וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חייזר גזעני מהחלל": הבארבי האנושית פותחת את הפה

9.4.2014 / 11:40

המגזין GQ ניסה לפענח את התעלומה האופפת את הדוגמנית האוקראינית ולריה לוקיאנובה, וגילה שמתחת לפני השטח מסתתרים בעיקר גילויי שנאה, בין היתר נגד נישואי תערובת

עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

ולריה לוקיאנובה היא דוגמנית אוקראינית המכנה את עצמה "הבארבי האנושית". היא נמצאת בסביבה זה כמה שנים; לא ברור לגמרי מנין היא צצה וכמה ניתוחים פלסטיים היא עברה כדי לשוות לעצמה את המראה המזעזע, המקנה לה גוף חסר פרופורציות ופנים חסרי הבעה.

כעת מתברר שאולי חסר לה גם קצת שכל. ראיון-עומק שנערך עמה עבור מגזין GQ לא הצליח לאתר מעט אנושיות מתחת למעטה ההשתלות וזריקות הבוטוקס של "הבארבי האנושית", המסתמנת כבובה גזענית עם סלידה לנישואי תערובת.

"עדות שונות מתערבבות כיום, ולכן אנו מתנוונים", הסבירה לוקיאנובה בראיון. "לדוגמה, אם רוסייה מתחתנת עם ארמני, תהיה להם ילדה חמודה, אבל היא תקבל את האף של האבא. אז היא הולכת ומשייפת אותו קצת, ואז הכל בסדר".

ולריה לוקיאנובה – הבארבי האנושית. מתוך כתבה של ערוץ ווייס, צילום מסך
ולריה לוקיאנובה/צילום מסך, מתוך כתבה של ערוץ ווייס

"זה לא היה כך בעבר", התפייטה הדוגמנית הצעירה, בת 28. "אתה זוכר כמה יפות היו הנשים בשנות ה-50 וה-60, מבלי שעברו ניתוחים? כעת, בגלל הניוון הזה, זה מה שקורה. אני אוהבת את המראה הנורדי. יש לי עור לבן. אני בעצמי טיפוס נורדי. אולי מעט מזרח-בלטי, אבל קרוב לנורדי".

המראיין, מיכאיל אידוב, עורך המהדורה הרוסית של מגזין הגברים הבינלאומי, פגש את לוקיאנובה באודסה, והגדיר אותה "חייזר גזעני מהחלל". בהמשך היא סיפרה לו כי היא גם נחרדת מהמחשבה להרות ולהקים משפחה: "עצם הרעיון מעורר בי שאט נפש. רוב האנשים עושים ילדים כדי למלא את השאיפות האישיות שלהם, ולא למטרה אחרת. אני מעדיפה למות בעינויים מאשר להיכנע לסגנון המשפחתי".

לוקיאנובה, אגב, מתכננת לעזוב לארצות הברית או למקסיקו. "אני נוטה לחתוך מכל דבר שאני לא צריכה. הצעד הבא זה לחתוך מאוקראינה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

צפו בכתבה של VICE על לוקיאנובה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully