וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: עבודות שירות לאייל גולן בפרשת העלמות המס

13.5.2014 / 15:50

לפי הסדר הטיעון שהוצג, הזמר יבצע 4 חודשי עבודות שירות. על פי כתב האישום, גולן וחברת ההפקות שבבעלותו העלימו הכנסות והגישו חשבוניות פיקטיביות על סך 2.5 מיליון שקלים

צילום: אבי כהן, טל אנגלנדר, דניאל בוק; עריכה: יותם בן-דוד; קריינות: אביב אברמוביץ'

הסדר טיעון הוצג היום (שלישי) לבית משפט השלום בתל אביב בפרשת העלמות המס של הזמר אייל גולן וחברת ההפקות שבבעלותו "ליאם הפקות בע"מ". על פי ההסדר, גולן יבצע ארבעה חודשי עבודות שירות. בנוסף, על החברה שבבעלותו יוטל קנס כספי בסכום שטרם הוחלט.

אייל גולן. הראל בן משה,
הואשם בהעלמת הכנסות מהופעות באירועים פרטיים ועל ספינות נופש. גולן/הראל בן משה

בתחילת חודש אפריל האחרון, פרקליטי הצדדים הודיעו לבית המשפט כי הם נמצאים "בישורת האחרונה של משא ומתן שייתר את הצורך בשמיעת ראיות". שני הצדדים עוד צריכים לאשר את הסדר הטיעון, כמו גם בית המשפט. האישור צפוי להתעכב, מאחר שגולן אינו נמצא בשעה זו בארץ.

עוד בוואלה! חדשות:
"אולמרט יודע הרבה, השב"כ יהיה מעורב בכליאתו"
בימין מאיימים: "דתיים לא ילמדו עם מורה ערבי"
פרשנות | האם ברק יהיה מועמדו של נתניהו במירוץ לנשיאות?

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נעצר בינואר 2011 ושוחרר בערבות. גולן בהופעה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכתב האישום של גולן, שהוגש באוקטובר 2013 על ידי היחידה המשפטית הארצית לתיקי מכס ברשות המסים, עלה כי הזמר ומנהלים בכירים בחברתו העלימו הכנסות מהופעות באירועים פרטיים ועל ספינות נופש בסך כ-2.5 מיליון שקלים, הגישו חשבוניות פיקטיביות בסך כ-2.3 מיליון שקלים על מנת להקטין את תשלום המע"מ שהם חייבים על עסקות שלא התקיימו בפועל, וכן הגישו דוחות כוזבים לרשות המסים.

גולן, יחד עם מנהלים נוספים בחברה, גולן שרעבי ואריק בני משה, נעצרו בינואר 2011 בעקבות חקירה של מחלקת חקירות מכס ומע"מ ירושלים ופקיד שומה חקירות ירושלים, בחשד שפעלו יחד להעלים הכנסות מהופעותיו של גולן ולתעתע ברשויות המס. בתום חקירה, שוחררו בערבות.

עורך הדין דב וינרוט, שייצג יחד עם ד"ר יעקב וינרוט את גולן, אמר כי "לאחר ישיבות מרובות עם רשות המסים, הגענו לכתב אישום מתוקן המבטא נכונה את התשתית הראייתית שהצטברה בתיק, שעל פיה אחריותו של אייל גולן נובעת מהיותו מנהל בחברה ללא נטילת חלק במעשים עצמם ומבלי שידע עליהם". לדבריו, "לא ניתן אלא להחמיא לרשות המסים על שהתעלמה מרעשי הרקע, ובחנה את חומר הראיות בצורה עניינית ומקצועית, תוך קבלת החלטות בהתאם. אנו מקווים שהסדר הטיעון, שהינו לדעתנו הוגן וראוי, יאומץ גם על ידי בית המשפט".

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully