@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully