וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קני בארלו: "היו למכבי תל אביב ומילאנו קרבות אדירים"

בארלו, ששיחק בשתי הקבוצות, נזכר ביריבות ההיסטורית לפני ההצלבה: "היו גלדיאטורים על הפרקט". צפו והיזכרו בנוסטלגיה

קני בארלו במדי מילאנו. Gigantes del Baske, אתר רשמי
יריבות היסטורית. בארלו מטביע מול לי ג'ונסון והאווי לאסוף במדי מילאנו/אתר רשמי, Gigantes del Baske

קני בארלו שומר פינה חמה בלב למכבי תל אביב ולמילאנו גם יחד. בטח תתפלאו לשמוע שגם בארלו, שחקן העבר ששיחק בשתי הקבוצות, מצפה בקוצר רוח לסדרת ההצלבה ביניהן, שתיפתח ביום רביעי הקרוב בעיר האופנה. בארלו, בן 49 כיום, החל את הקריירה האירופית שלו במילאנו, או טרסר כפי שנקראה בזמנה, וזכה עימה בגביע אירופה לאלופות ב-1987 לאחר ניצחון על מכבי תל אביב.

בעונה שלאחר מכן עבר ליד אליהו, והפסיד בגמר לאותה מילאנו, למרות שהצטיין עם 21 נקודות ו-14 ריבאונדים. בארלו נשאר לשחק שנתיים נוספות במכבי תל אביב, וזכה עימה בסך הכל ב-3 אליפויות ישראל ובשני גביעים. הוא קלע במדי מכבי תל אביב 968 נקודות בליגה הישראלית ו-867 באירופה. משם, בארלו עבר משם לפאוק סלוניקי ולכמה קבוצות באיטליה, עד שפרש בשנת 2002.

בריאיון לאתר הרשמי של מילאנו בארלו נזכר בערגה בתקופה ההיא. "אלו היו קרבות אדירים, מכבי תל אביב ומילאנו היו אז הגוליית של הכדורסל האירופי. על הפרקט היו גלדיאטורים כמו דינו מנגין, בוב מקאדו, מייק ד'אנטוני, מיקי ברקוביץ', דורון ג'מצי', קווין מגי ועוד. בגמר הראשון שלי, כשחקן מילאנו, קלעתי 18 נקודות ועשיתי את ההבדל עם שתי חסימות לסלים בטוחים של מכבי תל אביב. אני חושב שזה היה ממשחקי הגמר המותחים בהיסטוריה של הכדורסל האירופי".

שנה לאחר מכן, בארלו מצא את עצמו בצד השני של המתרס, כשהוא לובש את מדי מכבי תל אביב, אך שוב הפסיד. "אף אחד לא חשב שמילאנו יכולה להפסיד משחק גמר. היינו האנדרדוג. נלחמנו למרות שמגי היה בבעיית עבירות".

צפו בגמר גביע אירופה לאלופות ב-1987 ( בארלו במכבי תל אביב)

והנה בארלו בהצגה מול מילאנו ב-1990

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully