וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוך נרצח בדרך לסדר: "נפרדנו בתקווה שנתראה"

הותר לפרסום: ברוך מזרחי, ראש מדור באגף המודיעין של המשטרה ולשעבר סא"ל ב-8200, הוא ההרוג בפיגוע הירי ליד חברון. הוא הותיר אחריו אישה ו-5 ילדים. "הקדיש חייו למדינה"

צילום: עומר מירון, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: לירון בארי

סגן-ניצב ברוך מזרחי, בן 47 ממודיעין, הוא ההרוג בפיגוע הירי שאירע אתמול בכביש 35 סמוך לצומת תרקומיא-אידנא, באזור חברון – כך הותר לפרסום אמש (שלישי). מזרחי הותיר אחריו אישה - הדס, שנפצעה באורח בינוני בפיגוע - וחמישה ילדים. הוא יובא למנוחות היום בשעה 13:00 בחלקה המשטרתית בבית העלמין הצבאי בהר הרצל.

מזרחי שימש בשלוש השנים האחרונות ראש מדור סיגינט באגף חקירות ומודיעין במטה הארצי של משטרת ישראל. לפני שלוש שנים הצטרף למשטרה בתום שירות קבע של 25 שנים בצה"ל, שאותו סיים כקצין בדרגת סגן-אלוף ביחידת המודיעין 8200.

עוד בוואלה! חדשות:
דיווח: חוליית טרור של חיזבאללה נחשפה בתאילנד
יממה לאחר הירי ליד חברון: סוכל פיגוע דקירה באריאל
אובמה לפוטין: רסן את הבדלנים באוקראינה

רן עמית, שכן של המשפחה, סיפר: "ברוך אדם צנוע. הרבה שנים היה איש קבע. הוא היה איש משפחה למופת, אבא נהדר, שכן טוב, אסון גדול. זו משפחה למופת, הם שכנים שלנו כבר מעל עשר שנים. הילדים משחקים ביחד, יש להם חמישה ילדים, הם משחקים פה בחצר, אנחנו נמצאים איתם בקשר טוב, שכנות טובה. אנחנו בשוק מכל הסיפור, ערב חג, לא ככה ציפינו לעבור את החג".

עמית סיפר כי ראה את בני המשפחה בפעם האחרונה לפני שיצאו לקרוביהם בקריית ארבע. "בערב החג, בסביבות השעה 17:00, ראינו, שמענו שהם יוצאים, והם נסעו. אנחנו נסענו לליל הסדר, והיום בבוקר נודע לנו על הפיגוע ועל האסון. בבוקר עוד יצא לנו לדבר, איחלנו אחד לשני חג שמח. אנחנו מתראים ברמה יומיומית כי אנחנו שכנים, אז לא הייתה פרידה יותר מדי דרמטית. כמו כל חג, 'חג שמח', בתקווה שנתראה במוצאי החג".

פיגוע ירי באזור תרקומיא, אפריל 2014. הצלה יו"ש, ספק 500
צה"ל החל לתגבר כוחות בגזרה ופתח במצוד אחר היורים/ספק 500, הצלה יו"ש

מפקדו של מזרחי במשטרה, ראש מחלקת הסיגינט, אמר כי "מדובר באבדה, בראש ובראשונה למשפחתו, ובאבדה אישית ומקצועית גדולה לאנשי היחידה והחטיבה, למשטרת ישראל ולמדינת ישראל. מדובר באדם שמעבר להיותו איש מקצוע מהמעלה הראשונה, היה חבר אמיתי, התנדב לכל משימה במסירות ובאמונה, היווה אוזן קשבת לפקודיו, לעמיתיו ולמפקדיו ונוכחותו הייתה מורגשת עד מאוד. ברוך הקדיש את כל חייו לשתי אהבותיו הגדולות – משפחתו ומדינת ישראל".

מהמשטרה נמסר כי מזרחי "היה שותף משמעותי בעיצוב מחלקת הסיגינט ובבניית מערך כח האדם בתחום הטכנולוגיה המבצעית במשטרת ישראל. בצנעה ובחשאיות, תרם תרומה ניכרת למאבקה של משטרת ישראל בפשיעה החמורה והמאורגנת ובפשיעת הסייבר על סוגיה. מעבר לתפקידיו הרשמיים, הוביל ברוך ז"ל פרויקטים רבים בתחום התמחותו, הטביע חותמו במגוון רחב מאוד של תהליכים ותרם תרומה רבת ערך למשטרת ישראל ולאזרחי מדינת ישראל".

משפחתו של ברוך מזרחי שנהרג בפיגוע ירי, אפריל 2014. באדיבות המשפחה
"חבר אמיתי, התנדב לכל משימה במסירות ובאמונה". משפחתו של מזרחי/באדיבות המשפחה

בפיגוע הירי שלשום, שאירע זמן לא רב לפני כניסת החג, נפצעה גם רעייתו בת ה-41 של מזרחי שהייתה במכונית. היא פונתה במצב בינוני בניידת טיפול נמרץ של מגן דוד אדום לבית החולים שערי צדק בירושלים, כשהיא ירויה בפלג גופה העליון. מצבה יציב. ילד בן תשע, שהיה במכונית אחרת, פונה באורח קל לבית החולים עם רסיס בחזה.

בתגובה לאירועים, צה"ל החל לתגבר כוחות בגזרה ופתח במצוד אחר היורים, שבו משתתפים גם בשעות אלה יחידות עילית של צה"ל וכוחות הגנה מרחביים בגזרה, כולל מג"ב. מתחקיר ראשוני עלתה ההערכה כי היורים נמלטו לאזור הכפר אידנא הסמוך, ובשל כך כוחות צבא גדולים, ובהם יחידות עילית של צה"ל, כיתרו את הכפר.

לפניות לכתב שבתי בנדט: sben72@walla.com

(עדכון ראשון: 22:32)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully