וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד המרכזי ברצח גריידי: "אין הוכחות שרצחתי"

11.5.2014 / 21:30

מעצרו של החשוד המרכזי ברצח, מני דבוש, הוארך ביומיים. סנגורו: "מצלמות האבטחה מראות בדיוק את מה שטענו מההתחלה". שני חשודים אחרים שוחררו למעצר בית של עשרה ימים.

צילום: דניאל בוק, עריכה: יותם בן-דוד

שניים מהחשודים ברצח החייל יפתח גריידי ברעננה בחודש שעבר שוחררו היום (ראשון) למעצר בית של עשרה ימים. מעצרו של אחד החשודים המרכזיים ברצח, מני דבוש, הוארך ביומיים על אף בקשת המשטרה להאריך את המעצר בחמישה ימים על מנת להשלים את החקירה. בן דודו של דבוש, החשוד גם הוא ברצח, יובא מחרתיים לדיון בהארכת מעצרו. שמו אסור עדיין לפרסום. שופטת בית משפט השלום בפתח תקווה, מירב גרינברג, נענתה אמנם לבקשת המשטרה להתיר לפרסום את השם, אולם עורך דינו ערער על כך, ומחר יכריע בית המשפט המחוזי בסוגיה.

רצח יפתח גריידי - כותרות קודמות:
"ילדים נרצחים על ימין ועל שמאל, חייבים להתעורר"
השופטת למשטרה: הפסיקו להתעכב בחקירת רצח החייל
לרצוח רק מחוץ למועדון / דעה

הארכת מעצר של מני דבוש בבית משפט השלום בפתח תקווה, החשוד ברצח החייל יפתח גריידי, אפריל 2014. דרור עינב
פרקליטו טוען כי "אין ממצא פורנזי". מני דבוש בבית המשפט, בחודש שעבר/דרור עינב

השופטת גרינברג ציינה היום כי החקירה נמצאת בישורת האחרונה. "אנחנו מאמינים שהפרקליטות תגיש בסופו של דבר כתב אישום על עבירת רצח לפחות נגד אחד החשודים", אמר היום גורם בכיר במשטרת מחוז המרכז בשיחה עם וואלה! חדשות. הוא הוסיף כי הוא סבור שגם נגד חשוד נוסף ניתן יהיה להגיש כתב אישום בגין רצח.

סנגורו של דבוש, עו"ד שי טובים, קרא לשחרר את החשוד ממעצר. "היום, בהארכת המעצר הרביעית, התברר סופסוף מה אין בתיק: אין בו כל ממצא פורנזי שיכול לקשור את הלקוח שלי לביצוע העבירה", טען. לדבריו, "מצלמות הווידאו מראות רק דבר אחד: שהלקוח שלי, שמההתחלה טענו שהוא הותקף ונשברה לו היד, מגן על עצמו עם כיסא ולא תוקף אף אחד אחר, ואת זה בא כוחה של המשטרה אישר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שוחררו שניים מהחשודים ברצח החייל יפתח גריידי.
מה שאמרו עליי זה לא נכון". שי קלדרון, היום בבית המשפט

שי קלדרון, אחד החשודים ששוחררו למעצר בית, אמר כי הוא משתתף בצער המשפחה: "זה כואב ואין מה לעשות. מה שקרה קרה, ומה שאמרו עליי זה לא נכון". עו"ד משה יוחאי, המייצג את קלדרון, טען: "בסופו של דבר, מה שטענו מההתחלה – שלמרשי לא היה קשר לדקירה – התברר כנכון. כל הטענות שלנו התקבלו, והמשטרה הגיעה להחלטה ששי קלדרון לא קשור לדקירה ולרצח". לדבריו, החלק של קלדרון בתגרה שהתפתחה בכניסה למועדון "שש" בליל הרצח היה זניח. "הוא לא התקוטט. כשהמשטרה עצרה את קלדרון, היא יצאה בהצהרות ושחטה אותו, אמרה שהוא זה שהביא לרוצח את הסכין. בסוף הכול התברר כלא נכון".

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully