וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורגיות וכריתת ראשים: סרטון הבחירות שנפסל בדנמרק

חבר הפרלמנט הדני רצו לעודד צעירים לצאת להצביע בבחירות, אבל הם נאלצו למחוק את הקמפיין שלהם שהציג גיבור על מקיים אורגיה עם חמש נשים ואז מכה זוג באמצע סקס כדי שייצאו להצביע

צילום מסך

מדי בחירות נתקלים במערכת הפוליטית בקשיים לשכנע צעירים לצאת ולהצביע. בדנמרק ניסו לטפל בבעיה בדרך מקורית, אבל נאלצו לחזור בהם מהר מאוד. הפרלמנט הדני נאלץ להסיר סרטון אנימציה שהפציר בבוחרים לצאת להצביע בבחירות לפרלמנט האירופי שיתקיימו ב-25 במאי – כיוון שהסרטון הכיל יותר מדי סקס ואלימות ופגע ברגשותיהם של יותר מדי אנשים.

הקמפיין, שעלותו מוערכת ב-200 אלף כתרים דנים (כ-130 אלף שקלים) עלה בערוץ היוטיוב הרשמי של הפרלמנט הדני ומוצג בו גיבור העל "ווט-מן" (איש ההצבעה) ששם לו למטרה לשכנע את הדנים להצביע. גיבור הסרטון, שרירן עם שפם עבות ולוק של כוכב פורנו משנות ה-70, נראה בו מקיים אורגיה עם חמש נשים כאשר הוא מקבל את הקריאה לצאת ולעודד הצבעה בבחירות. הוא יוצא לדרך כשהוא רכוב על שני דולפינים ואז מכה קשות אנשים וזורק אותם אל הקלפיות. הוא אפילו מפריע לזוג באמצע קיום יחסי מין ומשליך אותם עם המיטה אל תוך הקלפי. הסרטון מסתיים בכתובית המסבירה כי "ווט-מן הוא דמות בדיונית. הדעות המוצגות בסרטון הן שלו בלבד. אף היפסטר לא נפגע במהלך צילומי הסרט".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הסרטון גורם יותר נזק מתועלת"/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסרטון התקבל מיד בתגובות מעורבות. חלק מהצופים התלהבו ואף הצהירו על כוונתם לעבור לגור בדנמרק, אבל מרבית התגובות היו שליליות והעלו טענות על סקסיזם ואלימות מוגזמת או כפי שסיכם מגיב אחד: "זה פשוט אדיוטי".

בעקבות הביקורת הוסר הסרטון המקורי מערוץ היוטיוב הרשמי של הפרלמנט ויו"ר הפרלמנט הדני, מוגנס לייקטופט, אמר כי "אנשים רבים, שאת הדעה שלהם אני מעריך, טענו שהסרטון גורם יותר נזק מתועלת וכי הוא פוגעני יותר ממה שתוכנן והרגישו כי הוא מזלזל בבוחרים צעירים. התגובות ברשתות החברתיות מתחלקות בין אלה שמצאו אותו עלוב ובלתי קביל, לעומת אלה שחשבו שהוא אמנם גס אך עם הומור וכי הוא יכול להעלות את המודעות לבחירות – כפי שקיווינו שייעשה". הוא הוסיף ואמר כי "יחד עם זאת, אני מודע לזה שפרלמנט, כמוסד, צריך להפגין יותר שיקול דעת ולהיזהר על מה אנחנו חותמים את שמנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אף היפסטר לא נפגע במהלך צילומי הסרט"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully